Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vanny_

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:20

Heb gewoon na het eten filmpje gekeken (Evan Almighty) met Franse ondertiteling. Lachen Vond ze wel leuk. En volgens mij was ze ook best wel moe door de reis en alles (ze zijn met vliegtuig & bus gekomen).
Naar Bandit kan jammer genoeg niet (wilde haar wel nog meenemen), want dinsdag (dan doe ik Ban altijd) ga ik 's middags met school naar een biosmiddag en 's avonds gaan we zwemmen met de Fransen. Zaterdag gaat ze al om 6uur 's ochtends weg! Bloos!

Die Fransen zijn best wel klein. Bloos Zo maar er zaten echt een paar leuke Franse jongens bij Schijnheilig oooh echt erg (m'n vriend moet dit echt niet lezen). Clown Die gaat ze morgen ook zien op school...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:26

Ik heb trouwens wel gewoon lessen. Maar niet alles gelukkig want we gaan ook veel doen met die Fransen. Je mocht maar met 1 of 2 excursies mee (dan mis je een hele lesdag). Ik ga op m'n vrije dag (goede vrijdag) naar Den Haag met ze... Bloos. Maar we mogen er wel shoppen.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:28

Ooh ik heb nog steeds niet naar LC gebeld dat ik later kom... Bloos moet ook nog vragen of ik eigen biks mag meenemen want Ban was vroeger hoefbevangen geweest, en misschien is overgang van biks niet goed dacht de eigenares...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 11:54

Het wordt weer stil he!

Ik heb dat meisje dinsdagavond wel even mee naar Bandit genomen, vond ze erg leuk. Lachen In Frankrijk had ze ook 3 rijlessen gehad zei ze. Heb alleen stukje gelopen en mocht ze hem wat lekkers geven enzo.

Weten jullie iets wat ik kan geven voor m'n vriend z'n verjaardag? Hij is 12 april jarig, wordt 18 en dan hebben we ook één maand (als het goed is Tong uitsteken)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 12:10

Haha leuk dat je dr hebt meegenomen naar Ban. Lachen

Ik ben altijd slecht geweest in t zoeken van leuke kadootjes Haha! (ja, ben nog steeds voor je op zoek voor je eigen b-day Tong uitsteken)
Misschien kaartjes regelen voor een leuke zwijmelfilm @ de bios en trakeren bij een leuke snackbar/restaurantje Haha!? hihi, wat is je budget dan?

heb je trouwens een foto van m ? Tong uitsteken ben wel benieuwd!

ik dacht; jaaa! ik ga voor bandit zo`n grappig vliegenmasker kopen met van die ogen erop. Haha! maar...alleen verkrijgbaar in maat cob en full Boos!.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:13

Niet al te duur Tong uitsteken... misschien ergens essen is wel leuk ja Haha!. Foto krijg je via pb haha.

Ban heeft maat cob met frontriemen & vliegenfrontriemen en dekjes cob past die ook. Alleen zo'n masker is zeker met oren, en dan past hij hem niet denk ik omdat die oren dan te groot zijn Clown.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:22

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:43

Haha die zijn grappig *LOL*

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:48

ja leuk he Haha!
en voor 25 incl is niet duur! (als het ook nog is wordt geimporteerd vanuit amerika Lachen )
ik weet alleen niet of Bandit t past Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 13:54

Ja denk wel dat ze passen, maar €25 voor een cadeautje is best wel veel Bloos...

Ik heb volgende week vanaf donderdag weer toetsweek. Scheve mond

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 11:58

En is je franse kind alweer vertrokken Tania Tong uitsteken?
(en heb je mijn pb gelezen? vind t nog steeds heel stom Koe )

Ik kwam opeens allemaal oude foto's en een filmpje tegen uit mijn pennytijd! Haha! echt leuk om het terug te zien. *jeugdsentiment*
Ik heb ze op mijn hyves gezet hihi!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:22

Dames!

Es heb ff gekeken, schattig hoor die foto's! Tong uitsteken Altijd leuk.

