Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

haleyjames

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 19:20

jaa t is echt walgelijk!!
het is nu live op sbs6 ik heb fotos van de man gezien met glas in zijn hoofd terwijl die nock out in zn auto zat
echt zo erg!! en die mensen er omheen nog serieus zeggen dat ze gewoon verder bier zuipen en weet ik het wat

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 23:56

amsterdam was heel prima te doen vanavond, ben dan ook net pas thuis. Al werd het rond 10 uur wel rumoerig, bad vibes door de bepaalde gebieden heen van mensen die ergens de ziektes over in hadden. Matpartij in de trein op weg naar huis, maar verder was het uitermate gezellig en goed weer.

haleyjames schreef:
kim ik kwam 1 randstadrail later en heb alles gehoord!!
vond het maar nix in denhaag van die enge gaste die ff hun pistool in hun binnenzak laten zien gadver snapte niet wat ik daar nou deed haha :P

Als je dat soort dingen meemaakt loop je door de verkeerde gebieden. Ik heb het wel vaker gehoord maar zelf NOOIT! meegemaakt, dus dan weet je het voor de volgende keer niet zomaar door heel de stad zwerven, zijn gebieden waar je gewoon niet heen moet

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 10:25

Goedemorgen,

Wat een drama in apeldoorn. We hoorde het in de auto op weg naar leiden. Toen we in Leiden aankwamen was het feest nog in volle gang, pas rond een uurtje of 3 werd alles stopgezet. Er waren mensen zowaar beledigd dat dat gebeurde, terwijl als je de beelden ziet je toch kan voorstellen dat alles is stopgezet.

S'avonds nog even uit eten bij de pastacompany in zoetermeer, daar op het plein werd gewoon nog opgetreden. Later zaten de bandleden achter ons en vertelde dat ze ook gevraagd waren te stoppen door gemeente zoetermeer, maar dat ze dat wat overdreven vonden. Zeker ook de beelden niet gezien. :n

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-09 10:31

Woogy schreef:
Als je dat soort dingen meemaakt loop je door de verkeerde gebieden. Ik heb het wel vaker gehoord maar zelf NOOIT! meegemaakt, dus dan weet je het voor de volgende keer niet zomaar door heel de stad zwerven, zijn gebieden waar je gewoon niet heen moet

Sorry lisa, vind dit echt een onzin opmerking. Ik denk dat niemand de verlaten steegjes of de rare hoekjes opzoekt. Er zijn nou eenmaal rare mensen op deze wereld en die lopen ook gewoon door de drukte. Denk dat Apeldoorn daar een goed voorbeeld van is.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:08

hoi allemaal

mijn nach was echt geweldig! was 5.30 thuis, om ong 15.00 kwamen we in leiden aan, toen werd het net omgeroepen,

nog een beetje door de stad gezwalkt maar de stemming was eruit, dus lekker bij de vriend van mn ma in de tuin gaan chillen en chinees gehaald.

vandaag nog werken, pffff was erg moeilijk opstaan vanochtend!

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 11:09

Woogy schreef:

lieverd, ze namen de randstadrail, je gaat er toch vanuit dat je met het ov veilig thuiskomt :7

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:06

hihi nee ik liep gewoon op de op de weg van spui naar de kermis toe t was heel druk en zag het in een flits voorbij gaan maar stond niet in een eng steegje ofzo

vandaag is litri de sloot in gepleurd :(
dat slamme slootje ik kwam aanlopen en de trekker stond er al was wel een heel naar gezicht allemaal

gelukkig weer eruitgekomen!

kimtiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 19:25

Als je tegenwoordig niet meer naar plaatsten wilt gaan waar je gekke mensen tegen wilt komen kan je beter je in huis opsluiten!
drukke straten, ov met camera's .... het maakt die idioten tegenwoordig niks meer uit....

@haleyjames, heeft litri zijn zwemdiploma nog niet dan??? :p
lijkt me idd schrikken als het ineens je eigen beestje is dat erin ligt....
van geen enkel paard is het leuk, maar je eigen beestje is toch extra schrikken!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 20:52

Hey Kimtiffany, je meisje kwam het land af zonder halster vanmiddag.
Heb je wat te doen, halster zoeken ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 10:49

Frapant, ik heb echt nog nooit dat soort dingen meegemaakt, loop al heel wat jaren op de meest onmogelijke tijden door de stad en ik pak dus geregeld wel de steegjes(binnendoor is sneller naar huis) en nooit ergens last van gehad.

