Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wow... Vind 't al vreemd als iemand een week in z'n huis kan liggen zonder gevonden te worden...

, je verwacht toch niet dat iemand al 4 jaar achter z'n voordeur ligt. IJp schreef:Bah dit is 5 minuten bij me vandaan fietsen: in winkelcentrum de Mare:
http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action= ... id=5523636
IEKS!!!

Maar als je even nadenkt he: Niemand heeft die arme man gemist, hij heeft dus de laatste tijd van zijn leven geen familie of vrienden gehad. Dat is toch eigenlijk wel vreselijk sneu, als je niemand hebt die merkt dat je er niet meer bent... 

, ik heb Judith via sms en email een routebeschrijving gegeven naar dit topic dus ooit komt ze meekletsen!

Ze was een beetje bang van het puin dat naast de baan lag en deed een beetje moeilijk. Maar ze was er al snel weer overheen

.
Puin is wel heeel eng hoor soms.
Hahaha tja.... puin

Worteltje aan een stokje binden en we zijn klaar voor de clinic. 

Ik slaap meestal ook heel slecht maar ik heb 't idee dat nu ik m'n mobiel een paar meter verderop heb neergelegd ik wat dieper slaap. Schijnt niet zo bevorderend te zijn voor je nachtrust die straling, maar ik zet 'm niet uit want dan weet ik nooit hoe laat 't is.
Jus_dOrange schreef:Hihi we kunnen ook wortelstokkies verkopen op stal, komt iedereen met een wortelstokkie aan.
Ja pff over 2 uur moet ik al heen.![]()
Ik moet altijd rond een uur of 3/4 's nachts plassen.Ik slaap meestal ook heel slecht maar ik heb 't idee dat nu ik m'n mobiel een paar meter verderop heb neergelegd ik wat dieper slaap. Schijnt niet zo bevorderend te zijn voor je nachtrust die straling, maar ik zet 'm niet uit want dan weet ik nooit hoe laat 't is.