Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Schimmelig

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 17:14

Laaaaang verhaal Alano. (hieronder even in het kort)

Ik heb Markies niet voor mijzelf, maar voor een vriendinnetje gekocht. Zij zou ermee aan de slag gaan. Hmmja, ze heeft mij een beetje laten barste en nu zit ik dus met 'een extra pony in mijn maag' (niet te letterlijk nemen) Clown

Ik heb dus technisch 3 poownies nu, waarvan 1 uitgeleased (roodschimmeltje), 1 waar ikzelf mee aan de slag ben en de laatste Markies, waar nu niemand mee aan de slag is Boos!

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:16

wel rot dan....koop je een pony en dan moet hij weer weg Scheve mond ....stond jij nou bij de jong dan?
Laatst bijgewerkt door alano op 19-08-06 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 17:17

alano schreef:
o ok....stond jij nou bij de jong dan?

Nee joh.

Het roodschimmeltje staat op de Amsterdamse, Markies staat in het Westerpark.
Met de jong heb ik niks te maken. Ben er ooit eens op bezoek geweest, maar verder niet Tong uitsteken

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:19

oja Pling nu weet ik het weer.... Lachen

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 17:21

Hoe'st met jouw nieuwe paardje trouwens? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:47

Schimmelig schreef:

Met de jong heb ik niks te maken. Ben er ooit eens op bezoek geweest, maar verder niet Tong uitsteken

Waar in Westerpark staat Markies, ik zit daar nu toch Knipoog

Goede avond allemaal trouwens!
Met mijn moeder gaat het gelukkig alweer een heeeel stuk beter!! Heb zelfs dr nietjesin dr buik mogen tellen vanavond Clown (Voor de geinteresseerden onder ons: Het zijn er 21 Knipoog )

Ik zit nu in Westerpark, met een heel wat geruster hart.. Gisteren zag ik het nog echt níet zitten om hierheen te gaan namelijjk.. Maar nu mn moeder een heel stuk beter is (Ze heeft alweer wat praatjes, das altijd goed Knipoog ) vind ik het niet zo erg om hier te zitten! Ik moet alleen even wat meer heen en weer rijden, maar dat is niet erg..

Vanavond lekker stappen, even alle opgekropte energie eruit gooien hihi Knipoog

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:24

Schimmelig schreef:

goed hoor! Haha! maar dat gezeik weer van iemand op stal..... staat hij er net 2 uur, hij komt van een stal met 6 paarden en nu dus gelijk naar een stal met over de 300 paarden is hij dus aan het hinnike zegt iemand "lekkere hengst heb je...ik zou hem gelijk laten castreren" Gestoord ontzettend zeg.....hij stond er net 2 uurtjes...maargoed voorderest prima. hij is ontzettend rustig en als hij uit zijn box komt hinnikt hij wel maar doet voorderest niks...

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:25

Waar ligt Westerpark eigenlijk ergens? Blond

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:25

oja....was er gister voor het eerst opgeklommen en er liep een merrie in de bak....het interesseerde hem niks die merrie maar toen hij zichzelf in de spiegel zag begon hij toch te hinnike.. hahah (hoezo ik vind mezelf knap Knipoog )

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 19:31

Lavandula schreef:
Schimmelig schreef:

Waar in Westerpark staat Markies, ik zit daar nu toch Knipoog

Goede avond allemaal trouwens!
Met mijn moeder gaat het gelukkig alweer een heeeel stuk beter!! Heb zelfs dr nietjesin dr buik mogen tellen vanavond Clown (Voor de geinteresseerden onder ons: Het zijn er 21 Knipoog )

Ik zit nu in Westerpark, met een heel wat geruster hart.. Gisteren zag ik het nog echt níet zitten om hierheen te gaan namelijjk.. Maar nu mn moeder een heel stuk beter is (Ze heeft alweer wat praatjes, das altijd goed Knipoog ) vind ik het niet zo erg om hier te zitten! Ik moet alleen even wat meer heen en weer rijden, maar dat is niet erg..

Vanavond lekker stappen, even alle opgekropte energie eruit gooien hihi Knipoog

Ik dacht altijd dat je in het bos zat ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Hij staat bij de 'pony club' daar, tegenover ST. Barbara.

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 19:33

alano schreef:
Schimmelig schreef:

goed hoor! Haha! maar dat gezeik weer van iemand op stal..... staat hij er net 2 uur, hij komt van een stal met 6 paarden en nu dus gelijk naar een stal met over de 300 paarden is hij dus aan het hinnike zegt iemand "lekkere hengst heb je...ik zou hem gelijk laten castreren" Gestoord ontzettend zeg.....hij stond er net 2 uurtjes...maargoed voorderest prima. hij is ontzettend rustig en als hij uit zijn box komt hinnikt hij wel maar doet voorderest niks...

Studeer je 'snappy' antwoorden in, voordat je naar stal gaat Tong uitsteken
Er staan heel wat vervelende mensen op Wennekers helaas. Ook genoeg leuke, dus dat heft elkaar gelukkig op Clown

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:03

hahah ja.... ja er staan idd genoeg vervelende mensen Knipoog

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:13

Wat fijn dat je zo een plezier van je paard hebt; ik kom zeker een keer kijken.

Ach wennekers kent een apart slag mensen; in de bak even de rangorde bepalen en je weet of je de hele tijd op de rem staat voor mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:33

Schimmelig schreef:
Ik dacht altijd dat je in het bos zat ofzo Nagelbijten / Gniffelen
Hij staat bij de 'pony club' daar, tegenover ST. Barbara.

