Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lekkerding hihihihi Chanel_ schreef:Avond
Speciaal voor Nous
Me (knappe)kind 10 maanden oud
![]()
![]()
![]()
hahaha overal kippen stront .
altijd erg leuk.
en ze kunnen niks terug doen helaas
Princesspres schreef:was ook maar een geintje john
presie heeft een kippies trauma , stond op een stal waar ze meer kippen dan paarden hadden en alles , fiets echt alles zat altijd onder de stront en met een beetje pech scheet er ook nog eens een duif op je jas in de bakaltijd erg leuk.
reed daar trouwens vrijwel nooit zonder cap ra ra hoe kan dat
* nouja goed, en lekker te waggelen door de bak.
johnvt schreef:Princesspres schreef:was ook maar een geintje john
presie heeft een kippies trauma , stond op een stal waar ze meer kippen dan paarden hadden en alles , fiets echt alles zat altijd onder de stront en met een beetje pech scheet er ook nog eens een duif op je jas in de bakaltijd erg leuk.
reed daar trouwens vrijwel nooit zonder cap ra ra hoe kan dat
Omdat je geen cap had tenzij je er een kon lenen daar?
Princesspres schreef:trouwens de laatste tijd lopen er veel eenden en fazanten door de bak en paddock , beestjes lopen maar een beetje te kwaken en te *tja wat maken die beesten eigenlijk voor geluid* nouja goed, en lekker te waggelen door de bak.
kijken ook niet waar ze lopen en zijn ook helemaal niet bang voor die paarden.
nou als ik zo groot als een eendje zou zijn , had ik het wel geweten
johnvt schreef:Princesspres schreef:trouwens de laatste tijd lopen er veel eenden en fazanten door de bak en paddock , beestjes lopen maar een beetje te kwaken en te *tja wat maken die beesten eigenlijk voor geluid* nouja goed, en lekker te waggelen door de bak.
kijken ook niet waar ze lopen en zijn ook helemaal niet bang voor die paarden.
nou als ik zo groot als een eendje zou zijn , had ik het wel geweten
Dat is de rust dat deze dieren hier graag zijn op stal Pres