Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:34

Jep! Voel me bijna popi met al die vrienden... 12 ofzo Huilen van het lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:36

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:38

4 jaar? Bloos! Wow... Vind 't al vreemd als iemand een week in z'n huis kan liggen zonder gevonden te worden... Bloos

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:39

Wel luguber zo!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:41

Jah, echt een eng idee Bloos! , je verwacht toch niet dat iemand al 4 jaar achter z'n voordeur ligt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 16:57

IJp schreef:
Bah dit is 5 minuten bij me vandaan fietsen: in winkelcentrum de Mare:
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action= ... id=5523636

Bloos! IEKS!!!

Ben zojuist van stal teruggekomen. Whis lekker verwend en haar nieuwe singel laten zien. Ik ben toch voor de dure van bont gegaan Nagelbijten / Gniffelen

Ennuh IJp ik heb nu ook een karretje hoor! En ik ben lid van de starnmeer hyves, echt leuk joh!!!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 19:19

Karretje voor je zadel? Echt een slimme zet van je. Was Whis blij met haar nieuwe singel??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 20:14

Ja ik geloof het wel, heb niet gereden maar toen ik het haar liet zien ging ze voelen met haar neusje. Volgens mij was het wel goedgekeurd. Morgen even kijken met rijden Lachen

Ben trouwens wel benieuwd hoe diegene eruit heeft gezien na 4 jaar Lips are sealed Maar als je even nadenkt he: Niemand heeft die arme man gemist, hij heeft dus de laatste tijd van zijn leven geen familie of vrienden gehad. Dat is toch eigenlijk wel vreselijk sneu, als je niemand hebt die merkt dat je er niet meer bent...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 23:07

Na 2 weken wil je al niet weten hoe zo'n lichaam eruit ziet, laat staan na 4 jaar. Idd wel enorm zielig voor die man...

Fijn dat de singel na eerste inspectie is goedgekeurd, laat me weten wat de uitslag van de tweede inspectie is. Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:16

Wat betreft de man: Alkmaar is meestal in bezit van goede droge lucht, en het was in de appartementen boven het winkelcentrum; misschien woonde hij wel boven de Chinees, daar komen wel vaker vreemde luchten vanaf en hebben de buren dus niets vreemds geroken Knipoog Clown Haha! *LOL* Misselijk

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:21

Jukkie... Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga slapen Doei, doei , ik heb Judith via sms en email een routebeschrijving gegeven naar dit topic dus ooit komt ze meekletsen! Huilen van het lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 00:26

Ik ga ook tukkie doen adios en weltrusten maar weer; sweet dreams.....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 16:36

Doei!

Ik was niet vergeten dooie vis mee te nemen, geweldig he. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 16:43

Hahaha Richard was erg blij toen hij van de dode vis af was hoorde ik Clown

Ik heb vandaag Whis lekker gebadderd, staart en hoefjes gewassen. Daarna lekker gewandeld en vervolgens een uurtje gereden. Buiten uitstappen was erg leuk na mijn superpowers te hebben moeten gebruiken voor de deur Lips are sealed Ze was een beetje bang van het puin dat naast de baan lag en deed een beetje moeilijk. Maar ze was er al snel weer overheen Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 16:54

Hihi hij had echt zoiets van wat moet ik hier nou mee Huilen van het lachen .

Whis d'r staartje weer helemaal blingbling? *LOL* Puin is wel heeel eng hoor soms. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 17:34

Idd, blingbling en helemaal uitgekamd Vork Hahaha tja.... puin Clown

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:39

Ha de dooie dingen liggen apart van elkaar in de koeler. Morgen lekker mee naar m'n werk en op brood. Zal de rest van de werklui in de keet fijn vinden Duivel Lachen

Heb vanmiddag in de eigen paarden les meegereden met Tucker; ging heerlijk. Er zijn natuurlijk dingen die beter kunnen, maar ik vond mezelf niet heel slecht. Was pas de 5e keer dat ik met hem reed.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 18:50

*LOL*

Als ik kan op de datum van de clinic ga ik meedoen met Stace, moet dan nog wel wat spulletjes regelen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:41

Tucker is leuk, ging hij na de les wel met het hele zadel de stal in?

Ik moet idd ook nog zo'n stok hebben. Toevallig zag ik vandaag zo'n roze touwhalster. Ik heb precies dezelfde een tijdje geleden in Belgie gekocht. Leadrope heb ik ook, ik moet dus alleen nog een carrotstick toevoegen aan mijn collectie.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 20:24

Ja het zadel is heel gebleven....
Ik heb nog wel een carrot moet je alleen even een stick aan vastmaken Knipoog
Bij Storm hebben ze ze ook geloof ik zo....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 21:08

Daar ben ik gisteren nog geweest, altijd als ik denk alles te hebben mag ik weer terug! Rolleyes

Hahaha jij hebt carrots te over! Waarom begin je niet een handeltje in sticks joh? Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 23:13

Ik woon vlakbij 't bos, stokkies genoeg. Sigaar Worteltje aan een stokje binden en we zijn klaar voor de clinic. Huilen van het lachen

Ik ga slapen want ik moet morgen om 12.30 al op school zijn Doei, doei

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 09:54

Hihihi ik zie ons al aankomen met de stokkies en wortels. Haaaai Henk! Wat gaan we leren vandaag? Schijnheilig

Zo zeg he, moet je over een paar uur al naar school?

Ik slaap al een paar nachten echt helemaal niet lekker, 's ochtends moet ik me echt uit bed hijsen. Om de zoveel uur word ik wakker omdat ik me ineens bedenk dat er een optie ofzoiets verloopt of dat ik iets anders belangrijks ben vergeten. Ik heb er echt zo'n hekel aan dat ik zelfs in mijn slaap bezig ben met mijn werk Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 10:19

Hihi we kunnen ook wortelstokkies verkopen op stal, komt iedereen met een wortelstokkie aan. Haha!

Ja pff over 2 uur moet ik al heen. Rolleyes

Ik moet altijd rond een uur of 3/4 's nachts plassen. Huilen van het lachen Ik slaap meestal ook heel slecht maar ik heb 't idee dat nu ik m'n mobiel een paar meter verderop heb neergelegd ik wat dieper slaap. Schijnt niet zo bevorderend te zijn voor je nachtrust die straling, maar ik zet 'm niet uit want dan weet ik nooit hoe laat 't is. Nagelbijten / Gniffelen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 10:31

Jus_dOrange schreef:
Hihi we kunnen ook wortelstokkies verkopen op stal, komt iedereen met een wortelstokkie aan. Haha!

Ja pff over 2 uur moet ik al heen. Rolleyes

Ik moet altijd rond een uur of 3/4 's nachts plassen. Huilen van het lachen Ik slaap meestal ook heel slecht maar ik heb 't idee dat nu ik m'n mobiel een paar meter verderop heb neergelegd ik wat dieper slaap. Schijnt niet zo bevorderend te zijn voor je nachtrust die straling, maar ik zet 'm niet uit want dan weet ik nooit hoe laat 't is. Nagelbijten / Gniffelen

Nooit eens aan een wekker gedacht ?! De onze doen het ook prima Haha!