ja ik heb er ook 3 maar anky bedoelde dat daan er maar 2 had en ik dacht 3
foutjeee:Pik heb nu 3 wedstrijden gereden en al 5wintspnt Yeah men voelde me gister echt blijer dan ooit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
foutjeee:PAnneOmie schreef:Jij had er 3 en Daan had er 2 KimJe had in je 1e proef 207 punten en 2e 185 (?) en dat zijn 2 winstpunten! Super gedaan hoor jij en Allano
Daan had 185 en 187 punten.
Ik voel me weer oké gelukkig!! 
Veel succes aan degenen die vandaag nog moeten starten
Azzaro schreef:goedemorgen
Kim en daan gefeliciteerdIk moet straks! Maar Anky bedoelde je nou dat Kim geen 2 winstpunten had? Want ze heeft er wel 3
Want 195 is 2 punten dus je hebt er idd 3 bij super hoor! Gaat echt wel goed komen! Daan succes vandaag he! Ik zie je straks wel!
esther gezellig dat je mee gaat ik ben gisteravond mee geweest was ook wel gezellig hoor
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Jij had er 3 en Daan had er 2 KimJe had in je 1e proef 207 punten en 2e 185 (?) en dat zijn 2 winstpunten! Super gedaan hoor jij en Allano
Daan had 185 en 187 punten.
Ja maar dat komt omdat Omar een niet vraai overspel had hahaahahahahah.
Daar stond het commentaar dat het orenspel niet fraai was
Klopt ook wel want met aanspringen kijkt hij als een oorwurm! Maar verbeterig zit er wel in want vorige wedstrijd stond er nog: verzet bij het aanspringen en een 4 en nu alleen maar: geen fraai orenspel en een 6
AnneOmie schreef:Dat was alleen met aanspringen in galopDaar stond het commentaar dat het orenspel niet fraai was
Klopt ook wel want met aanspringen kijkt hij als een oorwurm! Maar verbeterig zit er wel in want vorige wedstrijd stond er nog: verzet bij het aanspringen en een 4 en nu alleen maar: geen fraai orenspel en een 6
1.35m met z'n 8 maandjes

T komt vanzelf.
ShirleyA schreef:AnneOmie schreef:Dat was alleen met aanspringen in galopDaar stond het commentaar dat het orenspel niet fraai was
Ik vond t wel zo leuk juist: overspel hihi.
Ik las t er echt nl.
Maar hij zag er erg knap uit hoor, en dat aanspringen komt helemaal goed, weet ik zeker!
Weet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken
Tis gewoon een boefje

k lag om half 4 vannacht in mn bedje, moest er half 7 weer uit voor een strandrit met wat vriendinnen van de manege van vroeger.....

danifur schreef:Ja die heb ik hoor! Voordat de cap weer werd ingevoerd reed ik al met hoedje.
Mijn moeder vond namelijk dat ik een hoedje mocht toen ik M was met fury (M1 dan) Dus dat hoedje heb k al n hele tijd.
En toen kwam San daarna, en toen ben k met hem ook gewoon met hoedje in de B gestart haha. Want ik had toen helemaal geen goede cap enzo.
AnneOmie schreef:Haha dank je ShirWeet niet of dat helemaal goed komt hoor met het aanspringen want ik vermoed dat hij er gewoon altijd boos bij zal blijven kijken
Tis gewoon een boefje
sjorsie schreef:
super, ik vind zo'n hoedje ook veel mooier staan als een cap
)