stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Allano2502

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:04

dank je wel allemaal:D

ja ik heb er ook 3 maar anky bedoelde dat daan er maar 2 had en ik dacht 3 Tong uitsteken foutjeee:P

ik heb nu 3 wedstrijden gereden en al 5wintspnt Yeah men voelde me gister echt blijer dan ooit

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:13

AnneOmie schreef:
Jij had er 3 en Daan had er 2 Kim Tong uitsteken Je had in je 1e proef 207 punten en 2e 185 (?) en dat zijn 2 winstpunten! Super gedaan hoor jij en Allano OK dan! Daan had 185 en 187 punten.

Ja maar dat komt omdat Omar een niet vraai overspel had hahaahahahahah.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:20

Jullie hebben t goed gedaan hoor meiden! Zag er ook netjes uit dus ik begreep de punten wel!

Ilion was gister heel braaf gelukkig. Na een poosje stappen ging Stratego vlak voor hem even heel raar doen en ik dacht: daar gaan we. Maar hij deed eigenlijk niets! Gelukkig maar want mijn arm doet nog pijn v eergister. We hebben een half uur gezellig gewandeld en ik was trots op m dat hij zo braaf was. Hoop dat hij dat vandaag ook zo netjes gaat doen, en morgen en overmor.......

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:45

Goedemorgen mensennnnn! Haha! Ik voel me weer oké gelukkig!! Haha!
Ik hoop dat het vanmiddag droog blijft, anders kom ik vanavond wel terug, kan ik in de binnenbak rijden hihi Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:12

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, ik ben heel trots op me ventje Haha! Veel succes aan degenen die vandaag nog moeten starten Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:06

Azzaro schreef:
goedemorgen

Kim en daan gefeliciteerd Haha! Ik moet straks! Maar Anky bedoelde je nou dat Kim geen 2 winstpunten had? Want ze heeft er wel 3
Want 195 is 2 punten dus je hebt er idd 3 bij super hoor! Gaat echt wel goed komen! Daan succes vandaag he! Ik zie je straks wel!

esther gezellig dat je mee gaat ik ben gisteravond mee geweest was ook wel gezellig hoor Haha!

Als je goed leest Willie staat er in mijn reactie dat Kim er 3 had en Daan 2 Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:06

Morning allemaal. Ik ga zo naar stal om Daan en San aan te moedigen. Nu alleen nog even met mijn vader in Thailand Skypen Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:08

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:
Jij had er 3 en Daan had er 2 Kim Tong uitsteken Je had in je 1e proef 207 punten en 2e 185 (?) en dat zijn 2 winstpunten! Super gedaan hoor jij en Allano OK dan! Daan had 185 en 187 punten.

Ja maar dat komt omdat Omar een niet vraai overspel had hahaahahahahah.

Dat was alleen met aanspringen in galop Knipoog Daar stond het commentaar dat het orenspel niet fraai was Haha! Klopt ook wel want met aanspringen kijkt hij als een oorwurm! Maar verbeterig zit er wel in want vorige wedstrijd stond er nog: verzet bij het aanspringen en een 4 en nu alleen maar: geen fraai orenspel en een 6 Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 12:09

Wat een schatje Sjorsie op de foto's!

Ik hoop ook dat het droog blijft want zou zo met Daan en Kim (?) naar het Twiske gaan Lachen

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:44

AnneOmie schreef:
Dat was alleen met aanspringen in galop Knipoog Daar stond het commentaar dat het orenspel niet fraai was Haha! Klopt ook wel want met aanspringen kijkt hij als een oorwurm! Maar verbeterig zit er wel in want vorige wedstrijd stond er nog: verzet bij het aanspringen en een 4 en nu alleen maar: geen fraai orenspel en een 6 Tong uitsteken

Ik vond t wel zo leuk juist: overspel hihi.
Ik las t er echt nl.
Maar hij zag er erg knap uit hoor, en dat aanspringen komt helemaal goed, weet ik zeker!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 13:45

Wat een schattig beertje is je paardje Sjorsie. Ziet er schattig uit hoor.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:23

gefeliciteerd allemaal.Mocht er morgen iemand tijd hebben wil die dan aub Zirano buiten zetten?? alvast bedankt uit de ziekenboeg.Brenda hoe is het met jouw vader??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:51

allemaal bedankt voor de leuke reacties, het is idd een hele beer Lachen 1.35m met z'n 8 maandjes

het was vandaag voor het eerst sinds tijden weer lekker weer, droog en de zon scheen, wat wil je nog meer.

edit: Iedereen gefeliciteerd met de behaalde punten vandaag en gisteren Cool
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 17-12-06 19:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:53

Ohh Sjorsie, dat wordt wat dan! Haha!

@Marjan, toen ik vanmiddag op stal kwam, stond Zirano net weer op stal, die was er net uitgeweest dus, dus ik heb hem verder niet meer buiten gezet. Haha!

Gefeliciteerd Willemijn met je puntennn! Haha! Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:18

Ik heb vandaag ook super gereden!
Was 2x 1e met 182 en 187.
De jury was aardig streng, maar wel rechtvaardig.
Hij zei dat ik zo door moest gaan, en dat er nog veel en veel meer in San zit. Vond ik toch wel leuk om te horen Lachen
Heb nog even met hem gepraat dus, en ook wat tips gekregen waar ik wel iets mee kan gaan doen.
Ben iig trots op mijn kerel Haha!