Hahaha dat is al weer zooo lang geleden! In juni ergens zat ik een week in het huis van de boswachter, en idd dus in een van die diensthuisjes in het bos Haha!

Zelf woon ik gewoon in Amstelveen, en pas ik nu 5 dagen op het huis van een vriendin die in Westerpark woont.

Dus ik doe lekker aan huis-hoppen Knipoog Haha! Bevalt mij prima, ach je moet wat he als je het huis niet uit mag van je ouders, dus doe ik het lekker op deze manier hihihi Nagelbijten / Gniffelen

Wennekers ben ik nogsteeds niet over uit of ik het een fijne stal vind.. iedereen kan zich idd zoo heel erg met elkaar bemoeien, maar aan de andere kant is er ook wel weer veel anonimiteit als je je zelf nergens anders mee bemoeit ofzo.. achja..

De pony club in Westerpark ken ik niet, ben hier niet zo bekent, weet wel die kinderboederij te vinden in het park zelf (bij de westergasfabriek waar regelmatig die leuke feestjes zijn Knipoog)

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:38

Het is onder het tunneltje door, helemaal achterin Lachen
Deel van het park waar geen hond komt dus... Behalve als ze iemand moeten begraven Nagelbijten / Gniffelen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:39

Fijn om te horen dat het ietsjes beter gaat met je moeder, Lav. ´k Hoop dat er nu geen tegenslagen meer komen, het is zo wel genoeg geweest!
Mijn moeder heeft ook zo´n soort operatie gehad (jáááren geleden hoor) en wat ik me ervan kan herinneren was dat best heftig.

Hebben jullie ook de Nationale Sportpas gekregen vandaag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:40

Iel bah, dat klinkt ook niet gezellig..
Nou als ik me verveel een dezer dagen zal ik wel eens op zoek gaan.. Dus zegmaar helemaal achterin het park?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:40

Nationale Sportpas? Wats dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:42

Nandoman schreef:
Fijn om te horen dat het ietsjes beter gaat met je moeder, Lav. ´k Hoop dat er nu geen tegenslagen meer komen, het is zo wel genoeg geweest!
Mijn moeder heeft ook zo´n soort operatie gehad (jáááren geleden hoor) en wat ik me ervan kan herinneren was dat best heftig.

Hebben jullie ook de Nationale Sportpas gekregen vandaag?

Thnx Nando!! het gaat idd gelukkig al weer wat beter, praatjes zijn altijd een goed teken, dus hopen dat het nu de goed ekant op gaat en het genezingsproces kan beginnen!

ik heb geen nationale sportpas gekregen, maarja ik rijd dan ook geen wedstrijden.. zal daar wel mee e maken hebben of niet?..

Weet jij trouwens wanneer de lessen weer gaan beginnen op Spaarnwoude? Vriendinnetje en ik willen weer eens een poging doen m te gaan springen, althands, zíj kan het wel, maar ik nog niet hihi kan je het nog herrinere Knipoog schaam me nogsteeds díep whaha, dus een paar lesjes zijn wel handig Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:42

Lavandula schreef:
Iel bah, dat klinkt ook niet gezellig..
Nou als ik me verveel een dezer dagen zal ik wel eens op zoek gaan.. Dus zegmaar helemaal achterin het park?

Haha, ik ben er niet hoor Tong uitsteken
Het ijsje van Tinky12 staat er ook, misschien kun je die een PB'tje sturen. Van mij mag je zo een stukie hobbelen op Kies, die staat nu toch te niksen Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:44

Een ledenpas van de KNHS waar je korting mee kan krijgen bij bijv. NS, Total, Expert, Perry Sport enzo. Ben er nog niet helemaal uit hoe het werkt, maar je spaart dan je korting op een rekening en die kan je dan opnemen en weer besteden. Zoiets Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:44

Jaaah das leuk!!! Maar ik ben wel echt méga lang hoor, denk nie dat de pony daar heel erg blij van word Knipoog

Is Tinky niet op vakantie nu?? JOEHOEEEE TINKY!!! hihi

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 20:45

Lavandula schreef:
Jaaah das leuk!!! Maar ik ben wel echt méga lang hoor, denk nie dat de pony daar heel erg blij van word Knipoog

Is Tinky niet op vakantie nu?? JOEHOEEEE TINKY!!! hihi

Neuh, die's in het land Lachen
Kies is zo'n 148, zijn vorige baasje 180. Waarom zijn jullie allemaal van die reuzen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:45

Oh trouwens, ik typ erg beroerd zie ik, maar ik zit hier achter een laptop, en dat ben ik niet gewend hihi dus ik vergeet af en toe een letterje, excuus daarvoor Knipoog

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:46

Lavandula schreef:
Weet jij trouwens wanneer de lessen weer gaan beginnen op Spaarnwoude? Vriendinnetje en ik willen weer eens een poging doen m te gaan springen, althands, zíj kan het wel, maar ik nog niet hihi kan je het nog herrinere Knipoog schaam me nogsteeds díep whaha, dus een paar lesjes zijn wel handig Haha!

Maandag a.s. gaat de manege weer open. Weg rust! Door de blessure van Mendi ben ik lekker blijven staan en kon genieten van de stilte om me heen, maar die is nu snel over.
Leuk dat je komt springen! op woensdag is vast nog wel plek. Dan ga ik je wel zien Haha! Heb je toen ooit een keertje op Safari gesprongen?