Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nicole1995 schreef:Werd vanmorgen wakker met spierpijn in me benen,dacht eerst dat het van gister was(priveles)maar vond het wel beetje raar als dat zo was.Dacht hopelijk niet een griep,maar nu heb ik het ook in me rug en schouders en me armen voelen ook beetje moe aan.Hoop niet dat ik er ook aan moet geloven,ga maar vroeg naar bed husby heeft de nachtdienst dus heb een bed voor me alleen.
. LIQUITA schreef:Nicole1995 schreef:Werd vanmorgen wakker met spierpijn in me benen,dacht eerst dat het van gister was(priveles)maar vond het wel beetje raar als dat zo was.Dacht hopelijk niet een griep,maar nu heb ik het ook in me rug en schouders en me armen voelen ook beetje moe aan.Hoop niet dat ik er ook aan moet geloven,ga maar vroeg naar bed husby heeft de nachtdienst dus heb een bed voor me alleen.
O, Oh....daar begint het wel mee. Nog geen keelpijn? Ik hoop voor je dat het mee valt.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ach nicole de griep ?
jammer dat je daar als moeder nooit aan toe kan geven hihhhihihiihihihih
Als niet moeder ook niet hoor...ik hoor eigenlijk al een paar dagen in m'n bed te liggen, maar dat gun ik mezelf ook niet. Werk en paardje moet gewoon door gaan.

xan schreef:Het is inderdaad stilletjes hier.
Ik ga vanavond ook op tijd mijn bed in, heb morgen om 9.30 uur les bij Mntj.
Dat wordt dus zweten.![]()
Heb er zin in hoor Erna.
Langzaamaan komt het gevoel van weer "willen winnen" terug![]()
Niet dat ik dan in de prijzen ga rijden, maar ik bedoel het fanatieke gevoel
om gewoon eruit te halen wat er in zit.
En daar gaan we nu dus weer voor oefenen.