Haloowtjessss!!!!! Ik meld me ook maar weer eens hier Kamp was echt super leuk!! Zit nu op ipodtouch dus ga morgen ofzo wel even bijlezen, op de computer. En ik mag volgend jaar terug komen!!!!!!!! Ga zo maar eens me bed opzoeken, want ook al heb ik in de auto ff geslapen, ik ben kapot
haha ja, was dr wel is met teatree shampoo van grand national. (tot haar grote ergernis ) Maar zijn lekker overgevoelig samen, want zij heeft zomerexceem
_Lucy
Geplaatst: 28-08-10 22:17
heey mooi dat het leuk was, en dat je nog een keer mag komen ik ga zo ook maar eens naar bed, k moet morgen weer vroeg op oh k moet er echt weer aan wennen om door een wekker wakker gemaakt te worden, vreselijk!!! maar morgen ochtend surfen, dus dat is wel weer leuk
oke, zomerexeem vervelen!! dan heb je idd ook wel goeie vliegen spray nodig!! knap dat r manen er dan nog aan zitten!! (of heeft ze t niet heel erg?) weide maatje van faron heeft t ook, dit jaar heeft ie voor t eerst in tijden zn manen nog (ondanks zn exeemdeken), echt zo zielig, hij loopt cirkels in t land helemaal kaal omdat ie voor de vliegen weg wil lopen..
Oooohhh ik ben DOOD!!! Me rug doet egt kanonne pijn!
Morgen ga ik naar die Saar toe, dat paard. We hebben om 4 uur afgesproken bij school. Ben erg benieuwd! Kreeg ook weer een mail van iemand anders vandaag of ik al een paard had om te rijden. Dus ik heb trug gestuurd dat ik er bij een ging kijken maar dat ik nog niets officieels had en wat voor paard zij dan had...
hahaha linda is dood ik ben dronken feesjte van suus was erg gezellig, jammer dat ik al zo vroeg weg moest haha omg alles draait en morgen lees ik dit terug en denk ik wat ben ik voor n mongool dat heb ik namenlijk altijd haha te grappig!
Oeh Linn, heb je nog weer een mogelijkheid . Klinkt gezellig britt Om half 11(de tijd dat ik naar Raja wilde) hang die bui net boven ons. maar ik ga gewoon. heb er nou genoeg van
Zoo ik ga zo naar Leeuwarden, dan kan ik nog ffies relaxen en dan om 4 uur met Merel afgesproken. Ik heb wel weer geluk met de stalling want als het goed is is er een binnenbak En 2 buitenbakken