Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

yvette46

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:54

Met oefenen zijn we zeker bezig, we gaan nu proberen om hem er alleen op te zetten en dan de tussen stang opschuiven.
Geld zaterdag ook voor chantal???

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 19:58

Nee zaterdag vieren we sinterklaas Knipoog

Vant weekend kunnen we wel ff bij elkaar komen en dan overleggen voor de pas de deux

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:03

Dat hoor ik nog wel dan wanneer dat is. Veel plezier met de sint.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 20:03

ja is goed...Ik wil wel voor ijs zorgen als toetje;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 21:39

Ik salade meenemen? zeg maar welke en hoe veel Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 22:04

Hebben jullie nog een lezer nodig?? Dan meld ik me wel aan! Zo niet dan kom ik supporten!! @ yvette.. wil best een keer komen helpen heb volgende week nog wel een keer vrij denk ik.. Zeg het maar hoor het dan vanzelf! En hoe voel je je nu?? Hoop dat de medicijnen een beetje aanslaan bij je!
Dames heel veel plezier zaterdag!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 10:22

haha lin; wijnand, dennis EN rik zijn allemaal op dezelfde dag jarig Tong uitsteken zag het net op hyves Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:24

Hahaha wat grappig Lotje! Toeval?:P
Ik vind gewone huzarensalade wel lekker:)

Gisteren eerst op That's Grant gereden, hij was alleen erg aan het klieren naar andere paarden dus moest eventjes boos worden. Maar er reed iemand op 'nieuw paard' die nu in de oude box van Harley staat en die was erafgevallen omdat paardje telkens bit vastpakte en beetje hard ging. Dus moest ik erop. Maar het ging heel goed, je moet hem alleen veel inbuigen omdat die telkens het bit vastpakt als het wat moeilijker wordt. Maar verder is het een superleuk dier:D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 11:30

weeeeer een gebruiksaanwijzing Tong uitsteken

Ja ik vind huzaren ook prima Lachen Maar rundvlees, aardappel of coleslaw is ook wel lekker Lachen Zeggen jullie maar Lachen

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:09

Met Wodka haalt niets uit denk ik wij kunnen bij ons de trailer zo neerzetten dat hij geen kant opkan.
Bij de haerst kan dat niet dus hij kan daar alle kanten op en hij moet wel mee terug. Dat gaat het toch niet worden denk ik in zo'n korte tijd.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:31

Tja misschien dat het dan juist weer heel spannend voor hem wordt omdat er dan tijdsdruk is. Ik zou het risico niet nemen.

@ Lotje: ik vind alle salades eigenlijk wel lekker;) Vooral niet te moeilijk doen. Wat voor een ijs vinden jullie lekker? Van die verschillende chocoladesmaken?

Tja een gebruiksaanwijzing, maar dat is nu paardrijden he;)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:43

Dat nieuwe paardje kan inerdaad ontzettend leuk lopen! Erg jammer dat hij alweer weggaat Boos! Hij zou eigenlijk zaterdag al opgehaald worden

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 12:49

Hoezo gaat die weer weg dan? Er zijn twee nieuwen nl he, er staat dr ook eentje in de kapschuur, die is net iets groter dan die in de hoekbox staat...

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:04

Ik heb het wel over dezelfde als jij hoor, die staat namelijk al een paar weken in de oude box van harley Lachen Verder staat er ook een nieuwe in de box van exeption... een wolfgang als ik het goed heb, maar die loopt nog niet echt in de lesse mee..

Ik weet verder niet precies waarom die nieuwe alweer weggaat, maar iemand uit mijn les hoorde dat ze geluk had dat ze er nog op kon omdat ze eigenlijk opgehaald zou worden zaterdag.. Erg jammer, want volgens mij is het een ontzettend leuk paard Lachen

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:09

ja ze/hij is ontzettend lief:) Die in de box van de Witte stond eerder in de kapschuur en heeft vorige week bij ons in de les gelopen maar dat ging nog niet zo super. misschien dat ze er dus toch nog even mee wachten...Nouja, ik vraag me af wanneer er eindelijk weer eens een nieuw paard komt dat ook langer blijft dan een maand...

