Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Op zich vind ik de paarden best betrouwbaar genoeg, alleen Dorus en Angela zijn echt niet geschikt voor beginnende ruiters, toch? Ik vind het juist bijzonder om te zien hoe de paardjes zich goed gedragen bij die half gevorderden. Het zijn geen robotten en ze plagen hun ruiters wel een beetje, maar dat leert de mensen ook wel om door te zetten.

minouesmee schreef:Ik heb eigenlijk niet zo veel erge dingen te bekenen.
Ik beken dat ik als 4 jarige een pakje kauwgom heb gestolen, wist ik veel dat je dat moest betalen het stond zo leuk uitgestald in de winkel.
Ik beken dat ik niet het hele boek lees voor school, maar gewoon een samenvating opzoek op internet.
Ik beken dat ik wel eens een doos eieren heb laten vallen op mijn oude manege en heb gezegt dat een ander meisje het deed.
Ik beken dat ik soms om half 3 ga slapen en de volgende morgen zeg dat ik om half 11 in me bed lag.
Ik beken dat ik vroeger samen met wat vriendjes en vriendinetjes een stapel pokemon kaarten heb gestolen.
Ik beken dat ik een keertje me zusje van de trampoline heb geduwd omdat ik er zelf op wou.
Ik beken dat ik wel eens kauwgom in een meisjes haar heb geplakt omdat ik het nergens anders kwijt kon.
Maar die gebruikt ze alleen als ik weer een topic voor der heb gevonden.
Treace schreef:Hoe ziek kan iemand zijn?
Keelontsteking, een ontsteking op me lip, gister bijna onderkoeld geraakt door een hele dag in de kou te werken,, heb t alleen maar ijs en ijs koud.. gaat weer lekker hier..
Wat is dat een eng beest.