Nataschaa schreef:17 en een half (A)
in juni word ik 18
In juni ben ik officieel volwassen
... ach ja Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nataschaa schreef:17 en een half (A)
in juni word ik 18
... ach ja fallenangel3 schreef:Nataschaa schreef:Ik zie het al.. 19
Staat dat in mijn profiel? haha.. dan is die ook alweer best oud aangezien ik alweer op de helft van 20 zit
fallenangel3 schreef:Nataschaa schreef:17 en een half (A)
in juni word ik 18
In juni ben ik officieel volwassen... ach ja

Eigen school briefjes schrijven..
Nataschaa schreef:fallenangel3 schreef:
In juni ben ik officieel volwassen... ach ja
En ook een soort van..
Auto rijden, stemmen, drugs & sterke drank kopen..Eigen school briefjes schrijven..
Nataschaa schreef:Liisette_ schreef:Troy boy liep vandaag best lekker!![]()
Wel heeeeel sterk.. Maar het ging!![]()
Ik ga lekker slaapie doen!
Latúr!
Het zag er echt goed uit !!
Een je tik vond ie niet zo leuk hea ? En de jongens meteen commentaar hahah "doe nou eens rustig" ofzo toch ?
Trouwens de eerste keer dat er meer jongens reden dan meiden .. Hahaha, nog nooit gezien

Maar was wel gezellig opzich, we gingen ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is spelen!
8(7
fallenangel3 schreef:Nataschaa schreef:
En ook een soort van..
Auto rijden, stemmen, drugs & sterke drank kopen..Eigen school briefjes schrijven..
Ja.. volgens de wet wel.. maar volgens een ander iets wordt je dan pas adolescent toch? Nadeel van 18 worden ---> hogere kosten!
Annie_ schreef:Je bent aldocent vanaf je 16 de
en je bent volwassen vanaf je 21ste
Liisette_ schreef:Nataschaa schreef:
Het zag er echt goed uit !!
Een je tik vond ie niet zo leuk hea ? En de jongens meteen commentaar hahah "doe nou eens rustig" ofzo toch ?
Trouwens de eerste keer dat er meer jongens reden dan meiden .. Hahaha, nog nooit gezien
Jah, hij houdt niet echt van tikken, dus dan gaat ie piepen en omhoog komen..of hij gaat rennen
Maar die jongens riepen, oh hij wordt wild ..ohoh ofzo!![]()
Jah, en ze waren druk! MIJGOD!Maar was wel gezellig opzich, we gingen ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is spelen!
8(7
Maar soms heb ik echt het gevoel dat ik ook zo loop te trekken aan Troy, telkens heen en weer enz,..
Maar dat is eigenlijk de enige manier nog om hem een beetje naar beneden te krijgen voor me gevoel, omdat ie zo ontiegelijk sterk is...
Hahhaa
Liisette_ schreef:Zondag ga ik weer op Lagunatje rijden!
Citaat:Jah, hij houdt niet echt van tikken, dus dan gaat ie piepen en omhoog komen..of hij gaat rennen
Maar die jongens riepen, oh hij wordt wild ..ohoh ofzo!![]()
Jah, en ze waren druk! MIJGOD!Maar was wel gezellig opzich, we gingen ik zie ik zie wat jij niet ziet en de kleur is spelen!
8(7
Maar soms heb ik echt het gevoel dat ik ook zo loop te trekken aan Troy, telkens heen en weer enz,..
Maar dat is eigenlijk de enige manier nog om hem een beetje naar beneden te krijgen voor me gevoel, omdat ie zo ontiegelijk sterk is...

Citaat:Hey Mel, je komt wel een beetje veroordelend over hoor. Ik heb amper een week nadat het uit was gegaan met mijn vriend gezoend met een andere jongen... in het bijzijn van je neef (volgens mij hebben we het daar weleens over gehad toch.... dus was van mijn kant niet de snuggerste actie).... Ik vind het altijd zo makkelijk om te zeggen.. oh ik vind dit en dat echt niet kunnen horen. Ik zeg nu bijvoorbeeld ook dat ik nooit het bed zou delen met iemand die ik net/niet ken, maar wie weet kom ik wel een keer in zo een situatie dat het wel gebeurd!
@ Natas, hoe oud ben jij eigenlijk?

Elja schreef:oh en ik ga met joey mee naar stal vmiddag
eindelijk weer joh ..