Ja de Franserds zijn weer weg, vanochtend om kwart voor 6 gingen we ze uitzwaaien Bloos!. Wel ff lekker dat ik nu gewoon weer het huis voor mezelf heb enzo, maar ga ze wel een beetje missen Verdrietig want het was een hele leuke groep Lachen.

Wat een week jongens... ben echt heeelemaal kapot, dood, weetikhet allemaal. Maar het was leuk, de laatste dagen vooral Lachen.
Donderdagavond zijn we uit gegaan met de Fransen & mensen van school, was heel gezellig (had Esther nog meegevraagd maar regeling ging niet helemaal goed Clown). Die Fransen gingen ook helemaal los, echt super. Haha! Lag toen om 3uur in m'n bed, en moest gister (jaja op m'n vrije dag) om half 9 op school zijn. Zij zijn groot en ik is klein! Want ik ging mee met die Fransen naar Den Haag met de trein. We zijn naar de Ridderzaal ofzo geweest (dat gebouw waar de koningin naartoe gaat met koets op prinsjesdag en in die zaal op zo'n troon gaat zitten en gaat banketstaaf), daarna naar de Tweede Kamer en daarna naar een museum, heel saai allemaal. En het was KOUD! Ben echt 50x dood gegaan ofzo, we bleven maar zeggen: 'omg fcking koud' of 'aaah ik ga dood het is zo koud' Clown. 's Middags nog bij Burger King gegeten met z'n allen, dat was wel gezellig.

Gisteravond was het de laatste avond met de Fransen, dus we gingen naar het cafe. Iedereen was heel moe enzo, maar het was weer heel gezellig! Haha! We waren om half 1 weer thuis, en moest om kwart over 5 m'n bed weer uit Slapen... Nadat de bus was vertrokken zeiden we met z'n allen: 'Oke doeiii he Doei!! En nu.... SLAPEEEN! Clown'

Ik ga iig heel veel slapen (gelukkig maandag vrij) en met m'n vriend afspreken (heb hem deze week maar weinig gezien/gesproken door het hele gebeuren). Bloos

Haha en we hebben die Fransen allemaal van die NL'se zinnen & woorden geleerd en andersom, echt grappig. Zeggen ze heel de tijd: 'ik hou ffan jouh, sgatju' Vork. En gister zaten we zo te chillen in dat museum in Den Haag (we moesten schilderijen bekijken, maar wij hadden er geen zin meer in dus gingen we midden in zo'n zaal op een bank hangen, er kwam nog zo'n vent naar ons toe van: 'ja als jullie willen kletsen ga dan naar beneden, jullie storen hier mensen die willen kijken' Rolleyes), vroeg zo'n Franse jongen niet zo heel zacht van: 'What does gvd means? *heel onschuldige blik erbij*' ROFL

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:57

Haha leuk dat t zo gezellig was Haha!! Lijkt me best vermoeiend, zo`n hele week. Voor ons was het maar 2 nachtjes. Lachen

En slechte regeling? Clown voel me totaal niet aangesproken ahum.

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:05

Ja vermoeiend idd, maar vond een week eigenlijk te kort, eerste dagen was het echt even wennen en elkaar leren kennen enzo. De laatste dagen kwam iedereen wat los enzo. Lachen
Als ik in de mei naar LC ga ben ik net terug van Frankrijk, volgens mij ben ik dan ECHT kapot. Nagelbijten / Gniffelen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:18

Hoe kan t nou leuk zijn met fransen?!
Ze zijn onaardig en lelijk. Vork
Haha grapje (nee eigk vind ik dat wel echt Tong uitsteken).
Maar t was wel leuk dus. *LOL*
En das mooi Tong uitsteken

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:23

Nee dat dacht ik eerst ook, maar ze zijn, hoe zal ik het zeggen Tong uitsteken, gewoon net als hier. En lelijk zijn ze ook niet (jongens Bloos). En ze zijn vooral heel aardig en grappig, beetje druk en luidruchtig maar je kon met ze lachen Clown

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:30

Ooh krijg nou wat heb foto's van ze, interesse? *LOL*

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:43

vraagje: doen ze nou serieus aan thema's in Les chevaux?

