Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: Weer of geen weer het rsva topic is der weer # Deel 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 15:57

Ik kan het niet voorstellen dat iemand mij zo leuk vind :')

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:06

Noor heb je de foto's ontvangen die ik had gemaild?

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:16

Zo ik heb de manier gevonden om m'n ouders zover te krijgen dat we naar de DA moeten: gewoon heel hard gaan huilen. := Maar het moet echt, voordat ik naar school ging vanochtend heeft m'n kat serieus 20 minuten lang rondjes gelopen door het huis en hij liep steeds te grommen en te blazen, hij had gewoon echt pijn.. En de haren op z'n staart hebben grotendeels losgelaten en er zitten nou zwarte plekken op. Had ik niet gewoon keihard lopen janken, zouden ze alsnog niet gegaan zijn..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:21

Fijn dat ze nu wel gaan esmee!
Melissa, ja die heb ik gehad :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:45

Oh maar dat ineens vasthouden doet mijn vriend ook wel idd. Of dat romantisch is? Geeeeen idee :D
Zou het leuk vinden als ie me eens mee uit eten nam, maar hij denkt daar gewoon niet aan :P Wat dat aangaat is het een echte boer :D

Marjolein29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:29

esiebessie schreef:
Zo ik heb de manier gevonden om m'n ouders zover te krijgen dat we naar de DA moeten: gewoon heel hard gaan huilen. := Maar het moet echt, voordat ik naar school ging vanochtend heeft m'n kat serieus 20 minuten lang rondjes gelopen door het huis en hij liep steeds te grommen en te blazen, hij had gewoon echt pijn.. En de haren op z'n staart hebben grotendeels losgelaten en er zitten nou zwarte plekken op. Had ik niet gewoon keihard lopen janken, zouden ze alsnog niet gegaan zijn..

OMG Dat is echt niet goed!!!
Wanneer ga je naar de DA?

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 17:30

Ik vond het sowieso al een beetje raar dat jullie die kat zo hebben laten lopen... Die staart heeft nu allemaal necrotisch weefsel. Dat is afgestorven.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:53

Zo gaaf dit paard :+:

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 20:00

Zeker!

skyline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 20:17

Ik vind hem niet zo byzonder :P

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 21:44

Zo heb eindelijk al mijn foto's van de meeting af. Wat een werk :P

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 22:07

ik ga maar eens slapen, morgen druk dagje, eerst 10-12 werken, dan meteen door naar de stad, dan naar robin, en in de avond nog hardlopen... pff

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:40

Melanie_B schreef:
Oh echt?? Voor altijd??

Mijn vriend en ik zitten er wel al een beetje over na te denken om in de toekomst te gaan emigreren. Dit omdat in het buitenland veel meer mogelijk is. Dan zou het betekenen dat hij een bedrijf kan opzetten met wel meer dan duizend koeien en ik zou m'n eigen stal kunnen beginnen, op een luxe en mooi niveau. We zitten stiekem wel een beetje erover te denken. Zeg niet dat we het doen, maar zeg ook niet dat we het nooit zouden gaan doen. Volgend jaar willen we samen op vakantie gaan naar een land wat ons trekt om ooit misschien iets te gaan beginnen en dan willen we ook diverse bedrijven/stallen gaan bekijken. :j We denken nu aan Portugal. :)

Neen dat niet. Ik ga naar een universiteit daar voor een half jaar en daarna een maandje naar Californië waarschijnlijk. Het is vrijwel onmogelijk om zomaar een verblijfs-/werkvergunning te krijgen in Amerika. Misschien ooit nog.. Engeland staat in ieder geval hoger op mn lijstje. Daar heb ik mn hart achtergelaten 7 jaar geleden toen ik er voor het eerst kwam <3

Wel heel leuk wat jullie plannen zijn! Ik denk ook zeker dat het realiseerbaar is mits je uitstekend en uitgebreid onderzoek hebt verricht :j

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 23:41

Melissa mooie foto's! Dat eerste paard heeft hetzelfde hoofdstel als Gringo :D En het is ook echt een schitterend paard.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:16

We zijn gister met 'm naar de dierenarts geweest. De dierenarts heeft 'm een antibioticaspuit gegeven die 14 dagen werkt en we hebben nog pijnstillers en ontstekingsremmers meegekregen. Volgende week moeten we weer langskomen en dan gaat hij kijken hoe en of het uberhaupt geneest en anders gaat z'n staart eraf. Hij heeft ook weer naar z'n hart geluisterd en het ruisje zit er nog steeds, maar hij had al vaker dieren gehad met een hartruis dus hij verwachtte niet veel problemen. En hij wordt sowieso gecastreerd. Als z'n staart eraf moet dan gelijk en anders maken we daar een afspraak voor volgende week. Ik riep al vanaf de dag dat hij met een halve staart binnenkwam dat we naar de dierenarts moeten maar zoals ik eerder al zei, dat wilden m'n ouders niet. En zolang ik onder hun dak woon (gelukkig nog maar voor anderhalf jaar :=) heb ik naar ze te luisteren.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:02

