Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knightloekie schreef:waarom ik mijn zadel verkoop voordat ik een nieuw heb ?
A- omdat ik niet even 4x een paar honderd euro heb om een nieuw zadel te kopen
B- voel er weinig voor om hier 3 zadels te hebben liggen
C- van het geld wat ik zou krijgen voor mijn zadels wil ik 1 nieuw perfect passend zadel voor terug kopen.
Zonder zadel heb ik 1x gedaan op Loekie... hij vond het maar raar... en je hebt zijn schoft volgens mij nog nooit gezien
dreamer1987 schreef:Jongen omgebracht bij geweldsdelict op basisschool
01 december 2006, 15:46 (98 reacties)
HOOGERHEIDE (ANP) - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in het Brabantse Hoogerheide is vrijdagochtend een jongetje om het leven gekomen door een geweldsdelict. Over zijn leeftijd en de toedracht doet de politie nog geen mededelingen.
Het slachtoffertje van het drama op de school in Hoogerheide zou het zoontje van de directeur van een filiaal van de Rabobank in Halsteren zijn. Een woordvoerster op het hoofdkantoor van de bank heeft dat vrijdagmiddag bevestigd.
Het is onduidelijk of het geweldsdelict in een klaslokaal is plaatshad. Voor zover bekend waren er geen kinderen in de buurt. Er is inmiddels een verdachte aangehouden. De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen. In het gemeentehuis van Hoogerheide is een crisiscentrum ingericht.
www.home.nl
Dit ga je toch niet menen!!!! Echt TE erg gewoon!! Vreselijk dat er mensen zijn die zoiets doen!! BAH
edit: hier staat al meer: http://www.nu.nl/news/904497/29/Kind_ge ... chool.html