In de meivakantie is het oranje ofzo, sorry maar dat is toch dom.
Ik ga dus niet in een bepaalde kleur erheen, of wat dan ook de bedoeling is.
Zometeen is in mijn week het thema groen of geel ofzo ROFL

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:49

Ja ze doen aan thema's Ja maar je hoeft je er niet per se aan te houden ofzo, vind het zelf niet echt veel voorstellen eigenlijk... in de zomer was het thema Circus, en toen was de leiding op de 1e dag bij aankomst alleen ff "verkleed" als circusdingen enzo (niet serieus ofzo Tong uitsteken). En de namen van de rijgroepen waren bijv.: de leeuwentemmers, acrobaten enz.
En je kan iets met bonte avond met het thema doen of met pony v/d weekverkiezing maar dat wordt ook bijna niet gedaan (mensen correct me if I'm wrong Clown). Misschien dat ik in de mei m'n pony in het oranje ga steken maar dat is dan ook wel het enige...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:50

Oh oke, ik dacht ookal.
Ik heb geen zin in een groen kostuum ofzo aan te komen ROFL

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:52

Haha neuh... oranje is nou niet bepaald mijn kleur ofzo Clown m'n pony staat het wel, die is wit, maarja om daar nou een setje voor te kopen is ook weer zo.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:53

Ja precies Ja
Ik hou zowiezo niet zo van de kleur oranje

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:11

Donderdag ging ik trouwens naar Sanne en Misty toe - en het waaide en stortte pfff niet normaal - maar ik had dus ook Sanne's smsje niet gelezen, want ze vroeg of ik anders een andere dag wilde afspreken vanwege het slechte weer Clown Ik kwam daar helemaal bezopen haha. Vraagt San heel droog of ik nog zin heb om te rijden Sigaar Nou, liever niet (en ik zag al aan haar dat zij ook geen zin had haha)

Dus hebben we Misty lekker gepoetst en daarna wat vrijheidsdresuur gedaan met Misty. Ikzelf heb het nog nooit gedaan dus Sanne deed t even voor Lachen. En daarna mocht ik het gelijk ook proberen, alleen ze zei er wel bij dat Misty het niet zo snel doet bij andere. Dus ik proberen, deed ze het inderdaad niet. In plaats van dat ze haar been optilde met behulp van aanwijsstok (zweep), ging ze klooien met het zweepje dat ik in mijn hand had haha Tong uitsteken (Daar heeft Sanne foto's van gemaakt hihi) En na wat gestuntel, ging het muntje eindelijk rollen en deed ze het hartstikke braaf Pling dus ik happy! *jaja, pennymoment*

Ze kan op commando alle 4 haar benen omstebeurt optillen, kusje geven, van je afkijken, achteruit lopen als je erachter staat, Ja-knikken en steigeren en nog paar oefeningen. Pling Ik vond het echt leuk om het te leren en ponylief deed t allemaal zo braaf Lovers! Daarna waren we alle 3 bezopen, dus Misty weer terug naar dr stalletje brengen, voeren en daarna snel naar binnen Clown koppie thee gedronken (waren we wel aan toe, hihi!) en nog even gezellig gekletst met San en haar ouders en daarna weer in de regen naar huis gefietsd. En toen was ik een beetje verkouden. Clown Hopelijk word het maandag beter weer, want dan ga ik als t goed is weer Lachen.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 19:14

Nee, je hoeft niet per se aan de thema te houden Knipoog. Het is wel gewoon grappig, bijv. voor de pony v/d week, maar niet echt veel kinderen houden zich daaraan. Is je ook niet verplicht hoor! Het is meer voor de leuk.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 21:51

Leuk Esther ! Lachen
Mooi dat je het naar je zin hebt gehad met de fransen Vanny, vergeet steeds hoe je echt heet Bloos
Thema is idd vaak meer voor pony v/d week, eerste dag leiding enz.
Ik wil de PK zomerjas in het oranje dus die zou wel mooi bij het thema passen Knipoog
Maar als ik ga, ga ik in de zomer dan is het maybe te warm voor de zomerjas.