Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:nog van harte meelen met mamma zie dat kado in de smaak gevallen is en die orchidee die had je zus toch zeker mee ??

LIQUITA schreef:GRARDUS VELDT is Kampioen van Noord Holland geworden met Woodstock in de L1.

LIQUITA schreef:GRARDUS VELDT is Kampioen van Noord Holland geworden met Woodstock in de L1.
komt bij sire vandaan dus volgens mij heeft die ook meer in zijn mars khur op muziek dat moet dan wel heel goed gaan

rockoo schreef:hoi xan lekkere vakantie gehad.

ATE schreef:ik ben er morgenavond met koffie![]()
![]()
een uur of 8
rockoo schreef:Ik ben er ook vanavond want ik ga ook rijden ik zal wel even een flesje wijn meenemen.

. Ze had er duidelijk geen zin in maar wilde wel bij Ate, Tyson, Boyd etc. staan. Ze stond iedere keer daar bij het hek, en die paarden van daar stonden haar ook echt te begroeten. Dat was wel weer erg leuk. Afijn dan heb ik het vanmiddag makkelijk.
. We zullen voorzichtig doen....
. Geniet maar even lekker van je vrijheid nu Ate op het land staat. Dat vinden de meiden ook vast heel gezellig. Morgen heb ik avonddienst, dus dan zie ik je niet. Misschien tot donderdag en anders zeker tot vrijdag!!!!!
LIQUITA schreef:Je hebt gelijk ATE. Geniet maar even lekker van je vrijheid nu Ate op het land staat. Dat vinden de meiden ook vast heel gezellig. Morgen heb ik avonddienst, dus dan zie ik je niet. Misschien tot donderdag en anders zeker tot vrijdag!!!!!

xan schreef:Ate, hoe hebben je meiden het gehad ??