Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

http://www.reelaer.nl/foto/2007wk1/DSC02774.JPG
*of neem aan van niet iig
Lekkre natte zandkuil ook
Al die plassen!
is dat dan de eerste keer dat je der ziet? Foto's?
*nog meer te doen straks als je internet hebt 
Spannend! (of nouja.. spannend is misschien niet helemaal t goede woord. Maar lijkt me wel heel vreemd en leuk tegelijk, ineens de sleutel van je eigen huisje hebben!)
Gelukkig heb ik nu iig wel een klein voorproefje gezien
*onze comp is ook an t sukkelen. Al 2 keer naar de computer dokter geweest, maar hij blijft ziek en vastlopen.
had een 8 voor mn portfolio gesprek van vandaag
Helemaal blij! Had Kim de Vries als beoordelaar, en ik ken verhalen dat hij nogal streng kan zijn en dat hij graag heeft dat je de leiding in het gesprek neemt, moeilijke vragen stelt enz. Was dus best zenuwachtig, maar ging allemaal goed
Whoesh!
Go Anne, Go Anne
Een 8! Heb je nu dan echt officieel vakantie?
Ze heeft een lekker galopje! alleen op de rechterhand gaat ze overkruist. Het was ook 3 pasjes met een bok, 3 pasjes met een bok haha. Kims schreef:![]()
Go Anne, Go Anne
![]()
Een 8! Heb je nu dan echt officieel vakantie?

Maar daarna heb ik écht vakantie (mits ik die toets haal
anders mag ik volgende week woensdag nog even op herkansing)
*en misschien wat eigenwijs, maargoed.. daar is niets mis mee
En ze is nog jong natuurlijk 
Zowiezo moet ik écht snel een keer Nous meeten, veuls te lang gelee weer! Nemen we meteen Janis (eindelijk
) mee in de planning, en ook even Voice en Daan
En ik wil die Mexx (dat was tog t paardje waar jullie wel eens op mochten rijden?) ook wel eens zien
Mag ook wel, dat gedonder ben ik nu wel weer zat...
Tof dat je mij een keertje les wilt geven Nel, misschien kan t zelfs wel een keer in combi met Bianz of Kims, is ook wel leuk! En wil best een keer op Annemoon rijden, alleen heb ik een beetje een tijdsprobleem....
nouja, alles.... 
ben ook egt blij met mn cijfer 
Weet k nooit zo met die toetsen. Weet wel dat ik gelukkig nog even alle oefentoetsen had gemaakt. Kwamen best nog een aantal vragen van het eerste jaar uit terug én ook echt specifieke vragen, eigenlijk té diep de stof in
Beetje zuur.
Nou wanneer gaan jullie naar de paarden, wanneer is t mooi weer en wanneer zal ik foto's komen maken en de paardjes meeten?
hihi
*
Gezellie! Ben benieuwd hoe Janis is
Alles vertellen hè! 
Ziet er leuk uit in ieder geval! Braafjes ook voorop?
En Anne heeft nu vakantie!! Ga je nog spannende dingen doen? Thirz schreef:Kims: ik was gister echt gaar van onze ondernemingen, haha! Echt een uur bij die DA voor Floortje en Mojo, lukt het met de pillen geven?
Dus dat werd achteraf nog even gedaan. En jawel, na een uur stonden we pas weer buiten. Gauw eventjes een boterham gegeten en toen kon ik Thirz pas naar huis brengen!
Pas bij t kauwen trekt ze een vies gezicht haha! Mojo was echt een gevecht, niet normaal. Beest schijt nu in zn broek van me whaha. Nouja, gaat ook wel weer over hoor.

gezellie! *heb tog vakantie én nog geen agenda voor volgend jaar dus die dag is zowiezo leeg 
Nouja, het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Floor lijkt op tinker dan
Zo makkelijk zn pilletjes op eten
*uch* Wij verstoppen dat dan in een blokje kaas of een beetje leverpate ofzo: hap, kauw *plok* slik. Op de een of andere manier weet ie precies die pilletjes er tussenuit te werken en uit te spugen voordat hij de rest smakelijk doorslikt
Is het ook wel zo dat je de pilletjes daarna gewoon als snoepjes nog na kan voeren hoor, maargoed 
Hoop alleen dat ik heel snel die cijfers van die toets heb, weet ik zeker of ik écht vakantie heb
En als t even kan nog wat meer zon erbij 
Ben benieuwd!
agosh, arm ventje..