manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:39

Ps, zag net dat er al een voorproefje op de reelaer-site staat www.reelaer.nl en dan bij foto's Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 18:25

gaat snel kijken Hyper!

hihi, deze foto Clown http://www.reelaer.nl/foto/2007wk1/DSC02774.JPG
Best een klein groepje zo te zien. Op wie rijdt Esther nou? *denkt diep na* ken ik die? Verward
Jeej! en de Thirza trui! hij blijft gaaf hoor!
*uch* http://www.reelaer.nl/foto/2007wk1/DSC02795.JPG zag deze foto in t klein, en dacht dat er iemand naast lag.. Zit thirz gwoon heel relaxt op de grond, niets gevallen personen ofzo Lachen *of neem aan van niet iig Vork
Leuke foto's Ja Lekkre natte zandkuil ook Bloos! Al die plassen!

Oeh en vanaaf naar je andere kitten! Haha! is dat dan de eerste keer dat je der ziet? Foto's? Schijnheilig *nog meer te doen straks als je internet hebt Tong uitsteken
En de sleutel van je nieuwe huis! Hyper! Spannend! (of nouja.. spannend is misschien niet helemaal t goede woord. Maar lijkt me wel heel vreemd en leuk tegelijk, ineens de sleutel van je eigen huisje hebben!)

Balen dat je internet t nog steeds niet doet hoor Thirz Gelukkig heb ik nu iig wel een klein voorproefje gezien Knipoog *onze comp is ook an t sukkelen. Al 2 keer naar de computer dokter geweest, maar hij blijft ziek en vastlopen.

én Go jij! Go jij! had een 8 voor mn portfolio gesprek van vandaag Haha! Helemaal blij! Had Kim de Vries als beoordelaar, en ik ken verhalen dat hij nogal streng kan zijn en dat hij graag heeft dat je de leiding in het gesprek neemt, moeilijke vragen stelt enz. Was dus best zenuwachtig, maar ging allemaal goed Pling Whoesh!
Op de terug weg fijn nog even vast gestaan in Bergen, maarja je kan niet alles hebben Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:13

Oeh leuk thirz! Nu kan je lekker in je huisje aan de slag!
Goed we spreken ook een keer af om jou les te geven, dat kan er allemaal wel bij hoor.
Ben op Maandag, woensdag en vrijdag thuis, dan neem ik Daniël mee als we op één van die dagen een keer afspreken.

He kims, t ging wel goed vandaag he geloof ik op Vanity?
Zag er goed uit!!!

Bianz, als jij terug komt gaan we ook gauw een keer rijden.

Vandaag heeft iemand Annemoon weer mee naar het bos genomen en gisteren heeft Jarno erop gereden in de bak.
Dus ze loopt lekker.
Nog liefhebbers?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:15

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go Anne, Go Anne Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Een 8! Heb je nu dan echt officieel vakantie?

Leuk thirz, morgen je sleutel!! Ik kom vanavond helaas niet naar stal, ben vanmiddag in t zonnetje gegaan. Straks komen mn ouders praten over mijn achtertuin. Mijn paps is nogal crea-bea en ik hoop dat ie vol met ideeën zit. Andere tuintips zijn meeer dan welkom!!! We hebben een lap grond van 4,50 bij 13 meter en ik weet totaal niet wat ik ermee aan moet!

Thirz, ik wil ook nog eens een goede paarden-jas hebben. Misschien kunnen we binnenkort samen naar de kroo toe? Kunnen we gelijk kijgen voor lime-groene dekjes Knipoog

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:19

Het ging zeker goed op Vanity. Ik vond het eerst een poedersuiker maar ze is echt supergeweldig!! Ze heeft gewoon nog nooit op dr kop gehad waardoor haar gedrag zo vervelend was. Dit gaat steeds beter gelukkig.

Heb vandaag voor het eerst gegaloppeerd. Dit ging niet helemaal vlekkeloos haha. Ze snapte niet wat ik bedoelde toen ik de galophulpen gaf. Toen ze keihard ging bokken en van nijdigheid in galop ging heb ik dr maar beloond, toen viel t kwartje Knipoog Ze heeft een lekker galopje! alleen op de rechterhand gaat ze overkruist. Het was ook 3 pasjes met een bok, 3 pasjes met een bok haha.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 20:14

Kims schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go Anne, Go Anne Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Een 8! Heb je nu dan echt officieel vakantie?

