Ik duim voor Noon.
@ Joki: DEKAPPER is vreselijk, die kunnen niet kleuren! Heb er eens gezeten en zij hebben mij zwaar 'verkleurd' voor een veel te hoog bedrag.
Bijhouden kost je trouwens rond de 15/20 euro per keer.
Wat ikzelf nu toch weer mee maak

Daarnet richting stal, zie ik een Shítlander, eeehm pardon Shetlander op de weg rennen (de boel ligt buiten de bebouwde kom, dus niet zo'n grote ramp). Ik dus maar even de stalhouder bellen, zij was er al snel. Naja, shetlander was er in tussentijd alweer vandoor... DUS WIJ ALLEMAAL ZOEKEN IN HET DONKER

Stond dat dier op het bedrijventerein next door netjes te grazen. Hmmja, toen hij ons zag, zette hij het natuurlijk weer op een lopen. Uiteindelijk (1u later), heeft de stalhouder hem te pakken gekregen AMEN.
Tussentijds heb ik nog wel even lol gehad met de knol in de bak met de skippybal
Weet alleen even de naam niet meer, Ebon Hairstyling, kan dat? nou goed weet het even niet zo snel, sorry
..

) misschien een paard in bruikleen te nemen/te leasen. Gezien ik volgend jaar maar 4 uur per week naar school ga, en ga werken ( s avonds) waardoor ik inprincipe dubbel stalgeld kan betalen en leuk voor een jaar kan voelen hoe het is om 2 paarden te hebben en wat meer te rijden dan dat ik nu doe.. gewoon als een expiriment of het nou echt is wat ik wil.
(right)