manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 22:40

Hoi hoi!!
Ff snel een berichtje van mij. Ik moest echt even Siepie bekijken toen ik hoorde dat die erop stond Lachen Maar wat een scheetje is ze, komt vast helemaal goed. Verder met jullie alles ok? Ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen: van de keuring (Voice is erg mooi Nel!), van Floortje en van Shaar (jammer dat de wedstrijd niet goed ging, maar je vond dat je jezelf toch mocht belonen met een nieuwe dekje? Tong uitsteken ) én dan ook nog aan nieuw paard van Scheldestad (toch?) ziet er leuk uit!

Hier heel veel regen, maar lol maken we toch wel Clown
Uitgebreider verslag als ik terugben! Ga me nu klaarmaken om in het bos te gaan liggen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:57

Nou succes thirz, in de regen!
Ja hier regent het ook enorm veel, ben blij dat ik nu niet in het bos rij met voice en Bianz en ...paard. o ja Janis....toch??!!

Wij gaan vanmiddag lekker babyzwemmen en nog even lekker shoppen.
Ik hoop dat het straks gaat ophouden met regenen, dan kan ik vanavond nog gaan rijden.
En natuurlijk hoop ik dat voor degene die nu willen rijden!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 14:12

Hoi!
Pff wat een rotweer he! Maar goed dat we niet meer om half 9 gingen rijden, toen was het ook echt heel slecht weer. Ik ben vanochtend om 10 uur naar stal gegaan, na de ergste buien dacht ik, want de zon begon lekker te schijnen. Kom ik daar aan, begint het weer te regenen!! En niet een beetje: nadat ik Janis van de wei had gehaald was ik al zeiknat (oke, ik had mn regenjas aan, maar die hield ook niet meer alles tegen). Toen 1 1/2 uur op stal bezig geweest met onzinnige dingen en Janis op laten drogen in de hoop dat het droog zou worden, maar er kwam geen eind aan. Was het toen zo beu dat ik ze na een poetsbeurt met een regendeken terug op de wei heb gezet. Voor volgende week bestel ik goed weer, zo is er echt niks aan! Leef dus helemaal met je mee Thirz: ík baal van dit weer, laat staan dat je dan een trektocht rijdt in deze buien!
Vanavond gaat Gijs Beer en Sim meeten! We zijn heel benieuwd hoe het gaat verlopen he Thirz! Wordt vervolgd! Ga nu even de was ophangen en dan gezellig bij m'n mams een kopje thee drinken.
Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 14:47

Erg bagger weer voor een trektocht..
Eigenlijk bijna overal slecht weer voor (al moet ik zeggen dat t best ideaal is voor schoolwerk Schijnheilig )

*kijkt buiten: blauwe lucht, zonnetje*
Wie weet valt het mee daar? Bij ons was het vonmorgen iig niet tof Ik zou ook niet zo graag in t bos liggen met dit weer (of het weer van gisteraaf. Dierengeluiden spel Thirz? of volg t touw? Je zal met dit weer volg het touw moeten doen, donder erbij, flitsen erbij, leiding die je wil laten schrikken! Nagelbijten / Gniffelen Gezellig!)
Volgens mn ma was t vanmorgen ook egt druk in de AH. Alle vakantiegangers zijn daar maar vertier gaan zoeken Vork
Ben benieuwd naar de meeting tussen Gijs en Sim & Beer Haha! hihi Beer straks heel enthousiast "hee kleine, jij lijkt wel op mij." Clown Ben benieuwd. Graag een foto verslag (of nog beter: film Knipoog ) + verhaal Bianz Tong uitsteken haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 09:50

Hoi!
We hebben wel foto's gemaakt van de meeting woensdag, maar nog niet op bokt gezet, omdat Thirz toch morgen thuiskomt dus dan kan zij ze dan gewoon zien. Het zijn er nl. nog al veel geworden, we bleven klikken Lachen Wie weet dat Thirz dus nog wel een paar leuke uitzoekt en ze plaatst Knipoog
Toedels!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 12:22

Thirz? Schijnheilig wel even de leukste uitzoeken en plaatsen hè Knipoog Kan best tegelijk met al je leuke Reelaer foto's Tong uitsteken
Maar als jullie bleven klikken ging de meeting dus wel goed?