Kim ik snap niet waarom jij je zo vreselijk druk kan maken over de beledigde mensen. Eerlijk gezegd had ik er ook wel de ziekte over in. Als we stil moeten staan bij alle ellende in de wereld en dan geen feesten mogen vieren, dan kunnen we ons beter binnen in huis opsluiten...

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 17:59

kijk ze allebei eens lachen :D _O- _O-
Afbeelding

hinneken :+
Afbeelding

Afbeelding

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:04

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:06

nice pic's

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:09

bailey94 schreef:
nice pic's

Tnx :))

Sven zag net de foto van Amaye en hij zei gelijk: Kijk mama, Bailey... hahahaha...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:18

leuke foto`s Splinter en Baxter maar ik zie mijn dag en nacht paard er niet bij staan. :P

vandaag heb ik weer heerlijk op de baan gereden,fijn gevoel na zo`n tijd.Tence loopt nog steeds goed gelukkig.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:25

taverno schreef:
leuke foto`s Splinter en Baxter maar ik zie mijn dag en nacht paard er niet bij staan. :P

vandaag heb ik weer heerlijk op de baan gereden,fijn gevoel na zo`n tijd.Tence loopt nog steeds goed gelukkig.
ence

Tnx... De volgende keer zal ik ook langs Tence wandelen en een paar fotootjes van em maken ;)

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 19:29

Nouuuu,daar zeg ik geen nee tegen Baxter,graag want ik kan echt geen foto`s maken.

BabbieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 20:29

Hee, dat is goed nieuws, Taverno! Ik hoop echt dat je nu voorlópig uit de paardenellende bent! Je hebt je portie wel gehad nu ;)

Fijn dat hij ook lekker het land op kan, vind ie vast wel leuk.' :D

haleyjames

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:01

wat een supergave fotos baxter
echt heeeel erg gaaf :D!!!

kimtiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 22:31

hey Freya,
ja ik had het gezien idd, maar had gelukkig hem vrij snel terug gevonden.
Volgens Cees was ze van de week al een keer eerder zonder halster naar binnen gekomen, ik weet niet wie toen zo aardig geweest het te zoeken en om te doen maar toen ik 's avonds kwam had ze het gewoon om ;)

bailey94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 23:42

als hij met zn quad het land op gaat en hij komt een halster tegen dan neemt hij hem altijd mee, tja en als er 1 zonder halster loopt is het makkelijk zoeken en om doen
zo simpel is het

@baxter... sven denkt dat bijna alle donker bruin bonte bay zijn :P haha

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:22

bailey94 schreef:
@baxter... sven denkt dat bijna alle donker bruin bonte bay zijn :P haha

Hahahaha hij ziet er gewoon graag ;)

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 10:52

Goedemorgen!
Het weer ziet er niet zo lekker uit helaas!!
Gister een buitenritje gemaakt samen met een vrij nieuw stalgenootje (daniela van diego amigo). We zijn een stukje de vlietlanden in geweest en nog even naar het watertje gegaan. We hebben stukken gedraafd en ook in een aardig tempo en tjelle heeft NIET gehoest :D Jeeeejj hopelijk gaan we de goede kant op en blijft het beter gaan en kan ik binnenkort weer lessen!
Ik is BLIJ :D

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:04

Hello! Wat goed nieuws zeg voor Tence, eindelijk klaar met die ellende :).
Leuke foto's Dees, zag ik Noah nou met die shetjes staan? hahah. Ik ga zo even naar stal, heb 2 dagen in het saaie Oeganda door gebracht.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:22

Noah2006 schreef:
Hello! Wat goed nieuws zeg voor Tence, eindelijk klaar met die ellende :).
Leuke foto's Dees, zag ik Noah nou met die shetjes staan? hahah. Ik ga zo even naar stal, heb 2 dagen in het saaie Oeganda door gebracht.

Ja noah is met de shetjes... Hij lag op een gegeven moment te slapen. Dat bruine shetje bleef bij em in de buurt en toen ik weg ging zag ik dat ie ook nog bij em ging liggen...
Was wel heel lief om te zien...