Elja schreef:
Melanie_B schreef:
Tsja, wat is romantisch.. Is voor een ieder verschillend en ben er ook wel achter dat het per jongen ook nogal verschilt.. Zo was mijn ex bijvoorbeeld heel romantisch, kaarsjes en alles wat er bij hoort, briefjes overal opplakken met hoe leuk die me wel niet vond, en nog meer verschillende teksten,maar die kon ook gewoon romantisch op bed liggen met je met een mooi muziekje aan. Laatst genoemde was niet echt wat voor mij, ik hou heel graag van knuffelen.. Maar hoef niet een uur 'smiddags zo op bed te liggen :o Mijn vriend wat ik nu heb is weer anders romantisch.. Hij is niet van de kaarsjes en dergelijke, maar meer in zijn doen en laten.. Momenten overdag dat hij je gewoon even vastpakt, zomaar, omdat het kan, en met lieve dingen zeggen is die een kei in!! En onverwachts mee uit eten nemen.. en tsja, weet niet.. Gewoon met alles wat die doet, en ook overdag je gewoon vast pakken en dergelijke.. Ik hou der wel van :D Waren toen ook een weekendje naar scheveningen geweest en hij heeft echt wel zijn romantische momenten :o :D

Of het onder romantisch valt, hmm.. dat weet ik niet.. :D Ik ben ook niet een type die van suppperrr romantisch houd, maar zo nu en dan een kaarsje meer mag best :D Zolang het niet te vaak gebeurd, en het spontaan gebeurd.. dan hou ik er wel van!

Heerlijk mel <3 Klinkt echt alsof je vriendje heel erg dol op je is.
Wat je daar omschreef, dat vastpakken, vind ik ook een de fijnste gevoelens. Dan wordt je er weer even aan herinnert dat je vriendje je echt leuk vindt he :D

Jaaaa maar hij is ook heel erg blij met me hahaha :o En dat laat ie elke dag ook heeel erg goed merken, op een leuke manier *\o/*

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:04

Elja schreef:
Melanie_B schreef:
Oh echt?? Voor altijd??

Mijn vriend en ik zitten er wel al een beetje over na te denken om in de toekomst te gaan emigreren. Dit omdat in het buitenland veel meer mogelijk is. Dan zou het betekenen dat hij een bedrijf kan opzetten met wel meer dan duizend koeien en ik zou m'n eigen stal kunnen beginnen, op een luxe en mooi niveau. We zitten stiekem wel een beetje erover te denken. Zeg niet dat we het doen, maar zeg ook niet dat we het nooit zouden gaan doen. Volgend jaar willen we samen op vakantie gaan naar een land wat ons trekt om ooit misschien iets te gaan beginnen en dan willen we ook diverse bedrijven/stallen gaan bekijken. :j We denken nu aan Portugal. :)

Neen dat niet. Ik ga naar een universiteit daar voor een half jaar en daarna een maandje naar Californië waarschijnlijk. Het is vrijwel onmogelijk om zomaar een verblijfs-/werkvergunning te krijgen in Amerika. Misschien ooit nog.. Engeland staat in ieder geval hoger op mn lijstje. Daar heb ik mn hart achtergelaten 7 jaar geleden toen ik er voor het eerst kwam <3

Wel heel leuk wat jullie plannen zijn! Ik denk ook zeker dat het realiseerbaar is mits je uitstekend en uitgebreid onderzoek hebt verricht :j

Zo he, das wel heftig! Halfjaar is wel lang :D Maar wel leuk!! America lijkt me ook zeker interessant!! :j Zie jou ook nog wel emigreren, vind je er wel een type voor :P

Ja de plannen zijn wel realiseerbaar.. :D Daar gaat wel sowieso jaren aan vooraf voordat je alles eht voor elkaar hebt en gepland enzo :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:23

Goede morgen :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 11:23

Op naar a'dam

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:10

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:31

Hallooooo

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:46

Xander was de knop wijken even kwijt vandaag :(:) de arme schat. ging alleen maar vooruit ipv opzij :')
toen even vanuit stap gedaan, en daarna weer in draf en toen was de knop er weer :D
proefje nog een keer geoefend, ging al veeeeeuull beter dan gister! :D :D :D :D
als ie morgen ook zo loopt! ooooooohhhhh :):) lekkuuurrr kiiiinnndddddd <3 <3 <3 :+: :+:

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 15:56

en ik ga vanavond heeeeuuuull vroeg naar bed! want morgen moet ik om......... kwart over 5 / half zes op!!!!! :O ik stort al in bij de gedachte :Z

gina2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:18

jij ook al noor? Wendy gaat ook met gina starten, eindelijk de eerste wedstrijd. Ze komt ons om 7 uur ophalen, dus moet ook zo vroeg op..

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 16:21

jaaa johh pffff veel te vroeg! en word een laaaange dag want we hebben vier paarden mee!
heen en weer rijden is te weinig tijd voor helaas....

waar gaan jullie starten?