Hallo allemaal! Ik heb de 1 april grap van Bokt al ontdekt: het is vandaag 32 maart!
IJp
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-10 07:16
Mijn 1e 1 april grap was ook al geslaagd. Wij zijn aan het verbouwen op de 7e verdieping. Met de verbouwing staat er een verrijdbaar bord voor de deur met verboden toegang en dat de werknemers van die verdieping momenteel op de 1e verdieping werken erop.
Hebben Oguz ( collega) en ik dat bord in de lift gedaan en naar de 8e verdieping gegaan en voor de deur gezet. Op een gegeven moment kwam er een griet met de trap omhoog ( al hijgend) ziet dat bord staan en ging verbaasd om zich heen kijken, na even twijfelen reed ze het bord iets aan de kant en ging de verdieping op. Oguz en ik zaten in een hokje toe te kijken hebben het echt bescheurt, dat gezicht!
Maar helaas kwamen er geen mensen meer, het was ook nog geen half 8, dus we hebben het bord weer op 7 neergezet!
Stormchaser
Geplaatst: 01-04-10 07:39
IJp schreef:
Hallo allemaal! Ik heb de 1 april grap van Bokt al ontdekt: het is vandaag 32 maart!
Ik moet eerst nog eens even kijken wat de meest waarschijnlijke kleur is uit een schimmel papa, dan pleur ik een euro en mijn gedachte erover in de pot!
neeeeeeee dit is juist leuk. dit is de uitzondering van polo! voor hem vinden we polo leuk! jullie hebben gewoon weer wat hoop nodig na jullie vervelende polo ervaring en bij deze help ik jullie daarmee!
Authentic
Geplaatst: 01-04-10 11:34
Mayo, dit is niet hoopgevend, geef die gozer alsjeblieft een shirt.
The_BUD
Geplaatst: 01-04-10 11:35
aaaaaaah zo,
The_BUD
Geplaatst: 01-04-10 11:36
Authentic schreef:
Mayo, dit is niet hoopgevend, geef die gozer alsjeblieft een shirt.
ik vind dat ik mijn goede daad weer heb gedaan voor vandaag. kan me voorstellen dat jullie nog even over de nare ervaring met polo heen moeten komen. ik zal elke dag een plaatje doen dan kom het vast wel goed
Authentic
Geplaatst: 01-04-10 11:48
Ik doe wel elke dag een plaatje. Deze doet 't ook goed zonder shirt en ik heb 'm live gezien, live issie leuker dan op plaatjes!
Zullen we met z'n alleen heen gaan wanneer ze komen optreden?
Stormchaser
Geplaatst: 01-04-10 11:51
Nou Es, zal ik die van ons er dan ook nog maar een keertje ingooien?