ikrond 2 u
ma kmoet na m'n les direct naar huis
daarachter gaak direct na despritj
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daarachter gaak direct na despritj

!

en da deed ze ook, af en toe stopte ze es ma dan pakte bart de longeerzweep en maakte tie zo'n geluidje int gras
, dan de andere kant geprobeert weer tzelfde eerst aan longe, dan zonder op cirkeltje en dan op hoefslag en diagonaal zoda zet sturen ook al wa gewent wordt.
) mo erupthion is zot!
en bart viel en eeft nu een snee in z'n vinger van da longeertouw ... ( kging juist zeggen tegen em: pasop vo je longeertouw gebt et nie goe vast ! en meneer erup begon zot te doen
en twas te laat
)
!
2 - 0 voor duitsland
?

en sielurt was er ook 
haha ) en siel eeft op aar Brittj gereden 

whaha kmoe ze zelf nog krijgen
, zo ken ik bokt
)

of KARELTJE
En mn pa zegt dak em louis moe noemen

wel m'n nonkel had nog een stuk weide op het maleveld liggen en m'n mama heeft dat stuk weiland nu op haar naam genomen
maar tprobleem was dus ,op dat stuk weiland staat er vanachter een "bosje" sparren , taxus enzo van m'n nonkel , dus we wouden dat stuk ook nog maar dan moesten die sparren dus weg worden gehaald enzo , wel m'n pa is daar nu aan bezig en er komen nog mensen helpen die we kennen , en ik dacht da we da nog voor weiland gingen gebruiken. maar khoor nu vanmorgen van m'n mama
dat ze iemand gaan vragen om het te laten Aksellen (ofzo
) , en das nog een redelijk stukje , en met dat da geakselt ga worden gaak daar op kunnen rijden
dus da wordt een soort " piste'tje " wel nie groot maar toch iets
zodak nie in de wei moe rijden en al die grond kapot rij
helene leef je nog
Alst aan mij lag zocht ik daar een boerderijtje en bleef ik daar wonen
Kzou toch ni meer na school moeten