Nee, zo groot is t feest nog nét nie Clown
Moet morgen nog even een toets maken Lachen Maar daarna heb ik écht vakantie (mits ik die toets haal Nagelbijten / Gniffelen anders mag ik volgende week woensdag nog even op herkansing)

K kom vanity ook snel een keertje in t egt bewonderen hoor. Al verhalen gehoord via Simone en nu wat dingen via jou. Ze klinkt leuk Haha! *en misschien wat eigenwijs, maargoed.. daar is niets mis mee Schijnheilig En ze is nog jong natuurlijk Lachen

Misschien wel leuk als ik dan een keer foto's kom maken van een les ofzo Thirz? Kan je ook meteen zien hoe t eruit ziet Haha! Zowiezo moet ik écht snel een keer Nous meeten, veuls te lang gelee weer! Nemen we meteen Janis (eindelijk Tong uitsteken) mee in de planning, en ook even Voice en Daan Ja En ik wil die Mexx (dat was tog t paardje waar jullie wel eens op mochten rijden?) ook wel eens zien Lachen

En volgens de verhalen wordt t van t weekend mooi weer Cool Mag ook wel, dat gedonder ben ik nu wel weer zat...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:35

Nou, ik ben wéér op mn werk aanbeland...er was een collega ziek en nou draai ik ook nog een slaapdienst! Maar ben tussendoor wel ff naar mn kitten geweest, ze is echt zoo lief!! En Bianz moet echt die andere nemen Tong uitsteken

Toppie Anne!! Gefeliciteerd met je mooie cijfer! Nog ff en jij hebt ook je verdiende vakantie Lachen Tof dat je mij een keertje les wilt geven Nel, misschien kan t zelfs wel een keer in combi met Bianz of Kims, is ook wel leuk! En wil best een keer op Annemoon rijden, alleen heb ik een beetje een tijdsprobleem....

Als t goed is komt er donderdag iemand voor het i-net, hopen dat ie t dan weer doet. Ondertussen hebben jullie foto's tegoed van:
- meeting Gijs met Sim en Beer
- reelaer
- mn nieuwe kitten....en nog meer?

Edit: Es reed op Cozensa (Arent x Paola) echt een tof ding! En nee, was idd niet gevallen...was alleen heel gaar, hihi!! Knipoog

Ik duik mn bedje in, ben echt kapot, truste! Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:52

Thirz, je moet toch niet betalen voor de persoon die het internet komt maken??! Nick kan dat namelijk ook! En die doet alles voor een bak koffie Tong uitsteken nouja, alles.... Knipoog

Kan je vrijdagmiddag niet thirz? want dan heb ik ook les van Nel! Kun je meedoen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 09:39

Tja we kunnen er een hele volle les van maken natuurlijk.... Thirz op Nous, Kims op Vanity, Bianz op Janis en ....Anne... op Annemoon, ja goed plan, lekker een volle les er van maken.
Net als vroeger op paardoes, maar dan niet op paardoes stijl....
Mariekje wil je ook nog? Of Cis?
Kunnen natuurlijk ook een andere dag afspreken, dan kan Voice ook nog wel ingezet worden, maar a.s vrijdag heb ik misschien zelf ook nog les.
Dus Voice kan dan niet mee doen.

Hoor het wel.

Ga zo naar het bureautje met Daniël, hij zal wel hard gegroeit zijn, daarna gaan we nog even een half uurtje naar het zwembad.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:33

