Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:00

Gefeliciteerd Xeen Go jij! Go jij! Goed nieuws konden jullie wel ff gebruiken! OK dan!

Ik had gisteren Utrecht gebeld, ik was toch wel erg benieuwd wat ik voor de koliekbehandeling van Biz moest betalen.. aangezien de vakantie periode eraan komt wilde ik toch wel ff weten of ik nog wat geld overhield Bloos Biz is al ruim 1,5 maand thuis en ik had nog steeds geen factuur gezien.
De meneer van de patientenadministratie vertelde dat ze enige achterstand hadden met maken van de facturen. Hij kon me het bedrag niet vertellen maar zou de factuur met voorrang behandelen (en ik zei nog dat dat nou ook weer niet hoefde Clown )
Ik heb dus vandaag de factuur ontvangen, ik durfde hem eigenlijk eerst niet te openen Nagelbijten / Gniffelen maar eenmaal geopend werd ik toch wel weer blij. Cool Het bedrag valt echt veel lager uit dan ik had verwacht Cool Hoop dat ik nu voorlopig toch wel ff "dierenarts-klaar" ben en ik de da pas weer in december moet laten komen (en dat is dan voor de enting Knipoog )

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 19:13

Dat is dan ook weer een meevaller voor jou Nous. Knipoog

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:20

Xenia, super dat je nog steeds kankervrij bent! Wij hier hopen dat je het altijd blijft.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:34

Fijn dat de rekening meeviel Anoes! Ik moet er nog een boel binnenkrijgen en ben ook nog even niet klaar met de dierenartsen. Helaas is Evita over haar verzekerde waarde heen inmiddels, dus moet een groot deel zelf betalen. Nagelbijten / Gniffelen
Komt wel goed, alleen dat rijbewijs moet ik maar weer even uitstellen Lachen Desnoods gaan m'n zadels/tuig en wagentje de deur uit.

Xeen gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg!

Is er morgen ochten/middag iemand op stal die voor mij even een plak stro in Evita haar stal wil gooien?
Er ligt er nog 1 op mijn plank.
Ik ben er pas 's avonds en dan heeft ze vaak al zo'n kale stal. Zo lang ze stro heeft blijft ze redelijk rustig, dan heeft ze wat te doen Lachen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:40

Ireentjuh schreef:
Fijn dat de rekening meeviel Anoes! Ik moet er nog een boel binnenkrijgen en ben ook nog even niet klaar met de dierenartsen. Helaas is Evita over haar verzekerde waarde heen inmiddels, dus moet een groot deel zelf betalen. Nagelbijten / Gniffelen
Komt wel goed, alleen dat rijbewijs moet ik maar weer even uitstellen Lachen Desnoods gaan m'n zadels/tuig en wagentje de deur uit.

Xeen gefeliciteerd!! Goed nieuws zeg!

Is er morgen ochten/middag iemand op stal die voor mij even een plak stro in Evita haar stal wil gooien?
Er ligt er nog 1 op mijn plank.
Ik ben er pas 's avonds en dan heeft ze vaak al zo'n kale stal. Zo lang ze stro heeft blijft ze redelijk rustig, dan heeft ze wat te doen Lachen

ik doe het wel.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:43

Dank je Anita!!! Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:45

Ireentjuh schreef:

Ja idd, ik had dan ook andere dingen moeten laten of spullen moeten verkopen, de gezondheid van onze paardjes gaat toch voor Knipoog
Biz is helemaal niet verzekerd, dus daarvan moet ik ook alles zelf betalen Knipoog
Ik ben al vanaf november da-rekeningen aan het betalen, de 1 was nog niet betaald of de volgende kwam al binnen, dat is echt vervelend. Ik krijg alleen nog 1 rekening van de bloedtest en hoop er dan echt vanaf te zijn! Hoop dat de rekening voor jou uiteindelijk ook zal meevallen Ach gut

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 19:45

Dankjewel iedereen. Haha! Zaterdag extra grote taart, hihihi Bloos ...

