Ja gelukkig wel, nog even een paar dagen volhouden en dan hopelijk aankomend weekend weer lekker een buitenritje maken, heel misschien al eerder..........
AnitaJoeri
Geplaatst: 12-02-12 22:03
spettertjuh schreef:
Ja gelukkig wel, nog even een paar dagen volhouden en dan hopelijk aankomend weekend weer lekker een buitenritje maken, heel misschien al eerder..........
KNMI: code oranje om ijzel in westen DE BILT - Het KNMI heeft zondagavond wegens ijzel code oranje afgegeven voor Noord- en Zuid-Holland, Flevoland en Utrecht. Een gebied met motregen trekt van noord naar zuid over de provincies. Noord- en Zuid-Holland kregen rond 9 uur zondagavond de waarschuwing, Flevoland en Utrecht volgden rond half 10
Die ijzel is het toetje, zo even lekkr nkita gekeken huiswerk gedaan verjaardag gehad dalijk maar is slapen maar nu nog te wakkr morgen weer vroeg uit het nestje. Slaaplekkr alvast.
Slaap lekker iedereen, en voorzichtig allemaal! Het is buiten 1 grote ijsbaan! Net vanaf mijn werk naar huis gegleden.. 3auto's pp de a4werden weggetakeld na het tot stil komen door de vangrail.. Auto achter me draaide een pirrouet of 10 en een tegemoed komende auto stond ineens achterste voren op de weg.. Dus wees op jullie hoede!
Haha, ik ben eerder kapot dan die fiets! Zit nu lekker warm in de tram. Mijn weerstation gaf aan dat het 10 graden is buiten, dan gaat de glibber snel weg! Het is ook echt uit met de ijspret....het wordt al grijze drab hier, in mijn vijver.... Laat het maar lekker 10 graden zijn en effe doorregenen, dan is alles zo weg!
AnitaJoeri
Geplaatst: 13-02-12 09:21
guten morgen precies 0 graden jehhhhhhhhhhh
Jaja hier ook een laag sneeuw, poekels zijn er allemaal in aan het spelen en ik vind het geweldig dat het 0 graden is.Het is sinds 2 weken niet zo warm geweest jippie.
Je zeeklimaatje komt weer terug hoor Jetje, nog ff 1 dagje met gladheid, allemaal voorzichtig op de weg.
AnitaJoeri
Geplaatst: 13-02-12 14:02
3 graden, het regent en is niet glad jeyyyyyyyyyyyy
De meeste sneeuw is nu al sneeuw voor de zon vertrokken en zelfs in het abtwoudsepark en op het fietspad waar we buitenrijden................. YEHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!
Ik zag het vanmorgen toen ik naar huis ging van Blando vandaan