Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haleyjames schreef:kim ik kwam 1 randstadrail later en heb alles gehoord!!
vond het maar nix in denhaag van die enge gaste die ff hun pistool in hun binnenzak laten zien gadver snapte niet wat ik daar nou deed haha
Woogy schreef:Als je dat soort dingen meemaakt loop je door de verkeerde gebieden. Ik heb het wel vaker gehoord maar zelf NOOIT! meegemaakt, dus dan weet je het voor de volgende keer niet zomaar door heel de stad zwerven, zijn gebieden waar je gewoon niet heen moet
Woogy schreef:Als je dat soort dingen meemaakt loop je door de verkeerde gebieden. Ik heb het wel vaker gehoord maar zelf NOOIT! meegemaakt, dus dan weet je het voor de volgende keer niet zomaar door heel de stad zwerven, zijn gebieden waar je gewoon niet heen moet
taverno schreef:enceleuke foto`s Splinter en Baxter maar ik zie mijn dag en nacht paard er niet bij staan.![]()
vandaag heb ik weer heerlijk op de baan gereden,fijn gevoel na zo`n tijd.Tence loopt nog steeds goed gelukkig.
Noah2006 schreef:Hello! Wat goed nieuws zeg voor Tence, eindelijk klaar met die ellende.
Leuke foto's Dees, zag ik Noah nou met die shetjes staan? hahah. Ik ga zo even naar stal, heb 2 dagen in het saaie Oeganda door gebracht.