maar dat is die ene waar je voor moet betalen of niet?
Nou overal kan over gepraat worden zegt ze dus misschien dat ik het niet of te betalen. Want ze wilde dat alleen zodat ze zeker wist dat diegene ook egt komt. Maar ik ga gewoon kijken en als het klikt dan kunnen we verder praten.
SsSimonee
Geplaatst: 29-08-10 12:39
Nee, was net optijd klaar dus heerlijk droog gebleven Rajah begint al weer een beer te worden
k ben wel nat geregend aan t eide van de training begon t te regenen, maar ik was toch al gevallen, dus maakte me nie uit, want k was al kledder nat maar met regen surfen is nooit zo lekker.. dan is er hele erietante wind..
jah jammer genoeg wel aan t einde, maar t ging verder best goed, k ben geloof ik 2/3x onderuit gegaan, maar we gingen trucjes doen, dus dan kan t ook bijna niet anders dan dat je valt
gelukkig bleef ik zitten op me poon, de bak was echt perfect geen plas te bekennen. alleen een paaltje lag scheef. dat moest wel elk rondje bekeken worden.
haha ja, ik kan met faron maar in 1 van de weilanden goed rijden, want in de andere is alles eng en raar, en dat hoort gewoon niet volgens haar xD terwijl ze daar wel gewoon in staat, en als ze niet opgezadeld is, is er niks aan de hand xD
mariekeoo
Geplaatst: 29-08-10 13:54
L_bonsai_L schreef:
ik mis t ook nogsteeds, dat blijft wel een tijdje weet je al of je met mij mee rijd de 26e?