Met Omar ben ik 4e geworden bij het clubkampioenschap! Echt super.
Jammer dat ik net op t verkeerde moment last van mijn bloedarmoede heb gekregen en daardoor niet door kon rijden, want ik heb een tijdje eerste gestaan. Maar uiteindelijk 4e is zeker goed terwijl ik nog niet eens een jaar start Haha!

Omar ging gister ook heel goed. En dat aanspringen word iig op rechts steeds beter. Op links is t nog niet best, maar 1 ding tegelijk he Knipoog T komt vanzelf.
Eerst stond er altijd verzet. En nu stond er licht verzet. Dus we gaan vooruit! Clown
Maar voorderest was hij echt braaf. Heb weer een lekker weekend gehad dus!

Kim: Ik ben super trots op jou! Goed gedaan gister!

Sjorsie: leuke foto's joh! schatje om te zien zo!

Wil; ook gefeliciteerd met je puntje vandaag!

Mayo; gefeliciteerd! Dance word steeds beter, echt goed hoor!
Laatst bijgewerkt door danifur op 17-12-06 20:20, in het totaal 3 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:19

Ilion was vandaag weer super braaf! Heb een half uur gestapt buiten en wonder boven wonder heeft ie niet fris gedaan, maar stapte hij vlot en vrolijk door naast me. Af en toe een snoepje bedelend en om kijken naar Ger die mee liep. Dat vind Il altijd gezellig want hij is dol op Ger! Ik was heel blij dat hij zijn rust weer heeft gevonden. Hij liep ook best goed op t harde, dat is gevoeliger voor m dan op de zachte bodem.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:22

ShirleyA schreef:
AnneOmie schreef:

Ik vond t wel zo leuk juist: overspel hihi.
Ik las t er echt nl.
Maar hij zag er erg knap uit hoor, en dat aanspringen komt helemaal goed, weet ik zeker!

Haha dank je Shir Haha! Weet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken Tong uitsteken Tis gewoon een boefje Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:25

Daan nogmaals gefeliciteerd met je punten met San vandaag OK dan! Helemaal super weer en nu nog 1 puntje voor de Z Wow!

Met Omar 4e van het clubkampioenschap! Ik ben helemaal trots op jullie hoor Afgod

Mayo en Willie ook gefeliciteerd met jullie punten!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:27

dancer heeft vandaag ook weer zn best gedaan!! Haha!
en ik ook wel een beetje Tong uitsteken k lag om half 4 vannacht in mn bedje, moest er half 7 weer uit voor een strandrit met wat vriendinnen van de manege van vroeger.....
en daarna dus nog starten Haha!
maar het ging allemaal super!
twee keer 1e met 188 en 191 punten! Haha!
mayo is weer trots! eindelijk eens een 6 voor zn uitgestrekte draf Tong uitsteken

ook iedereen die punten heeft, gefeliciteerd!

enne, sjorsie: wat een schatje is t! Lachen

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:33

wederom bedankt Lachen
Danifur: heb je al zo'n plat hoedje voor als je het Z ingaat hoort erbij he helemaal zelf verdiend Haha!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:38

Ja die heb ik hoor! Voordat de cap weer werd ingevoerd reed ik al met hoedje.
Mijn moeder vond namelijk dat ik een hoedje mocht toen ik M was met fury (M1 dan) Dus dat hoedje heb k al n hele tijd.
En toen kwam San daarna, en toen ben k met hem ook gewoon met hoedje in de B gestart haha. Want ik had toen helemaal geen goede cap enzo. Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:39

danifur schreef:
Ja die heb ik hoor! Voordat de cap weer werd ingevoerd reed ik al met hoedje.
Mijn moeder vond namelijk dat ik een hoedje mocht toen ik M was met fury (M1 dan) Dus dat hoedje heb k al n hele tijd.
En toen kwam San daarna, en toen ben k met hem ook gewoon met hoedje in de B gestart haha. Want ik had toen helemaal geen goede cap enzo. Haha!

super, ik vind zo'n hoedje ook veel mooier staan als een cap Pling

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 20:40

AnneOmie schreef:
Haha dank je Shir Haha! Weet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken Tong uitsteken Tis gewoon een boefje Haha!

Maar dat is ook wel zo leuk, dat hij een boefje is. Anders zou je ook n hobbelpaard kunnen nemen hihi.
En er was al eens gezecht dat Omar erg slim is...... dat is ook zo! En dat weet hij zelf hahahah als je naar m kijkt zie je dat hij t weet. Dan moet ik altijd zo om m lachen, die snuit die hij dan trekt: geweldig!

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:22

sjorsie schreef:

super, ik vind zo'n hoedje ook veel mooier staan als een cap Pling

Ja, is zeker mooier! staat veel chiquer! (ff denken hoe je t ook weer schrijft Blond )
K ben ook wel blij als ik m weer op mag. die cap vind k maar niks. Vind het echt knullig staan.
Er is toch al hele discussie rondom dat geweest, ik vind het best onzin dat deze regel er nu is omdat je in de Z net zo goed van je paard kan vallen hoor.
Ik heb ook wel mensen in t Z zien rijden die afstapte omdat hun paard zogenaamd heel 'druk' was. Terwijl niemand er iets aan zag.
Dus t zegt helemaal niets..

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 21:35

Eigenlijk moet Anky ook n cap op want die was ook van haar paard gevallen en was zij niet heel bang toen Sal. zo druk deed en er vandoor ging?
Zij kan ook op haar hoofd vallen. Ik vind t ook wat overdreven hoor dat dat mooie hoedje niet meer mag. Maar goed Daan jij hebt m straks wel echt verdiend!!!!! Goed van je hoor OK dan!