Leuke foto's Thirz! Vind je trui ook echt heel cool: konden ze je naam toch zeker niet vergeten?
Anne, gefeliciteerd met je supercijfer! Hoe ging het vandaag?
Tof dat het zo goed gaat met Vanity Kims! Ik wil je snel eens zien rijden met haar!
Nel, ik vind het helemaal geweldig als je een keer les wilt geven aan ons allemaal! Ik stem voor een woensdag omdat ik Janis dan heb: kan iedereen dan ook? Echt heel leuk!
Ben gisterenavond nadat m'n vader was wezen klussen toch nog naar de Kroo geweest met Emily: heb om 21 uur het Mastersspringconcours nog gezien en de kür op muziek van Laurens van Lieren. Was erg leuk! En... ik heb nog een nieuw dekje gekocht! De andere 2 zijn zelfs na het wassen niet meer schoon te krijgen, dus wilde nu een donkerdere kleur. Hij is echt mooi: groen/bruin met een rode rand!
Ga vanmiddag om 15 uur op buitenrit met Nathalie; zij blijkt vlakbij te staan met d'r verzorgpony. Hardstikke gezellig! Werd gisteren nog wel gebeld dat Janis niet helemaal goed loopt, mag wel naar buiten maar mag het alleen maar rustig aan doen op zachte ondergrond, maar da's niet erg. Gaan we gewoon lekker stappen en draven, komt die galop volgende keer wel.
Ga ik nu weer ff verder werken, moet tot 14:00 uur, lekker! Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 15:24

Dankjewel Lachen ben ook egt blij met mn cijfer Hyper!
en vandaag.. uhm.. weet eigenlijk nie Nagelbijten / Gniffelen Weet k nooit zo met die toetsen. Weet wel dat ik gelukkig nog even alle oefentoetsen had gemaakt. Kwamen best nog een aantal vragen van het eerste jaar uit terug én ook echt specifieke vragen, eigenlijk té diep de stof in Scheve mond Beetje zuur.
Nouja even afwachten, maar tot nader bericht heb ik nu iig vakantie Go jij! Go jij! Nou wanneer gaan jullie naar de paarden, wanneer is t mooi weer en wanneer zal ik foto's komen maken en de paardjes meeten? Haha! hihi
Klinkt als een gaaf dekje Bianz!
*niet dat je t nog leest, maargoed voor de vorm dan maar Clown*
Veel plezier op buitenrit! Ik wist eigenlijk al dat ze best dichtbij stond met Katinka. Via Thirz dacht ik? Iig ik wist t Lachen Gezellie! Ben benieuwd hoe Janis is Haha! Alles vertellen hè!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 16:07

Zo wij hebben net lekker gezwommen.
Voor het eerst met Daniël in het grote bad, in zn nieuwe zwemband met zo'n zitje erin.
Hij vondt het geweldig, vooral in het bubbelbad!

Voice heeft vandaag lekker een vrije dag, ben zo ontzettend verkouden enzo, dus heb geen zin.

Leuk Bianz, dat je mee wil doen met de les!
Anne doe jij nou ook mee????

Kunnen jullie allemaal een keer op een woensdag????

Nou ben vanmorgen ook nog naar het bureautje geweest met Daniël. Hij heeft erge eczeem, dus moet naar de dokter met hem.
Misschien dat ie ook allergies is, ik hoop het niet.
Ik was begonnen met fruithapje en avondeten, dat vindt ie nu lekker, maar i.v.m eczeem moet ik wachten tot hij 6 maanden is, anders kan hij er slecht op reageren..... Baal nu echt.
Maar ja, alles voor mn kindje!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 16:42

ow ja hoor ik wil ook best meedoen als dat kan/mag. Vind ik wel leuk Haha!
Denk ook wel dat ik een keer op een woensdag kan Ja

Balen van die exceem Nel.. wachten tot dat hij 6 maanden is? *denkt* das nog iets meer dan een hele maand tog? Hopen dat hij niet allergisch is ofzo!

Vind het inderdaad een leuk paard Thirz! En het kan dus kloppen dat ik hem niet herkende Lachen Ziet er leuk uit in ieder geval! Braafjes ook voorop?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:14

Ja iets langer, Daniël is sinds gisteren 4 maanden oud.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 23:10

Hey Nel, ik kan inderdaad op een woensdag! Heb nu vakantie. Maar thirz kan woensdag helaas niet.

Balen joh van de eczeem. Ik heb het als kind zijnde ook gehad, en heb het nog steeds af en toe. Zit het vooral in de knie- en elleboogholtes of overal? Het is een nare aandoening hoor! Maar je hebt het in allerlij soorten en maten en hopelijk valt het een beetje mee.

