Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Gisteravond heb ik nog een mooi plaatje geschoten toen ik naar het land ging (op de manege).
LIQUITA schreef:Liquita moest vandaag naar de hoefsmid, en die stond aan de buitenkant bij de ponystallen. En wat zag mijn oog.....een prachtige stal. Natuurlijk kon ik het niet laten om er een fotootje van te maken. Het ziet er echt top uit....als iedereen dit nou even doet, dan krijgen we een poepie chique stal.
![]()

op stap?

spelen in het bos bij ponykamp.
Morgen lekker vakantie
meelen schreef:Fijn dat iedereen weer terug is van vakantie, wordt het tenminste weer wat drukker op Bokt, hahaha.
Liquita en ik zijn vast de laatste die vakantie hebben.
LIQUITA schreef:Gisteravond heb ik nog een mooi plaatje geschoten toen ik naar het land ging (op de manege).
meelen schreef:Ik denk niet dat er vanavond veel gekletst zal worden hier op Bokt.
De halve manege isspelen in het bos bij ponykamp.
meelen schreef:Hahaha....nee, eigenlijk niet en nu zeker niet meer want ik heb sinds kort een telefoon met camera met 3.0 megapixels erop@LIQUITA, cker een mooie foto hoor.![]()
Ga jij wel eens zonderop stap?
en die maakt dus hele aardige foto's. ATE schreef:meelen schreef:Ik denk niet dat er vanavond veel gekletst zal worden hier op Bokt.
De halve manege isspelen in het bos bij ponykamp.
en het was erg leuk![]()
![]()
![]()
![]()
mee. Dus hier wat
foto's.

xan schreef:Wat vonden de kinderen er zelf van ?????
LIQUITA schreef:Natuurlijk had ik mijnmee. Dus hier wat
foto's.

een uur of 8