Phoehee, wat een wind Bloos! *wel droog, dat wel*
We gingen vanmorgen met Tinker naar t bos (nollebos). Overal takken en die bomen maar flink ruisen! én we mochten niet op de stenen parkeerplaats staan.. Het was de bedoeling dat we over die grasvelden zouden rijden, richting het achterste grasveld (bij die slagboom naar de W.laan en bij dat kunstwerk zegmaar) Mn moeder is maar omgekeerd en terug gereden om de auto daar in de wijk te zetten. Om nou met dit weer je auto op een grasveld te zetten, vonden we nie zo'n tof plan... En op die stenenparkeerplaats kón echt niet volgens meneertje verkeersregelaar, ook niet voor een klein uurtje, want dan zouden we daar egt niet meer weg kunnen! Rolleyes Toen we langs die parkeerplaats terug liepen was die nog gwoon helemaal leeg en ik denk dat er ook maar 20 auto's op t grasveld stonden ofzo Vork Sterk de neiging om naar t meneertje te lopen en te vragen waar al die drukte was dan Clown

En fijn je diploma nu echt op zak Bar? Haha! Was het een leuke uitreiking?
Nog een leuk feest gehad gisteraaf/ nacht?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 12:40

Kan je wel zeggen ja, "wat een wind" poeh poeh....

Vandaag heeft voice een dagje vrij, morgenavond krijg ik weer eens voor het eerst les.
Das lang geleden.
De laatste dagen dat ik heb gereden was voice niet te houden, woensdag heb ik 2 uur in de bak gereden, omdat ze maar niet rustig werdt.
Ze had zoveel energie, mijn nieuwe collega kan goed lesgeven en wil mij helpen met voice.
Heb er zin in!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 12:46

ja en vandaag dan die M. de Ruiter dagen. Ben benieuwd of alles wel doorgaat met die wind *hoor nu wel helicopters, zullen ze dan tog die droppingen (of wat was t) gewoon doen? knap!*

Leuk weer les Nel! Voice lekkr energiek dus Knipoog Gelukkig kan je wel weer rijden. Hopen dat het morgenavond íets minder hard waait, zo is er niets van te verstaan als iemand aanwijzingen gaat bleren...

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 14:05

Lekker hoor Anne! Moet zeggen dat het nu toch wel druk is in de stad!

Het was een ware paardoes-familiedag vandaag op de prikpoli Clown Eerst anne's vader en toen Nelines moeder! Heb nog een tijdje met je moeder staan kletsen Nel!

Ik zag nog een helicopter voorbij vliegen die zichtbaar moeilijkheden had met het rechthouden van dat gevaarte. De heli ging zijdelings door de lucht, en dat kunnen heli's over t algemeen niet echt Clown ben benieuwd of ze die dropping nog gaan doen dan!

En ik ga vandaag niet naar de paarden toe! Ik zou moeten fietsen en daar heb ik geen zin in! Gisteren van Mburg naar vlissingen gefietst met über tegenwind. Niet tof.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-07 14:14

Ja, mn moeder zei al dat mn pa jou tegen was gekomen Tong uitsteken

Geen idee of ze die dropping nog gaan doen. Denk dat er wel wat druk achter zit nu Clown Heel Vlissingen vol; gaat de dropping nie door Vork Volgens mij hadden ze voor morgen ook iets met vliegtuigen ofzo in de planning (mn ma las t voor vanmorgen, niet helemaal opgeslagen). Dan mag de wind ook wel wat gaan liggen..
Tja van M'burg naar Vlissingen windje tegen, maar dan had je op de heenweg wel mooi windje mee Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 01:15

Hoi!! Haha!
Wij hebben gewonnen!!!
En de foto's komt echt wel goed....we hebben er een stuk of 300 Bloos! Morgen kom ik weer naar huis, dus van de week zullen jullie ze wel zien dan! Ga nu lekker slapen, doei!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:55

Hartstikke goed thirz, slaaplekker!

Nou heb les gehad, we waren om 18.00 uur begonnen en om 19.40 uur klaar dus voice was erg moe, we hebben heel veel gestapt, en wat gedraaft, 1 galopje gedaan.
Was ook wel genoeg.
Voice moest vooral leren dat ze bij mij dr aandacht moet houden en niet bij andere dingen.
Als Daan hinnikt of er loopt een ander paard voorbij dan is ze afgeleid en dat mag niet.
Daar hebben we dus hard op geoefend, na 15 minuten liep ze al met haar koppie naar beneden en haar rug mooi bol en ruime passen.
Helemaal goed dus, dat was een tijd geleden dat ze goed liep.
Nu zette ze het hard lopen om in ontspannen, rustig lopen.
De stap is heel belangrijk en dat vergeten mensen heel vaak, die houden de stap alleen als instappen en in draf en galop doen ze hun oefeningen, maar je paard moet eerst in stap helemaal goed lopen voordat je aan de draf kan beginnen.
Dus heb nu huiswerk gekregen om morgen alleen maar 20 minuten te gaan stappen, als dat goed gaat, moet ik stoppen, en de volgende dag verder gaan.

Nou ik ga lekker slapen want het is al weer laat.

