Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zag het net op hyves

Maar rundvlees, aardappel of coleslaw is ook wel lekker
Zeggen jullie maar
Hij zou eigenlijk zaterdag al opgehaald worden
Verder staat er ook een nieuwe in de box van exeption... een wolfgang als ik het goed heb, maar die loopt nog niet echt in de lesse mee..
Jolien87 schreef:ja ze/hij is ontzettend lief:) Die in de box van de Witte stond eerder in de kapschuur en heeft vorige week bij ons in de les gelopen maar dat ging nog niet zo super. misschien dat ze er dus toch nog even mee wachten...Nouja, ik vraag me af wanneer er eindelijk weer eens een nieuw paard komt dat ook langer blijft dan een maand...
Ik begin me dat inmiddels ook een beetje af te vragen! Heb zaterdag op Peach gereden, vind het een superpaard, maar hoorde dat die waarschijnlijk ook helemaal uit de lessen gehaald word omdat ze daar niet geschikt voor is.. Zo jammer! Ik hoorde ook al dat er op dit moment gewoon te weinig paarden en pony's zijn, hoop dat dat herman eens aan het denken zet in zijn zoektocht naar "goede" paarden
En anders hoop ik op een flinke lading nieuwe leuke paardjes
Want ik heb op dit moment niet meer echt een paard (ja behalve peach dan nu) waar ik echt lekker mee kan rijden. Igor vind ik ook ontzettend leuk, maar die loopt nooit bij ons in de les helaas
) op die enquete gezet wat wij van sommige paarden en het aankoopbeleid vinden

Dus als iemand me helpt rij ik graag op pebbles 
Vind fjordie ook niet zo leuk, die is me net te snel
Niet oneerlijk als in bokken enzo, maar gewoon net wat te enthousiast voor mij