ik ben weer helemaal blij!!!
Ireen ik kan maandag ochtend wel even wandelen hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Het was mij ook al opgevallen
Kowloon schreef:Kowloon schreef:Maar dat setje is wel supermooi Anous.....
)
Ik vind het hele leuke foto's, ik ben ook benieuwd naar die andere groepen... Kowloon schreef:Ik heb al gekeken, wij waren de leukste en de beste....
Jaaa dat vind ik ook hoor, wij hadden tenminste geen Ankypads
vesratje schreef:hoi hoi nou ik kom vanaaf eff langs me spullen halen want ga stoppen met xanta want iemand heb gezegt dat ik niet naar de vrouw van de dierenarts durfde te stappen maar ging alleen naar xanta lopen en wachten toenze riching mij kwam en het toen vragen want ze was nog in gesprek dus maarja de groete allemaal als ik je niet meer zie
gr maaike
vesratje schreef:hoi hoi nou ik kom vanaaf eff langs me spullen halen want ga stoppen met xanta want iemand heb gezegt dat ik niet naar de vrouw van de dierenarts durfde te stappen maar ging alleen naar xanta lopen en wachten toenze riching mij kwam en het toen vragen want ze was nog in gesprek dus maarja de groete allemaal als ik je niet meer zie
gr maaike
) maar daarover later meer
dan weet ik al wat je bedoeld
Anique_Vaandrig schreef:gaat t over mijdan weet ik al wat je bedoeld
, Loes, ik wil er zo een voor mijn verjaardag, mét pompoentje erop! Toppertje!! 
Anique_Vaandrig schreef:gaat t over mijdan weet ik al wat je bedoeld
Eefje23 schreef:jeetje, spannend al die nieuwtjes hoor!!!
Ben heel benieuwd!![]()
Heb er zelf ook nog een maar die hou ik ook nog even voor me!!!!