Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
amber2202 schreef:Princesspres schreef:ja chan, hij was weer losgebroken en kwam met een verliefde kop op wannadoo af met een lichtelijk geirriteerde verzorgster erachteraanhihi
dat meen je ?? Op t erf was t gebeurd begrijp ik ?
T zal wel int boekje staan mrja als je die nie leest en alleen je paard een kroel komt geven
en shirr had al zo'n pijn dr polswat een sukkel is t tog ook..
Ff iets wt hier nix mee te mkn heb.. Mr wt gaat dr nou met costa gebeure ?
Nu is t egt bedtijd !
amber2202 schreef:Princesspres schreef:ja chan, hij was weer losgebroken en kwam met een verliefde kop op wannadoo af met een lichtelijk geirriteerde verzorgster erachteraanhihi
T zal wel int boekje staan mrja als je die nie leest en alleen je paard een kroel komt geven
Nu is t egt bedtijd !
Mallow schreef:Wij hebben vanavond de merries wel naar binnen gehaald ( lay / syb / chanel en cloofje )
haha
)
nu nog heel even tv kijken ben nog niet echt moe, teveel geslapen bij mijn moeder is daar ook zo stil en donker met de luiken dat ik blijf slapen haha amber2202 schreef:Princesspres schreef:ja chan, hij was weer losgebroken en kwam met een verliefde kop op wannadoo af met een lichtelijk geirriteerde verzorgster erachteraanhihi
Nu is t egt bedtijd !

t wordt vant weekendd weer wt beter en ga m nie heen en weeer blijven slepen.. Dan wel en dn niet.... Dus moet ff goed piekeren
alleen het begin stuk is echt nat bij ons.

amber2202 schreef:amandaaa schreef:bale van het virusje, amber had het toch ook? is dat al over?
Bij amber was t snel ovr nadat we met boorwater gingen schoonmkn
gelukkig

ben benieuwd of het nu veel natter is.