Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En je hebt pb terug haha!
Dat ging niet. 
Karin_88 schreef:Xandra, nog van harte!!![]()
![]()
Heb je een fijne dag gehad?

heel gezellig hier hoor!

vandaag moeten we zo even boodschappen doen en dan gaan we shoppen en vanavond bowlen
genoeg op 't schema dus

hopen dat het ook zo blijft! 
ik ga weer
we gaan even ontbijten! doei

mAnDyXX schreef:jeetje. En wat gaan ze er nu dan aan doen do??
Veel plezier vandaag.

Dominiqueee schreef:@ Marchador: Zozo, druk leventje heb jij! Een fulltime baan, een vriend en ook nog 2 pony's! 60 gulden is trouwens echt weinig voor een stalletje, dat vind je tegenwoordig echt niet meer! Dat is ongeveer *rekent* 9 x zo weinig dan wat je tegenwoordig betaald.
Ben net naar de dokter geweest omdat ik vet buikpijn had sinds de vakantie. Blijkt dat ik waarschijnlijk parasieten in me buik heb zitten, echt een goor idee... Komt denk ik door het zwemmen in zee ofzo. Ik at ook ongeveer voor 2 de afgelopen tijd.
Vanmiddag weer naar Luca en vanavond een buitenritje maken op Ginger als haar rug het toelaat!![]()
Weet iemand toevallig hoelaat de manege ook alweer dichtgaat doordeweeks in de maand augustus?

Dominiqueee schreef:Oooh, 9 uur ga ik makkelijk redden. Dat in het weekend vind ik wel k.ut voor mij, want als het echt warm is ga ik altijd s'avonds. Kan natuurlijk ook s'ochtends gaan maar ik ben niet zo'n ochtendmens op z'n zachtst gezegd.