Ramiro was dat

Een arabiertje.
Hij staat daar bij het Jaap Edenpad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Melanie_B schreef:Ken_S schreef:[quote="Ahtnam
Nee Kirs... dus kan hij zijn eigen keuzes maken. Als Dennis eraf flikkert dan heeft hij er bewust voor gekozen om te rijden en kan Frans verder niet de schuld geven (ja kan wel maar doet ie niet).
Jij bent minderjarig en dus niet 'in staat' om zelf beslissingen te maken, mocht er iets gebeuren krijgt hij jouw ouders op zijn dak + een schuldgevoel??
uh we zijn er zelf verantwoordelijk voor hoor als er wat gebeurd. en niet de manege. En bovendien ook al zal ik er af vallen, dan heeft het geen zin om tegen frans te zueren want die kan er ook niks aan doen. Ik ben niet meer minderjarig hoor!

fryskhynders schreef:hahaha Anna in hun dromen
dat bord dekt dat dus niet... is een waarschuwing maar als er iets erg is moet er via een heel onderzoek gebleken worden of ze toch aansprakelijk zijn....
pfffff heb ik nog aantal lessen over gehad op school...
Elja schreef:Hahha
Ramiro was dat
Een arabiertje.
Hij staat daar bij het Jaap Edenpad
? 
Ahtnamas schreef:fryskhynders schreef:hahaha Anna in hun dromen
dat bord dekt dat dus niet... is een waarschuwing maar als er iets erg is moet er via een heel onderzoek gebleken worden of ze toch aansprakelijk zijn....
De manege heeft niet voor niks verplichte regels als het rijden met cap. Zonder cap kom je echt het paard niet op hoor!![]()
De manege is altijd aansprakelijk voor ongevallen indien zij niet zoveel mogelijk eraan gedaan hebben om een ongeluk te voorkomen...![]()

hahah

Dus soms moest ik ff knijpen

(was niet helemaal de bedoeling. Ik wilde gewoon achterstevoren gaan zitten. Maar Anna vond het heel leuk om Waro te roepen dat hij moest gaan stappen
, is eng!
)

*jaloers!* 

was echt vet!
Ga maar eens slapen! morgen vroeg rapport ophalen!
Ahtnamas schreef:fryskhynders schreef:hahaha Anna in hun dromen
De manege heeft niet voor niks verplichte regels als het rijden met cap. Zonder cap kom je echt het paard niet op hoor!![]()
De manege is altijd aansprakelijk voor ongevallen indien zij niet zoveel mogelijk eraan gedaan hebben om een ongeluk te voorkomen...}
ja indd.. en daar gaat nog een heel procedure aan voor af om te kijken hoe het is gebeurd en hoe er is gehandeld wie en waardoor dat is veroorzaakt!
fryskhynders schreef:hahaha Anna in hun dromen
Iriis_ schreef:Ga maar eens slapen! morgen vroeg rapport ophalen!
Kom je langs m'n huisje Anna?
kwart voor negen sta ik er 

Annie_ schreef:We zagen trouwens toen we weg gingen bij waro je scootie staan,
maar we zagen jouw niet![]()

Annie_ schreef:fryskhynders schreef:hahaha Anna in hun dromen
dan slaat dat bord nergens op ken bij het fuinus

Broccoli schreef:Tegenwoordig moet je ook een lesovereenkomst tekenen en daarop staat: eigen risico.
Elja schreef:Ooh okeee
YARAAA
ik ga morgen rond 11/12 uur rijden

Dat is wel iets wat ik mis..