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:12

We gaan ook het risico niet nemen, het is niet alleen de tijdsdruk maar het laden bij de manege en de stress die wodka daar krijgt.

Wat een komen en gaan van paarden en pony's Krijgen ze nog wel een kans???
Trek dan wat meer geld uit en doe goede aankopen.
Hebben ze nog wel iemand die de paarden/ pony's op een goed manier door kunnen rijden daar. Met nieuw personeel is het ook komen en gaan hoorde ik.
Erg jammer dat een manege in zo'n korte tijd zo achteruit kan gaan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:13

btw: heb net ff 'research' gedaan naar mijn personage, maar jullie weten wel weer wie jullie die rol moest geven of niet;) Hihi, gelukkig kan ik me wel aardig inleven. Ik duik zo de kringloopwinkel eens in:P

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:15

Jolien87 schreef:
ja ze/hij is ontzettend lief:) Die in de box van de Witte stond eerder in de kapschuur en heeft vorige week bij ons in de les gelopen maar dat ging nog niet zo super. misschien dat ze er dus toch nog even mee wachten...Nouja, ik vraag me af wanneer er eindelijk weer eens een nieuw paard komt dat ook langer blijft dan een maand...

Dat is een hele goede vraag Jolien Knipoog Ik begin me dat inmiddels ook een beetje af te vragen! Heb zaterdag op Peach gereden, vind het een superpaard, maar hoorde dat die waarschijnlijk ook helemaal uit de lessen gehaald word omdat ze daar niet geschikt voor is.. Zo jammer! Ik hoorde ook al dat er op dit moment gewoon te weinig paarden en pony's zijn, hoop dat dat herman eens aan het denken zet in zijn zoektocht naar "goede" paarden Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:23

Eerder was ze heel geschikt maar ze wordt nu een beetje het paardje van Maribelle wat ik wel een beetje jammer vind want eerder deed ze het heel goed in de lessen. Ik zeg niet dat het door Maribelle komt want die kan haar super rijden, maar ze wordt nu minder een manegepaardje. Ze zitten inderdaad erg krap steeds met paarden, er is weinig speling en als er een paard uitvalt is er al stress omdat niet iedereen op alle paarden kan rijden...:S

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:26

Ja en wat het ook is, tenminste, wat ik zag bij alle mensen die ik op haar heb zien rijden: iedereen zit zo vreselijk aan haar te trekken om haar in de krul te krijgen en dat vond peach blijkbaar niet leuk en daarom is ze nu niet meer geschikt voor de lessen.. Wil niet zeggen dat ik haar goed gereden heb, maar het ging voor mijn gevoel erg lekker en ze liep fijn ontspannen.. Ik hoop gewoon heel hard dat ik er nog wat vaker opkan Haha! En anders hoop ik op een flinke lading nieuwe leuke paardjes Lachen Want ik heb op dit moment niet meer echt een paard (ja behalve peach dan nu) waar ik echt lekker mee kan rijden. Igor vind ik ook ontzettend leuk, maar die loopt nooit bij ons in de les helaas Boos!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 13:55

Ik heb ook heel subtiel(linda ook Tong uitsteken) op die enquete gezet wat wij van sommige paarden en het aankoopbeleid vinden Lachen

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:05

Haha heel goed Tong uitsteken

Ik heb aangegeven dat ik Vincent en That's Grant niet wil/durf te rijden... ook dat ik graag vaker op hetzelfde paard zou rijden etc

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:07

ik vind pebbles erg leuk, maar durf niet zelf te zadelen Lachen Dus als iemand me helpt rij ik graag op pebbles Lachen

Jacque weet wel op welke ik niet durf Lachen Vind fjordie ook niet zo leuk, die is me net te snel Lachen Niet oneerlijk als in bokken enzo, maar gewoon net wat te enthousiast voor mij Lachen

yvette46

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:16

Welke enquete en waar kan ik die vinden????
Wist niet dat er een enquete was.

Wie wil er mee discuseren over het onderwerp weer een paard dood in nietap sluit je aan ze willen handtekeningen actie en naar HvN.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 14:22

Ja die hadden leerlingen van landstede gemaakt, en die werden onder klanten uitgedeeld...

Die foto van dat aangevreten paard vind ik eng Boos!