Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik kan dan wel, moet even kijken of mijn ouders me willen brengen
. 

!
? En ga jij daar toevallig nog een keer heen? (Misschien zouden we nog together gaan toch?) Ik wil er namelijk een bestellen, maar als ze m daar nog hebben koop ik m liever daar.
Ze verkopen wel die Burberry dingen en ik ga er ws. binnenkort weer heen (ben weer een tijdje niet naar ruitersportwinkel geweest en m'n verslaving komt weer op).
, maar ik ben daar nog nooit eerder geweest (wel een paar keer besteld, maar vind toch beetje duur met die verzendkosten enz.) Anders kunnen we misschien wel in t weekend wanneer je die wedstrijd hebt met Bandit? Komt dat jou uit?
Nee hoor! 
en alvast gefeliciteerd!!!
!
. Nog steeds niks gehoord van LC?
(maar dan mag je niet kijken! moet wel een verrassing blijven hahahaha!) 
wel een ander maar daar heb ik geen goede foto van (heb wel een foto maar daar staat ie niet zo charmant op), maar het waren allemaal lieverds. 

Abaigeal schreef:Waarom is er voor koudbloeden geen maximale leeftijd?
Ga jij ook naar 15+ Manon ?
ik dacht van hij moet maar zelf bellen/smsen...
' maar ik wilde gewoon dansen, en ik danste ook weleens met die Franse jongens want daar kon ik het gewoon goed mee vinden, en toen wilde m'n vriend ook naar die Franse jongen gaan, maar toen zei ik van: 'het is goed laat gewoon'... maarja.