En misschien start ik het winterseizoen er wel nog met een nieuw paard bij. Maar dat is allemaal even kijken hoe het loopt.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjaslique schreef:Ja het werk gaat nu inderdaad voor, alhoewel het wel wennen is om niet op zaterdag op de manege te zijn.
Gisteravond mocht ik op Unzipped, weer eens een keer wat anders en al even een tijdje geleden. Normaal vind ik Zip altijd wel leuk, dus dacht dat komt vast goed.
Goed gepoetst samen met Djoon en daarna gezadeld en de les in. Eerst los gaan rijden waarbij we al in een aardig tempo de bak door gingen. Daarna wat opgepakt, wat stelling wisselen, voltes gereden, wat wijken noem maar op. En meneer deed alles, maar zonder enige lengtebuiging in zijn lijf. Het stuk achter het zadel kan alle kanten op, maar het overige stuk buigt niet zoals het moet. En o wee als je dan eens meent dat hij wel moet buigen, dan pakt hij zijn bit vast en scheurt er vandoor in een flinke galop. Na een paar pogingen dit ook maar opgegeven want ik had even niet de energie over om die confrontatie aan te gaan. Best balen, wacht je 2 weken tot je weer kan en dan valt het tegen, maar ja volgende week lekker op zaterdag, dus maar hopen dat ik dan een gezellige dag heb.