dan ben k er aan t eind van je les.. ga k zo eerst nog ff eten en guess rijden en kom k dan daarheen.. Kunnen we ook opgeven voor d pas de deux Tot vnaaf
Ja was wel ff leuk. Dacht nog: Goh misschien is Lotje er nog wel, en toen was je er:D Jullie mogen wel 6,50 op mijn rekening zetten voor de pdd, dan betaal ik dat volgende week. Willen jullie dat doen?
Zo, nog niet alles bijgelezen maar dat zal ik zo doen.
Afgelopen zaterdag dressuur op de Haerst gehad, ben 2e geworden in het B met een winstpunt! Dik tevreden!
Vandaag springconcours gehad in Balkbrug, 1 springfoutje in het klassiek, maar toch nog een winstpunt, en in het progressief foutloos, morgen mag ik in de B-finale starten! Dus, springdebuut helemaal goed, en ook dressuur was positief .
hey lin is dat die fries van 9 waar lon op reed????? of is dit een andere. Ik zie je niet voor donderdag helaas ik moet morgen een dagdienst en maandag een late das nou jammer. Wil er wel meer over weten.
Ik heb echt ruimte te kort.. en paarden tevele dus dan moeten er een paar weg..
Die friese merrie is een andere, die waar lon op reed die blijft nog
@ Jo: het staat op je rekening van de PDD
We moeten btw ff een keer met sen allen bij elkaar komen en overleggen over de PDD en kijken voor de spullen enz.. want straks is vuurwerkverkoop en ben k ook druk.. en dan gaat t ineens vet snel en is de PDD al bijna..
Ja idd Zal voor mezelf wel even op papier zetten wat mijn persoon nodig heeft... Lijkt me handig als iedereen dat doet? en dan overleggen en kijken waar te veranderen
Zaterdag 6 uur bij mij eten? Dan zorgt me mams dat alles klaar is.. Miss wel leuk als iedereen iets mee neemt.. maar wel ff melden anders hebben we alles dubbel
Moet nog even goed nadenken das al weer zolang geleden. Als er iemand nog een oude pet heeft die kapot mag, dan hoor ik het graag. Liefst eentje uit opa's tijd.
En wat vind ik het jammer dat wodka niet op de trailer kan zeg. Deze had zich met onze puber uitstekend voor dit personage geleend, zeker met het speelgedrag wat hij nu heeft.