DJoysDesignz schreef:Ik heb stukje aangepast in mijn profiel
Ik zie geen verschil

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DJoysDesignz schreef:Ik heb stukje aangepast in mijn profiel
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ik heb stukje aangepast in mijn profiel
Ik zie geen verschilOf heb ik een bril nodig?
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ik heb stukje aangepast in mijn profiel
Ik zie geen verschilOf heb ik een bril nodig?
Lisa_Caro schreef:Ik zie ook niks
Lisa_Caro schreef:ooh dat stukje in het begin over onze topic zeker
Lisa_Caro schreef:Jaa vorig jaar had ik er ook een paar gemaakt me me digitale camera, toen kwamen er nog wel een aantal leuke uitGa vanavond wel weer proberen en morgen (kijken of ik het niet vergeet) de schade fotograveren (wat er meestal wel is
)
Stef_Winston schreef:Oehh ga ik ook proberenStraks gelijk even de batterijen opladen! (en camera zoeken in het donker in de kofferbak
DJoysDesignz schreef:Lisa_Caro schreef:Jaa vorig jaar had ik er ook een paar gemaakt me me digitale camera, toen kwamen er nog wel een aantal leuke uitGa vanavond wel weer proberen en morgen (kijken of ik het niet vergeet) de schade fotograveren (wat er meestal wel is
)
hahahaa ja dat is smorgens vroeg leukdna liggen de straten nog vol.
Lisa_Caro schreef:Maar tis wel moeilijk zeg vuurwerk fotograveren, je moet wel snel zijn! Hebben jullie misschien nog tips?
Lisa_Caro schreef:whaha en wel foutloos springen he dames