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:03

Gelukkig Anous, de rekening viel mee...

Xeen, ik ben er zaterdag niet maar de week erop wel Haha! Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:04

Xeen, jij bent zaterdag ook jarig of niet? Haha!

1 zadel van mij zou zoiezo weggaan, dus dat scheelt Lachen
Evita is vanaf nu ook niet meer verzekerd.. dit jaar krijg ik niks meer uitgekeerd vanaf haar verzekerde waarde en per 1 januari is ze "volgens haar paspoort" 20 jaar dus dan moet ze eruit.
Als ik heel veel geluk hebt willen ze haar nog afkeuren, maar de verzekering is vast niet zo gek Clown Daar zullen ze wel een regeltje voor hebben.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:47

jammer Damber Knipoog
Ja Ireen Ja

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:42

Jeetje wat een verhalen!! Ik kon vandaag niet naar sieb Boos! dus morgen maar even op tijd kijken hoe het met mijn knollie is.

Xeen gefeliciteerd!!

en alle rekeningen lekker de deur uit en de dierenarts maken we vrijwilligers!! ik ben voor!! Haha! Ik hoop dat Sieb binnenkort ook weer beter is.. Gelukkig komt Steffi pas 24 juli!!! Slapen Nagelbijten / Gniffelen

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 21:58

Hey xeen gefeliciteerd!!!!!!!!!

Marion bedankt van de mooie foto vaan joepi die gewassen wordt hoop dat mijn moeder daar een voorbeeld aan neemt

Anoes ik zou maandag 23 juli wel willen lessen (als ik dat van mijn moeder mag

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:07

amandaaa schreef:
Anoes ik zou maandag 23 juli wel willen lessen (als ik dat van mijn moeder mag

Is goed, staat genoteerd, vindt je moeder vast wel goed, want zij lest dan toch niet! Als Aniet dan wil rijden dan mag ze mijn knollie wel pakken Clown

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:08

o Soph, ik ben benieuwd of Steffi iets kan vinden bij Sybje!! Hoelaat komt ze de 24e??

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:24

De tijd weet ik niet en ik hoop het ook! We dachten dat het in der rug zit maar het kan ook zijn dat ze heel gevoelig op haar achterhoeven staat. Vrijdag komen er ijzers onder en daarna naar Steffi.

Als Steffi het ook niet weet dan weet ik het niet meer hoor.. de laatste keer had ze ons ook zo geholpen.

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:26

Xeen Gefeliciteerd Go jij! Go jij!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 23:09

Gefeliciteerd Xeen, zowel voor je kankervrijverklaring als alvast voor je verjaardag, ik, hoef trouwens geen taart hoor zaterdag, een zakje giros in mijn kastje is genoeg Haha! Knipoog

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 11:59

Grote fles knoflook erbij... Sil is aan de lijn Nagelbijten / Gniffelen

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 12:42

Whaha ach ja. Haha!
Wat een stom weer is het weer zeg, en zondag word het 28 graden. Lips are sealed

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:48

ja erg raar weer... ook erg leuk als je dan wedstrijd heb grrrrrrrrr

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 12:49

deed jij pina nog zatredag nuggie ?

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 13:02

Ja idd.
Eeeehm, je geloof t wel Knipoog

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:04

ok toppie Haha! en zondag mag ook nog hoor Clown hahah dan kom ik zelf nog wel hoor na mn wedstrijd Knipoog maar weet niet of ze het land op gaan... en anders als het zo warm is ze staat heel de dag op stal vind ik oo zo sneu Verdrietig hihi kijk maar Knipoog

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 13:53

Sil.Ik ben weg van 28 juli tot en met 5 augustus.Katten hoef je niet te doen hoor worden gedaan.
Zo wie zo spreek ik even af met Amanda over de dagen die ze wilt doen.Dus je hoort het nog.

Xeen,Fijn dat je nog steeds "schoon"bent.Is altijd goed nieuws.