komt volgende week dan helemaal goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maar heeft voor mij geen nut naar huis te gaan en het is net zo gezellig om te blijven slapen xD 
suikermeisje schreef:ahhh ik heb vanavond mijn presentatie van het profielwerkstuk en stress 'm dood!
we hebben wel alles klaar en vanmiddag moeten we op school oefenen, maarja, fijn is anders
blijf bij vriendin slapen, lekker gezellig door de weeks hahamaar heeft voor mij geen nut naar huis te gaan en het is net zo gezellig om te blijven slapen xD
) 

Olijkje schreef:Wow, supergoed! waar deed je het over? Wij zijn nog aan het stressen!

S_Evelyne schreef:wie gaat hier trouwens allemaal carnaval vieren?
en als wat gaan jullie?
)

Hitime schreef:Olijkje schreef:Wow, supergoed! waar deed je het over? Wij zijn nog aan het stressen!
Over het opzetten van een eigen kledinglijn, economisch & met tekenen! En we hadden zelf ook kleding gemaakt!S_Evelyne schreef:wie gaat hier trouwens allemaal carnaval vieren?
en als wat gaan jullie?
Haha ja, ik wel, maar woon boven de rivieren dus vier alleen carnaval op de manege!
Gaan pony versieren (met Caitlin)
We hebben allebei zo'n knalroze pante & een gele/groene tuinbroek, en gaan ons haar ook roze & groen spuiten.
xSannee schreef:OMG [naam]![]()
wij vieren geen carnaval!

Olijkje schreef:Leuk onderwerp [naam]! Was de kleding ook mooi gelukt enzo?

S_Evelyne schreef:hahaha vet grappig! niet de paarden spuiten he, kan me nog een topic herinneren van iemand die zn tinker oranje had gespoten en die kreeg het er bijna niet meer af

)!
)

loesje166 schreef:hahaha ken t gevoel [naam]! heb me eergister voor mn studiefinanciering ingeschrevebn....

xSannee schreef:haha moeilijk [naam]!
(kom maar gezellig naar Wageningen)
Ik ging gister kieswijzer doen, kwam uit op groen links
weten jullie wat jullie zouden stemmen?