Nou, vandaag een telefoontje gehad van Saskia (eigenaresse van Vanity). Het kwam erop neer dat zij vond dat ik al teveel deed met Vanity. Zij dacht dat het paardje dat geestelijk nog niet helemaal aankon. Heb gezegd dat ik wat rustiger aan zal doen. Eigenlijk heel erg jammer want Vanity kan het allemaal makkelijk aan. Vandaag amper gezweet na het werk en Saskia vond het toch allemaal wat te veel. We zullen wel zien hoe of wat!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:18

Zo, ff bijlezen op mn werk! Lachen
Haha, wordt nog wat om 1 woensdag af te spreken: ik kan dus pas 8 augustus, want moet eerst werken en daarna ben ik weer 2 weken weg. Zullen we het dan doen? Clown
Echt balen dat Daniel eczeem heeft zeg! Maar veel kinderen groeien er vaak overheen toch? Was hij wel goed gegroeid?
En Bianz: je dekje is echt heel cool! En nog maar 1 dagje en je hebt vakantie, jippie!! Haha! En Anne heeft nu vakantie!! Ga je nog spannende dingen doen?

Kims: ik was gister echt gaar van onze ondernemingen, haha! Echt een uur bij die DA voor Floortje en Mojo, lukt het met de pillen geven?
Zo, ik ga ff met mn kids wandelen, er wordt geasfalteerd hier in de buurt en dat willen ze graag zien, doeii!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:38

Thirz schreef:
Kims: ik was gister echt gaar van onze ondernemingen, haha! Echt een uur bij die DA voor Floortje en Mojo, lukt het met de pillen geven?

Pfff wat een prutsers daar he? we hadden een afspraak ok 2 uur, we werden geholpen om 10 over 2 (valt reuze mee natuurlijk). Toen moest ik een eeeeeuwigheid wachten aan de balie. De assistente pakte tot 5× toe (!!!!) de verkeerde spullen. Ook vergat ze het verkeerde voer. Moest in totaal 3× pinnen. Prutsmuts! We waren vergeten te melden dat Floor gechipt moest worden Clown Dus dat werd achteraf nog even gedaan. En jawel, na een uur stonden we pas weer buiten. Gauw eventjes een boterham gegeten en toen kon ik Thirz pas naar huis brengen!
De pillen bij Floortje gaan goed, je geeft gewoon 2 snoepjes die ze razendsnel opeet, doet dan zo'n pilletje die ze ook zó opeet! Ze denkt dat het zo'n snoepje is Vork Pas bij t kauwen trekt ze een vies gezicht haha! Mojo was echt een gevecht, niet normaal. Beest schijt nu in zn broek van me whaha. Nouja, gaat ook wel weer over hoor.

Woensdag 8 augustus, doen we! Clown

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 15:15

Nog 3 uur!! En dan heb ik echt vakantie; kan niet wachten tot ik zaterdagmorgen op de boot zit! Haha!
8 augustus klinkt helemaal goed: gaan we 's ochtends of 's middags rijden (moet je werken Thirz of ben je hele dag vrij)?
Nel, wel jammer dat je nu weer moet stoppen met het "echte" eten, zeker als Daniël al zo lekker at! Ben je al een beetje minder verkouden?
Whaha Kims, die Floor is toch echt té voorbeeldig he? Netjes je pil opeten! Mojo hou je niet meer voor de gek, geweldig! Wel jammer dat je een beetje gas terug moet nemen met Vanity. Wat mag je nu wel/niet meer dan?
Heb gisteren een heerlijke buitenrit gemaakt op Janis! Gezellig met Nathalie en Katinka: we hebben al uitgevonden dat Janis en Katinka prima samen kunnen! Allebei wilden ze voorop, dus 't was soms echt een wedstrijdje wie de snelste was! En ze liep uiteindelijk best goed: alleen door het mulle zand was het wat zwaar draven en liep ze niet zuiver. En het laatste stukje terugweg alleen was wel heel spannend voor d'r: ineens overal van schrikken! Maar het was hardstikke leuk dus!
En Anne, hoe is je vrije dag-gevoel? Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:16

Nou, ik ben 8 augustus vrij, heb dan nog vakantie. Maar ben dan ook druk bezig met mn huisje, dus het liefste óf in de morgen óf 's avonds. Want tussendoor weg is dan niet zo handig!

