Vet lief dat je het hebt gekregen! Zit je er nog niet aan te denken om te gaan werken? 
Doeg Mel!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vet lief dat je het hebt gekregen! Zit je er nog niet aan te denken om te gaan werken? 

Astor schreef:Haha okee en dan bedoel je de Larense manege? Leuk zeg dat hij nu een eigen paard heeft
Heb je geen foto van zijn paardje?
er staat er wel een tussen de fotos van het scholnconcour http://www.arthurvandiest.nl/oypo/index.htm
Waar ben je naar op zoek? In wat voor richting? Manon_S schreef:Ik heb daaroom ook die ''geinige smileys'' erbij gezet.
Dacht dat mensen het dan wel zouden snappen...
Dankjulliewel! Op een paar fotos die Dianne gemaakt heeft zie je hem zo lekker lopen.
Hij had wel vaak zn bekkie open omdat ik wat strenger was in me hand.
Bij het stappen had ik bijna de hele tijd me teugels wat losjes en hij kwam zelf het bit opzoeken.
*schouderklopje voor mezelf*
? XxNimezxX schreef:Astor schreef:Haha okee en dan bedoel je de Larense manege? Leuk zeg dat hij nu een eigen paard heeft
Heb je geen foto van zijn paardje?
neeer staat er wel een tussen de fotos van het scholnconcour http://www.arthurvandiest.nl/oypo/index.htm
maar dat is even zoeken xD en dan moet je hem maar net herkennen.. je meot naar de fotos van het scholenconcour dan springen en dan is het de 32ste ofzo xD (heb ff zitten tellen)

Eva heeft leuke beestjes.. die witte is echt zo een springpony 
Liisette_ schreef:Maaike en Melissa, vanaf gisteren zijn we officieel collega's! Ik heb me contract getekend. Begin volgende week sta ik in het systeem en mag ik komen werken!![]()
Vandaag ook me ontslagbrief ingeleverd bij TNT. Ik hoop dat vandaag me allerlaatste keer was dat ik moest lopen..![]()
Wat is het trouwens lekker weer vandaag!![]()
Morgen ook al!![]()
Ennuh.. Manon, ik heb niet helemaal je verhaal gelezen! Maar wel fijn dat ie goed ging. Alleen niet gaan vragen om een reactie.. Als iemand wil reageren dan doet diegen het wel! (niet aanvallend bedoeld he!!)![]()
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Wie gaan er morgen nog wat leuks doen? (als ik er al niet overheen heb gelezen!)

Dat had je nog gezegt. Vet leuk!
Ik en mijn stiefzusje wilde voor de laatste keer naar Nox gaan gisteren.