ja.. nouja ik heb er niet zo heel erg veel last van gelukkig.. alleen met tandenpoetsen doet t heel erg zeer, maar met eten ofzo heb ik er geen last van en ik lees overal dat het na 2maanden meestal niet nog erger word of uitbreid, en ik heb t al wel bijna 2 maand denk ik, dus ik hoop t maar ik heb iedergeval geen blaasjes enzo.. *klopt af*
Dat meisje waar ik me PWS mee doe vind dat ik n haar deel maar in een powerpoint moet doen omdat die het bij haar niet doet. Waarom verzint ze dat neit gewoon eerder want nu zit ik opgescheept met haar problemen terwijl ze het makkelijk op school had kunnen doen, trap ik dus neit in...
dan zeg je dat ze t morgen maar op school moet doen je hebt toch wel een computer lokaal of mediatheek ofzo? als ze t niet snapt kan ze t daar mooi vragen
Ik heb ook een leuke dag gehad. Vanochtend voltige gedaan op me grote maatje(voor de kenners QUINZY ) naja verder was het ook wel leuk. Mrgen bos in met Desire!
Pff mijn dagje was vemoeiend vandaag, heel slecht geslapen vannacht, werken was ook niet echt top ofzo maargoed meot gebeuren. 's middags naar Dorey geweest, zag dr wel behoorlijk tegenop omdat die stomme vent waarschijnlijk weer wilde springen en dan weer irritant zou gaan doen.... Maar viel gelukkig mee... Hij wilde wel springen maar toen ik zei dat ik eigenlijk wilde gaan longeren vond ie t zomaar in 1 x goed En Dorey was ook heel braaf.... Of nouja... Normaal spaced ze m al voor ik het hek fatsoenlijk dicht heb maar nu was ze echt braaf Bleef rustig wachten enzo Wel een paar keer echt flink gebokt haha maar ja ze moet natuurlijk wel dr energie kwijt Toen ik thuis kwam voor me tv in slaap gedommeld, heerlijk ff, had ik wel nodig, want ga zo ook weer zwemmen en morgen gaat me wekken half 6 duss joepie hahahaha
ella wat vervelend dat je partner alles maar door jou wilt laten doen! al gemeld bij je pwsbegeleider? ik hoop dat je hem alsnog mooi afsluit en een mooi cijfer binnenhaalt!
morgen laatste PTA (aardrijkskunde) + mondeling engels. en dan VAKANTIE! het wordt vanacht nachtwerk dat weet ik nu al, maarja dan vakantie, jeetje wat ben ik daar aan toe zeg. deze periode was echt hels! en volgende is maar 5 weken, dus wordt ook heel zwaar. hopelijk haal ik daarna mijn examens en ben ik ervan af! haha
westen is rijk en hebben mensen t goed, en oostduitsland zijn veel mensen niet zo rijk enzo.. want in t oosten was rusland de baas, en hadden ze weinig geld en andere dingen door de oorlog, en omdat die muur er heel lang gestaan heeft, bleef dat heel lang zo. groepen minderheden bedoelen ze denk ik joden en sigeuners etc en hoe je t welzijn meet? uhm goeveel geld de mensen gemiddeld hebben in dat deel van duitsland, en of ze daar "goed" van kunnen leven.
Zo mooi Maren is Lucy gewoon je huiswerk aan het doen. Heb je geen boek ofzo voor Aardrijkskunde... en in Duitsland wonen ook heel veel arbeidsmigranten uit Turkije.
Ella, vervelend dat het maar spaak blijft lopen met je opdracht. Succes ermee!
Marlous, lekker dat je gewoon hebt kunnen longeren. Fee, nou succes met bikkelen vanavond.
Ik kruip vandaag lekker op tijd onder de wol. Vandaag dagje in groep 4 gestaan... was wel leuk morgen nog een dagje. Maar er is een LIO stagiaire dus zij moet meeste werk doen. Dan donderdagmiddag nog eens een groep 4 op andere school. Dus heb lekker genoeg invalwerk. Was aan het twijfelen of ik vrijdag zou vrij roosteren. De hoefsmid komt voor mijn paard en wil er eigenlijk wel bij zijn.
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 15-02-11 21:53
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 15-02-11 21:54
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt