Er is vannacht een schietpartij geweest waarbij 1 dode is gevallen.Op een feestje waar 800 man aanwezig was. Er is ook een traumateam bij geweest.gaat lekker in zoetermeer zo.
Ik ben naar frankrijk geweest. Eerst een weekje naar bretagne en daarna een weekje in de cognac (boven bordeaux). Vooral de tweede week erg mooi weer gehad.
nikkielvis
Geplaatst: 06-09-10 07:45
Goeiemorgen
Kim weer in het land. En ook weer aan het werk zeker...
Marion ook weer druk aan het werken...
Erg druk weekend gehad. En mijn oma is zaterdag op zondag nacht overleden... Het si beter zo ze had wel heel veel pijn. Maar ze had nog wel heel veel zin in het leven. Dat vind ik wel heel sneu voor haar. Ze zou eigenlijk woensdag gedotterd moeten worden. Helaas heeft dat niet zo mogen zijn...
Overigens begon mijn dag vandaag al echt fantastisch.. ik had gisteravond de lampen van mijn auto aan laten staan (lekker suf, ik rijd even in mijn zusjes auto en die geeft geen signaal, echt heel vervelend!) dus vanmorgen in de stress, snel op de trein gestapt.. daarna met de rr, was er natuurlijk nergens een oplaadpunt te bekennen.. maar ben gelukkig niet gepakt En toen liep ik van de voorweg naar M'zicht en kwam ik langs de plek waar dat 23-jarige meisje door haar ex-vriend was doodgeslagen.. brr, kreeg er echt kippevel van.. Vroeg me toen ook wel direct af waarom ik me in godsnaam zo druk zat te maken om een lege accu...
Ohh ja haha... ik geloof niet dat ik mijn dag heb vandaag... Bedenk me net ook nog eens dat mijn auto in de blauwe schijf zone staat.. en ook de smid zou vanmiddag komen, die gaat het niet redden omdat zijn auto stuk is... pff je hebt soms van die dagen...
Ik heb vandaag weer gewerkt,nou ik ben er gelijk weer in.Net of ik niet weg geweest ben. Had geen puf om te rijden dus heeft hij even in de binnenbak gelopen.
Marlon,sterkte nog bij de begravenis van je oma.
Splinter
Geplaatst: 06-09-10 21:00
zo net terug van stal, ben echt zooo moe ben aan vakantie toe
ga lekker bankhangen
o lief kwam gewoon rad aanrennen in het land over de stenen gaat goed!