Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Maar het moet echt, voordat ik naar school ging vanochtend heeft m'n kat serieus 20 minuten lang rondjes gelopen door het huis en hij liep steeds te grommen en te blazen, hij had gewoon echt pijn.. En de haren op z'n staart hebben grotendeels losgelaten en er zitten nou zwarte plekken op. Had ik niet gewoon keihard lopen janken, zouden ze alsnog niet gegaan zijn..

Wat dat aangaat is het een echte boer
esiebessie schreef:Zo ik heb de manier gevonden om m'n ouders zover te krijgen dat we naar de DA moeten: gewoon heel hard gaan huilen.Maar het moet echt, voordat ik naar school ging vanochtend heeft m'n kat serieus 20 minuten lang rondjes gelopen door het huis en hij liep steeds te grommen en te blazen, hij had gewoon echt pijn.. En de haren op z'n staart hebben grotendeels losgelaten en er zitten nou zwarte plekken op. Had ik niet gewoon keihard lopen janken, zouden ze alsnog niet gegaan zijn..

Melanie_B schreef:Oh echt?? Voor altijd??
Mijn vriend en ik zitten er wel al een beetje over na te denken om in de toekomst te gaan emigreren. Dit omdat in het buitenland veel meer mogelijk is. Dan zou het betekenen dat hij een bedrijf kan opzetten met wel meer dan duizend koeien en ik zou m'n eigen stal kunnen beginnen, op een luxe en mooi niveau. We zitten stiekem wel een beetje erover te denken. Zeg niet dat we het doen, maar zeg ook niet dat we het nooit zouden gaan doen. Volgend jaar willen we samen op vakantie gaan naar een land wat ons trekt om ooit misschien iets te gaan beginnen en dan willen we ook diverse bedrijven/stallen gaan bekijken.We denken nu aan Portugal.

En het is ook echt een schitterend paard.
) heb ik naar ze te luisteren. Elja schreef:Melanie_B schreef:Tsja, wat is romantisch.. Is voor een ieder verschillend en ben er ook wel achter dat het per jongen ook nogal verschilt.. Zo was mijn ex bijvoorbeeld heel romantisch, kaarsjes en alles wat er bij hoort, briefjes overal opplakken met hoe leuk die me wel niet vond, en nog meer verschillende teksten,maar die kon ook gewoon romantisch op bed liggen met je met een mooi muziekje aan. Laatst genoemde was niet echt wat voor mij, ik hou heel graag van knuffelen.. Maar hoef niet een uur 'smiddags zo op bed te liggenMijn vriend wat ik nu heb is weer anders romantisch.. Hij is niet van de kaarsjes en dergelijke, maar meer in zijn doen en laten.. Momenten overdag dat hij je gewoon even vastpakt, zomaar, omdat het kan, en met lieve dingen zeggen is die een kei in!! En onverwachts mee uit eten nemen.. en tsja, weet niet.. Gewoon met alles wat die doet, en ook overdag je gewoon vast pakken en dergelijke.. Ik hou der wel van
Waren toen ook een weekendje naar scheveningen geweest en hij heeft echt wel zijn romantische momenten
![]()
Of het onder romantisch valt, hmm.. dat weet ik niet..Ik ben ook niet een type die van suppperrr romantisch houd, maar zo nu en dan een kaarsje meer mag best
Zolang het niet te vaak gebeurd, en het spontaan gebeurd.. dan hou ik er wel van!
Heerlijk melKlinkt echt alsof je vriendje heel erg dol op je is.
Wat je daar omschreef, dat vastpakken, vind ik ook een de fijnste gevoelens. Dan wordt je er weer even aan herinnert dat je vriendje je echt leuk vindt he
En dat laat ie elke dag ook heeel erg goed merken, op een leuke manier
Elja schreef:Melanie_B schreef:Oh echt?? Voor altijd??
Mijn vriend en ik zitten er wel al een beetje over na te denken om in de toekomst te gaan emigreren. Dit omdat in het buitenland veel meer mogelijk is. Dan zou het betekenen dat hij een bedrijf kan opzetten met wel meer dan duizend koeien en ik zou m'n eigen stal kunnen beginnen, op een luxe en mooi niveau. We zitten stiekem wel een beetje erover te denken. Zeg niet dat we het doen, maar zeg ook niet dat we het nooit zouden gaan doen. Volgend jaar willen we samen op vakantie gaan naar een land wat ons trekt om ooit misschien iets te gaan beginnen en dan willen we ook diverse bedrijven/stallen gaan bekijken.We denken nu aan Portugal.
Neen dat niet. Ik ga naar een universiteit daar voor een half jaar en daarna een maandje naar Californië waarschijnlijk. Het is vrijwel onmogelijk om zomaar een verblijfs-/werkvergunning te krijgen in Amerika. Misschien ooit nog.. Engeland staat in ieder geval hoger op mn lijstje. Daar heb ik mn hart achtergelaten 7 jaar geleden toen ik er voor het eerst kwam
Wel heel leuk wat jullie plannen zijn! Ik denk ook zeker dat het realiseerbaar is mits je uitstekend en uitgebreid onderzoek hebt verricht
Maar wel leuk!! America lijkt me ook zeker interessant!!
Zie jou ook nog wel emigreren, vind je er wel een type voor 
Daar gaat wel sowieso jaren aan vooraf voordat je alles eht voor elkaar hebt en gepland enzo

de arme schat. ging alleen maar vooruit ipv opzij 

lekkuuurrr kiiiinnndddddd
ik stort al in bij de gedachte