Kims: Ik ben maandag, woensdag en vrijdag vrij, dan kan ik je helpen, maar dan heb ik Daniël bij.
En anders dinsdag of donderdag avond, zonder Daniël.
Dus kijk maar.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 15:33

Lekker weer zo'n opfris les Lachen weet je weer waar je op moet letten en hoe je er aan kan werken Ja Leuk!

Ja! foto's Thirz! ben benieuwd! Van mij hoef je ze niet alle 300 te plaatsen. Een ruime, toffe selectie is ook goed Haha! *als je tijd over hebt mág je ze ook alle 300 plaatsen, maar das weer zo veel werk hè Clown Zowiezo wel een heel verhaal van de week Haha!

En ik heb gevonden waar de politie paarden staan Go jij! Go jij! Heel hard gezocht en uiteindelijk gevonden Vork Ze staan op Scheldestad. Stonden 3 politietrailers, 2 politiebusjes en een grote politievrachtwagen. Vroeg me al af wat die hier allemaal deden, maar die hadden dus hun 10 paarden op Scheldestad staan Pling Meteen even de stallen ingedoken om te kijken, maar er stonden er nu maar 4 op stal, de rest was aan het werk (ook die mooie toffe zwarte mariekje.. ).
En we hebben 3 nieuwe paardjes op scheldestad:
http://www.manege-de-viersprong.nl/foto ... pepper.jpg
Pepper

http://www.manege-de-viersprong.nl/foto ... /sunny.jpg
Sunny (die is niet zo heel groot. Mocht Marcelle op in de les)

http://www.manege-de-viersprong.nl/foto ... n/sari.jpg
Sari
*die vind ik leuk! Volgens mij zit daar iets van Fries in ofzo Verward Egt een leukje Ja
Helaas niet echt wat grotere paarden ofzo. (trouwens die paarden die nog op stal stonden van de politie Bloos! Groot!)

Bianz en Mariekje nog veilig (en best recht Clown) thuis gekomen?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:28

Thirz, ik ben erg benieuwd naar de foto's hoor! Zijn jullie trouwens nog bij de katjes wezen kijken?

Nel, ik kan al die dagen wel en mij maakt het niet uit of Daniël erbij is! Wat je zelf makkelijker vindt Lachen Ben benieuwd of er überhaupt op Vanity gereden kan worden ivm haar mok. Het is nogal ernstig namelijk en vandaag liep ze daardoor ook niet al te lekker! Wel jammer want ik had wel eens een galopje willen doen! Ja

Thirz; wanneer gaan we om dat dekje??!!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 16:30

Ohja, gaan jullie trouwens dinsdagavond nog naar de Kroo?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:06

Ik ga misschien wel nog naar de kroo dinsdag avond, weet t nog niet helemaal zeker...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:38

Kims: Ik vindt het zelf niet erg als Daniël erbij is!
Zullen we vrijdag doen?
Ochtend of middag?
Kijk maar even of je kan rijden op vanity!

Thirz: Ik kan vrijdagochtend niet rijden, wat ik kan alleen rijden als wilco thuis is anders moet ik Daniël mee achterop nemen.....

Wat is er dinsdagavond bij de kroo???

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:26

Ik heb nog foto's van Voice en Daniël.

Afbeelding
Ze was hier heel stout en heeeel snel, dit was woensdag toen ik 2 uur heb gereden....poeh...
Afbeelding
Ik wil rechts en zij wil links.....
Afbeelding
Even uitpuffen....

Afbeelding
Daniël strekt de laatste tijd zn benen, als wij hem willen laten zitten, hij wil staan....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lekker zwemmen...
Afbeelding
Ik heb lol in papa's grote stoel!
Afbeelding
Lekker bij papa in de draagzak
Afbeelding

Dat was het weer even!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 12:13

http://www.mijnalbum.nl/Foto-YCU7FQBF.jpg
hihi, die blik op die foto Haha!
"hee, ik ben Daniel, the man!" Cool
haha, en duidelijk lol in pappa's grote stoel Pling
Heerlijk ventje hoor Nel Ja leuke foto's!

