Ff snel een berichtje van mij. Ik moest echt even Siepie bekijken toen ik hoorde dat die erop stond
Maar wat een scheetje is ze, komt vast helemaal goed. Verder met jullie alles ok? Ik heb hele mooie foto's voorbij zien komen: van de keuring (Voice is erg mooi Nel!), van Floortje en van Shaar (jammer dat de wedstrijd niet goed ging, maar je vond dat je jezelf toch mocht belonen met een nieuwe dekje?
) én dan ook nog aan nieuw paard van Scheldestad (toch?) ziet er leuk uit! Hier heel veel regen, maar lol maken we toch wel
Uitgebreider verslag als ik terugben! Ga me nu klaarmaken om in het bos te gaan liggen!
)
Ik zou ook niet zo graag in t bos liggen met dit weer (of het weer van gisteraaf. Dierengeluiden spel Thirz? of volg t touw? Je zal met dit weer volg het touw moeten doen, donder erbij, flitsen erbij, leiding die je wil laten schrikken!
Gezellig!)
hihi Beer straks heel enthousiast "hee kleine, jij lijkt wel op mij."
) + verhaal Bianz
*wel droog, dat wel*
Toen we langs die parkeerplaats terug liepen was die nog gwoon helemaal leeg en ik denk dat er ook maar 20 auto's op t grasveld stonden ofzo
Leuk!
Heel hard gezocht en uiteindelijk gevonden
Meteen even de stallen ingedoken om te kijken, maar er stonden er nu maar 4 op stal, de rest was aan het werk (ook die mooie toffe zwarte mariekje.. ).
Egt een leukje