Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

winnitou schreef:Xan, vandaag weer thuis dus dit ga je lezen:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
en nog super vele jaren in goede gezondheid met de mensen en paarden om je heen die je lief zijn.
en nog super vele jaren in goede gezondheid met de mensen en paarden om je heen die je lief zijn.
natuurlijk ook namens mij. En ALVAST welkom terug hier en op Veldt
. ATE schreef:NATUURLIJKkomen jullie snel weer houtjes stoken ???
ATE schreef:Zal ik doenLIQUITA schreef:Ga nu m'n bedje opzoeken, morgen vroeg en gezond weer op.
ja jij ook gezond weer op en als ik je morgen ff moet helpen bel me dan ff oke
.
xan van harte tot snel 
. LIQUITA schreef:Dan voortaan maar een vestje o.i.d. mee nemen. Ook lekker voor als je het koud krijgt aan de picknick tafel.
?
Hackie schreef:Hey, alles goed hier?
Hierwel, moest vanochtend aan jullie denken, had een meisje rijden van een jaar of tien die ook op manege Veldt reed! (op zaterdag)
En laatst ook de eigenaresse van Barco (die palomino die af en toe wel eens kwam lessen?)
Zo zie je maar een kleine wereld

xan schreef:Hallo allemaal.
Ben weer terug in Nederland. Heb wel heel slaperig mijn verjaardag hier gevierd, nadat we net een hele nacht in de auto hadden gezeten. Maar om 12 uur snachts hebben andré en de kids gezongen op een parkeerplaats in Frankrijk. Ook heel apart.
's Middags natuurlijk ook nog even snel bij NoNo gaan kijken. Hij maakt het uitstekend. Hij ziet er goed uit.
En gister heb ik alles geregeld bij Veldt.
NoNo krijgt de stal van Ice. Ice is nu gekocht door de manege, dus die verhuisd richting manegepaarden.
Ik ben heel blij met die stal. Eigenlijk precies het plekje dat ik wel wilde hebben, dus ik ben blij.
Ik was gisteravond dus bij Veldt en het werd ouderwets gezellig laat![]()
Morgen dus stal uitmesten en kijken of ik de stal nog een beetje schoon kan maken.
Met wat voor middeltje ontsmet je een stal ???????????????????
En ik wil graag een slotje met cijferslot kopen, waar kopen jullie die ???????????????
Vrijdagavond haal ik NoNo op met de trailer. Kan hij nog een lekker dagje buiten staan. Voor zaterdag moet ik nog een landje vinden bij Veldt. Het wordt waarschijnlijk het stukje waar Ate ook staat. Vindt je dat OK Johanna ????? Want er zijn geen daglandjes meer. Dus dan haal ik hem er 's avonds maar weer af en dan moet ik nog regelen dat iemand hem maandag en dinsdag ochtend erop wil zetten. Zijn er vrijwilligers ???????![]()
Zo het is weer een lekker verhaal geworden.
Vanaf morgen weer lekker iedere dag naar Veldt. Dus ik zie jullie weer snel allemaal.
p.s. de fles sangria is helemaal heel over gekomen !!!! Gauw iets afspreken ?? of is het volgende week iedere avond feest ???
smuidra schreef:Hoe zo feest. Volgende week zijn er geen lessen (dinsdag).![]()
![]()
![]()
Er zijn geen paarden.
Xan fijn dat je weer heel thuis bent. Hoop dat alles naar wens gaat met Nono.
Maar als er een feestje is hoor ik het wel.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie is Ice???????

ATE schreef:ben met nick en de meiden naar het dolfinarium geweest was erg leuk om daar weer eens heen te gaan
smuidra schreef:Als kat van huis is dansen de muizenHoe zo feest. Volgende week zijn er geen lessen (dinsdag).![]()
![]()
![]()
Er zijn geen paarden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie is Ice???????
.
, versnaperingen
en kaarsjes
aan de picknicktafels
. smuidra schreef:Hackie schreef:Hey, alles goed hier?
Hierwel, moest vanochtend aan jullie denken, had een meisje rijden van een jaar of tien die ook op manege Veldt reed! (op zaterdag)
En laatst ook de eigenaresse van Barco (die palomino die af en toe wel eens kwam lessen?)
Zo zie je maar een kleine wereld
Wat grappig hè. Komen ze dan bij toeval bij jou terecht????????

ATE schreef:smuidra schreef:Hoe zo feest. Volgende week zijn er geen lessen (dinsdag).![]()
![]()
![]()
Er zijn geen paarden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie is Ice???????
ice is een paard dat bij veldt als pension paard stond tom reed ice elke dag meisje van wie die is heeft geloof ik geen tijd meer
) toch van Sarah?? 
Hackie schreef:Ice is (was) toch van Sarah??