Jaaaaaaa Ik ga zo laatste spulletjes halen, en zo even m'n heuptasje zoeken. Laatste dingenworden al gewassen door mams haha. M'n rijbroek van gisteren enzo haha.
Gister op Satino gereden, laatste les voor de vakantie! Hij was wel lief (: we gingen voetballen oefenen maar hij vond de bal eng. Alleen als Anne er naast liep en hem stuurde dan schopte ie er tegen aan.
Haha trouwens, wij gingen gister met groepje nog wat drinken, ik met vriendin, en dan haar vriendje en nog twee jongens. Net als vorige week, supergezellig, veel gelachen enzo. Komt er opeens een opa van ong. 80, ik zweer het, stomdronken, er bij staan. en maar banketstaaf en praten, nou iedereen werd er helemaal gek van. Uiteindelijk is hij door een bewaker verteld dat ie ergens anders moest gaan staan. het was 5 minuten leuk, geen half uur
xSannee
Geplaatst: 07-07-12 16:05
Iejoorr schreef:
Al lekker zenuwachtig ?
ja best wel haha, zeker nu ik die foto's heb gezien. Krijg er echt kriebels van maar het zijn gewoon leuke zenuwen hoor ahah =D
redbutton
Geplaatst: 07-07-12 16:09
suikermeisje schreef:
Loes heftig hoor!
Plotseling overleden?
Fijn om te weten Ruth haha Zal dan wat worden
Ja, hartstilstand.. heel vervelend. zat gister ook bij mn ex in de auto, en we hadden het erover, en ik had me gister de hele dag ingehouden maar in de auto heb ik toch wel een potje zitten janken. Bij hem durf ik me wel even laten gaan, hij kent me ook te goed. Hij zei: jank het er maar even uit, want als jij zo stil bent zit je er toch echt mee Maar aan de andere kant blijf ik erbij dat het goed is dat het uit is, het was gister nog best gezellig zelfs.