zo ja had ik gezien jullie zullen wel ff bezig geweest zijn. Ik was er smiddags nog maar ik geloof dat toen op stal alles weer ontdooit was? Ze hadden iig geen dorst. (Was om 4 uur.) Op de containters hadden ze gewoon normale dorst dus dat was mooi.
Help ik probeer een examen excel te doen maar ik snap dat programma niet en zal het nooit begrijpen ook. Ben alles maar met de hand aan 't uitrekenen nu. Gaat traaaaag. En zo moet ik ook nog cirkeldiagrammen doen? Hoe doe je daaaat?
Wellicht dat het via via al rondgegaan is. Maar er schijnt zowel Rhino als Droes te heersen op Walcheren. Op manege de Scheldestad in Vlissingen zijn er al 2 paarden overleden.
Ro wordt er tegen geent altijd, maar of het helpt.. ik weet het niet BALEN!!!!! geen Alice in Wonderland in de bios Ja, echt hier baal ik enorm van, kijk er al zo lang naar uit...
gisteravond heb ik nog gereden, maar dan word hij idd ook wat hard, t vriest ook nog steeds dus dan `s ochtends en `s avonds istie dan hard, maar temparatuur gaat gelukkig omhoog, nu hopen dat de regen ook wegblijft
Edie gaat het straks proberen, eind van de middag gaan we even heen en weer.... Nog 2 weekjes veel werken en dan gelukkig weer gewoon rooster, kan niet wachten 't is weer mooi klote met dat rhinogebeuren....hopelijk blijft het op het andere eiland, maar toch, afgelopen weekend toch wedstrijd geweest, en toch met paarden van die kant, hopelijk geen consequenties voor hier.
Nee precies je weet het nooit. Ook hier maar even voorzichtig doen. Hier op Walcheren ben je iig op de meeste stallen als buitenstaander niet welkom. Maar goed dat ze die maatregelen treffen hoor. In Middelburg is er op een stal ook droes geconstateerd..
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 17-02-10 21:00
Zo ik ben net terug uit Rotterdam, en heb heel fijn nieuws. Durfde het eerst niet zo te vertellen, maar nu wel. Mijn papa, die al jaren nierpatient is, de afgelopen jaren amper het huis uit kon omdat hij steeds moest spoelen, en altijd erg ziek was, heeft gisteren van mijn tante (moeders zus) een nieuwe nier gekregen, en het gaat naar omstandigheden goed!!!
Hij is nu al verandert vind ik, veel meer praten en meer energie. Zelfs nu hij nog zwak is van de operatie. Mijn tante voelt zich helaas nog erg misselijk steeds, en ze heeft toch meer last van de wond dan ze van te voren gedacht had. Maar het maakt haar verder niets uit, vind het zo stoer van haar allemaal.
Dusja dat is wat mij de afgelopen tijd ook nog bezighield, en voorlopig ook nog aangezien je toch weer een middag/avond kwijt bent als je op bezoek bent. Maar het is het absoluut waard, als de nier niet afgestoten word zal de levenskwaliteit van mijn papa gigantisch vooruit gaan.