Olga is een oudcollegatje van de AH waar ik gewerkt heb. Toevallig! (Olga is de eigenaresse)Stoute Vera
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Olga is een oudcollegatje van de AH waar ik gewerkt heb. Toevallig! (Olga is de eigenaresse)

Twinklebel schreef:Slik, het jonge paard waar Vien toen een paar weken bij gestaan heeft als gezelschapspaard (en niet zo lief voor was): [IM] Dag schat.... ik ga je missen!
knuffeldier schreef:Wat ontzettend zonde van zo'n mooi paard. Wel heftig dat zo'n jong paard al zo kapot kan zijn vanbinnen.
Twinklebel schreef:Ik had net trouwens een brief hier op de mat liggen of ik contact op wil nemen met de verzekering van Vien inzake het schaderapport over haar blessure......ben benieuwd, hoop niet dat ze nog van alles willen proberen en testen....
knuffeldier schreef:Vind het echt heel erg sneu voor haar, doe je al het goede, en dan zijn de omstandigheden je ongunstig gezind. Wel prijzenswaardig dat ze deze keuze maakt.
Ff wat anders, ik heb begrepen dat de tandarts de 21 komt en dat we ons bij jouw konden opgeven als we ook een afspraak wilde. Bij deze wil ik abdul opgeven.
Serada schreef:Twinklebel schreef:Ik had net trouwens een brief hier op de mat liggen of ik contact op wil nemen met de verzekering van Vien inzake het schaderapport over haar blessure......ben benieuwd, hoop niet dat ze nog van alles willen proberen en testen....
Kunnen ze dat dan nog eisen voordat ze besluiten over te gaan op afkeuren?
Twinklebel schreef:Slik, het jonge paard waar Vien toen een paar weken bij gestaan heeft als gezelschapspaard (en niet zo lief voor was): [IM] Dag schat.... ik ga je missen!