x_Anne_x schreef:ja maar dat is niet leuk!
srry
zal mijn mond dan wel houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Anne_x schreef:ja maar dat is niet leuk!
zal mijn mond dan wel houden
xchristienx schreef:x_Anne_x schreef:ja maar dat is niet leuk!
srryzal mijn mond dan wel houden

Citaat:Maxiimee Onderwerp bericht: Re: het reelaer jongeren trektochtGeplaatst: 24 jan 2008 13:18
ja idd..
maar christien jou ken ik ook al:P alleen jij mij niet meer volgens mij..
2 jaar geleden bij Maaike & Simone!! weet je nog?
)Eef1400 schreef:xchristienx, op welke manege rijd jij eigenlijk?
Ik zag in je profiel namelijk staan dat je in Voorburg woont, ik woon in Berkel en Rodenrijs, is best dicht bij elkaar
Hihihi.
ktink schreef:Haha.. dan heb ik waarschijnlijk jullie brieven in de enveloppen gedaan, dichtgeplakt, en er een postzegel opgedaan![]()
Mén wat een lading enveloppen waren dat zeg..

(en anders, welke week van het reelaer is dat ?
) 
)
Maxiimee schreef:XChristienX
op de groepsfoto, zit jij op het paard van Simone.. en dan op jou hoogte, 3 plaatsen naar rechts, dat ben ik. ik sta naast dat meisje met dat donkergroene shirt.. ik heb blond haar, en sta nogal raaar met me ogendicht:P op die foto..
jij zat die week op Kelt, ik op Meidur..
tss dat je t niet eens meer weeet!
dat ik het niet wist
k Ben in iedegeval met nog 3 vriendinnen en mss 4. 

Zoe_Simba schreef:De eerste week vn zomervakantie weet niet meer precies wanneer dat isk Ben in iedegeval met nog 3 vriendinnen en mss 4.
Toen k er op ponykamp was viel dat erg tegen omdat een vn mn begeleiders echt niet aardig was en k op een pony wou waarop een ander meisje ook wou...
toen moest ik op Marleen erg leuk vond ik dat maar met de bosrit kon dat niet want daar moest de begeleidster op en toen moest ik op een meisje der eigen (verwende) pony. Niet echt leuk en de 1ste dag was k van Jip gevallen omdat de begeleidster niet goed had aangesingeld met als vervolg ik hangend onder jip's buik en toen heeft die 1 min lang op mn been gestaan
(noord, midden,zuid)
Hilde_q schreef:kon je zelf niet aansingelen dan ?
kan toch gebeuren