Maar tof dat je zo'n fijne buitenrit hebt gemaakt, jammer dat we nu lang niet samen kunnen rijden, want anders zouden we ook samen naar buiten kunnen. Dat moet dan nog ff wachten Lachen

Nou, Anne heeft vakantie, en ze is gelijk niet meer op bokt Clown

Edit: heb thuis weer i-net trouwens!!! Go jij! Go jij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 18:45

He hallo,
Nou woensdag 8 augustus is dan bij deze afgesproken.
's avonds is voor mij het handigst want dan kan wilco op Daniël passen!
Even afwachten of Anne dan ook kan en misschien Marieke of Ciska?
Is wel zo gezellig met zn allen!!!

Tja die eczeem van Daniël is nog even afwachten, morgen ochtend moet ik naar de dokter met hem.
Het zit op zn borst, rug, handjes, armpjes en gezichtje.
Dus overal een beetje.
Ik heb het zelf ook, niet zoveel.
En aan wilco zn kant zit het ook, dus sta ook niet heel gek te kijken, maar het is even vervelend.

He Kims: wilde je morgen nou nog wel gaan rijden op Vanity?
Ik heb smiddags waarschijnlijk nog les, dus kunnen we nog wat vroeger dan?
Rond half 1 als dat voor jou kan of in de ochtend?
Dan kan ik zelf rond half 3 lessen, terwijl ze gelijk op Daniël let... want moet om 17.10 uur weer autorijden.
Dus het is allemaal een beetje proppen en haasten.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 19:20

Haai, ja ik was er nog Haha!
jups, ik kan ook de 8ste wel hoor Ja gezellie! *heb tog vakantie én nog geen agenda voor volgend jaar dus die dag is zowiezo leeg Knipoog

Lekkr zo'n uur bij de DA zitten Scheve mond Nouja, het is voor het goede doel zullen we maar zeggen. Floor lijkt op tinker dan Clown Zo makkelijk zn pilletjes op eten Ja *uch* Wij verstoppen dat dan in een blokje kaas of een beetje leverpate ofzo: hap, kauw *plok* slik. Op de een of andere manier weet ie precies die pilletjes er tussenuit te werken en uit te spugen voordat hij de rest smakelijk doorslikt Tong uitsteken Is het ook wel zo dat je de pilletjes daarna gewoon als snoepjes nog na kan voeren hoor, maargoed Clown

Phoe balen van die exceem dan Nel. Heeft hij er zelf ook echt last van? of is t alleen uitslag zonder jeuk ofzo?

Mn "vrije-dag en hierna nog meer vrije dagen" gevoel doet me wel goed Lachen Hoop alleen dat ik heel snel die cijfers van die toets heb, weet ik zeker of ik écht vakantie heb Nagelbijten / Gniffelen En als t even kan nog wat meer zon erbij Schijnheilig
Hebben de kids genoten van het asfalteren Thirz? geen spetters op je kop gehad?
Wel weer internet, dus we kunnen binnenkort de foto's verwachten Knipoog Ben benieuwd!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:34

Volgens het bureautje heeft Daniël er last van, omdat hij op zn handjes bijt, op zn handjes zit het ook.

Kims: Laat je nog even weten of je morgen nog wil rijden en hoelaat?
Mag ook sms-en of bellen hoor...0628754899

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 10:44

Ja, dan klinkt het alsof hij er inderdaad last van heeft Ach gut agosh, arm ventje..
Ben benieuwd wat de dokter er nu vandaag van zegt dan. Hopen dat hij iets heeft waardoor het iig niet meer zo kriebelt of zeer doet.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 12:11

Ben net naar de dokter geweest en hij zei dat het geen voedselallergie is, dus ik mag verder met zn hapjes...yes!
Hij heeft een klein schimmeltje bij zn keeltje (daar zit allemaal vocht) en daar krijgt hij ook eczeem van.
Heb nu allemaal zalfjes mee gekregen.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 12:31

jeej, gelukkig geen voedselallergie Lachen
Hopen dat die zalfjes goed werken dan Ja