En dat beentje van Voice op die dwarse foto Clown hihi, zie ik hier een soort van Nanda gelijkenis? Vork (Volte? Waarom? *Sjeest rechtdoor*)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:59

Daniël is echt stoer! En hij groeit als kool of niet? Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n lange papa en mama Knipoog Hihi en Voice is echt komisch! Wel tof dat je zo goed les krijgt nu Nel! Je kunt zeker niet toevallig a.s. woensdagmiddag mee naar buiten?
Mariekje en ik zijn nog heel thuisgekomen hoor Anne! Zo'n stukje fietsen maakt alles weer een stuk helderder Lachen
Dinsdagavond is show-avond bij de Kroo he? Is idd leuk om te zien!
Foto's van de meeting volgen later nog: Thirz kan niet op de computer!
Na vandaag nog maar 3 daagjes werken en dan heb ik vakantie! Kan niet wachten tot zaterdagmorgen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 17:49

Zo vandaag de eerste dag bij mn oom gewerkt, hij is op vakantie dus ik moet nu 2 weken waarnemen in zijn praktijk... echt wel gezellie want mn oma woont erboven, dus wordt prima verzorgt met thee enzo Knipoog

Haha daniël op die foto, geweldig! Hij geeft nog net geen knipoog! Voice lekker stout... achja... hoort bij t ras zullen we maar denken. Ze ziet er wel goed uit! Volgens mij mag je neusriem alleen wel wat hoger? Dat rondje midden op dr neus zit zo laag?

@ Bianz: waar ga je heen op vakantie?

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 21:33

Nel, gave foto's van Daniël Haha! Zo te zien was Voice inderdaad nogal druk. Dat viel van de week toch wel mee toen je les had!
Ik kan vrijdagmiddag wel op Vanity! Hoe laat kan je?

Bianz; bijna vakantie!! Nog even doorzetten Knipoog

Ik ben vandaag niet naar de paarden geweest Bloos! Ik had echt geen zin gewoon. Nusanna heeft de afgelopen tijd toch al genoeg gelopen, en Vanity mag ook wel eens een dagje rust vind ik! Morgen zijn ze weer de eersten!
Thirz, ik weet niet of ik morgenmiddag of avond ga hoor! Ik zie wel. Misschien dat ik ´s middags ga rijden en ´s avonds nog ff langskom, ik zie wel Lachen Ben benieuwd hoor, of je de kitten leuk vindt Ja

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:17

Jaja. Daniël groeit zeker hard, hij is nu al weer vier maanden, we zijn ook aan het oefenen met zn eerste fruithapje en zn eerste wortelhapje...
Echt een zootje wordt het dan, echt alles zit onder...

Bar: ja mn neusriem zit te laag, er moet nog een gaatje bijgeprikt worden.

Kims: ja met mn les ging het echt super op Voice.
Vrijdagmiddag kom ik je even lesgeven dan.
Zullen we rond 3 uur op stal afspreken?
Dan kan ik om half 3 Daniël zn fles nog geven en dan slaapt ie lekker in de wagen.

Bianz, Jammer genoeg kan ik woensdag middag niet met je rijden, ik kan alleen savonds als wilco thuis is.
Hij werkt 5 dagen in de week, dus kan alleen savonds.

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 22:29

@ Bar: ik ga naar Engeland! Heerlijk een weekje er tussenuit; ben eind augustus nog 2 weken vrij, weet nog niet waar ik dan naar toe ga! Ze voorspellen goed weer voor volgende week, dus wie weet spoel ik dan niet weg!
@ Nel: dacht 't al hoor; leek me niet meer dan logisch Knipoog Kon het altijd proberen Haha! Spreken we als ik terug ben van vakantie dan echt een keertje samen af? Heb trouwens de site van Marjan d'r winkeltje gezien: echt leuk!!
@ Kims: ik bijt me er doorheen hihi Haha!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:36

Hihi, maar goed dat ik ff bijlees...Want ik kreeg steeds geen antwoord meer via sms, maar de antwoorden staan hier! Aangezien ik thuis geen i-net meer heb, duurt het een tijdje voordat ik bijlees. Maar vandaag had ik op mn werk ff een gaatje Knipoog

Jammer dat je vrijdagmorgen niet kan Nel! Ik zou ook graag een keer les van je willen. Dat stappen klinkt heel interessant, ik weet ook niet zo goed wat ik in de stap kan gaan doen. Maar misschien kunnen we voor een andere keer afspreken!
Leuke foto's van de nieuwe paarden Anne, ze zien er echt leuk uit Lachen
En Bar, hoe bevalt het leven zonder school? Lekker he!
Ik ga vanavond ook niet naar de Kroo, maar wel volgende week ergens want ik moet nog een goede regenjas hebben (ik snapte je smsje van vanmorgen verkeerd Bianz, dacht ook al: hoe weet ze dat ik naar de Kroo moet? Clown ) Ik wist ook helemaal niet dat t showavond was. Maar ik ga wel bij mn andere kitten kijken vanavond, leuk leuk Haha! Tot vanaaf dan misschien Kims, vind t wel gezellie om samen te rijden!

En morgen krijg ik de sleutel van mn huisje!!!!
Moet echt thuis weer snel i-net krijgen.....jullie hebben nog teveel foto's tegoed! Ga nu weer werken, doeidoei!!