Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vanmiddag kfc vanavond maccie jummm
)

als er iemand wil inschrijven, lata je het mij dan ook even weten

Princesspres schreef:lieve mensen!
ik wil donderdag 10 juni naar ne informatie avond van 2moons gaan over: 'Paardengedrag en hoe hiermee om te gaan
zijn er mensen die nog meer intresse hebben? ik denk dat het leuker is om met een aantal mensen te gaan dan alleen
hierbij wat info vanaf de site van 2moons.nl
Een 3,5 uur durende leerzame computerpresentatie met veel foto- en filmmateriaal waarmee precies wordt aangetoond hoe wij mensen in staat zijn om het gedrag van paarden (negatief én positief) te beïnvloeden. Er wordt uitgeleg gegeven over het natuurlijke gedrag van paarden, maar ook over het gedrag van 'ons mensen'. Over welke kwaliteiten moeten wij eigenlijk beschikken om het gedrag van een paard positief te kunnen beïnvloeden? En hoe werkt dat dan exact...?
Hoe breng je rust over op een onrustig paard in een stressvolle situatie? Hoe doe je dat bij een angstig paard? En hoe juist bij een dominant paard? Hoe krijg je de bereidheid van een paard om samen te werken? Hoe kun je voorkomen dat een paard 'door je heenloopt' of je het hele erf over sleurt? Hoe krijg je een paard, dat weigert een trailer in te gaan, op een respectvolle, vriendelijke manier in de trailer? Hoe ga je eigenlijk om met jouw eigen angst, ongeduld en/of boosheid? Welke invloed heeft het gedrag van het paard op jou? Wat is een "fiets met haar"? ... allemaal vragen (en véél meer) waar je tijdens deze theorieavond allemaal antwoord op krijgt.
VOOR WIE?
• Wanneer je je paard beter wil leren begrijpen.
• Wanneer je meer wil leren over het gedrag van paarden.
• Als je een probleem met je paard wil oplossen.
• Als jouw paard een probleem heeft met trailerladen.
• Als jouw paard weinig ervaring heeft en trailermak gemaakt moet worden.
• Voor iedereen die een (nóg) betere relatie met zijn/haar paard wilt.
• Als eerste kennismaking voordat je een cursus van 2Moons boekt.
• Als eerste kennismaking voordat je trailerlaad training bij 2Moons boekt.
WAAR?
Melbournestraat 32d in Rotterdam.
(zie de uitgebreide routebeschrijving op de pagina 'contact')
TIJD
Aanvang vanaf 18.45 uur. De theorieavond begint om 19.00 uur (houdt rekening met de drukte en files rond Rotterdam) en we eindigen om ongeveer 22.30 uur.
KOSTEN
35 Euro p.p. voor de hele avond (incl. koffie/thee).
INSCHRIJVEN
Van te voren aanmelden is noodzakelijk! Graag per email aanmelden. Geef daarbij aan om welke data het gaat en met hoeveel personen je wilt komen. Je krijgt dan een bevestiging toegestuurd en daarmee sta je op de deelnemerslijst voor die avond.
ben benieuwd of er meer geintreseerden zijnals er iemand wil inschrijven, lata je het mij dan ook even weten
AnitaJoeri schreef:lijkt me erg leuk Press,maar ik woon helaas bietje te ver weg..
Princesspres schreef:ja spannend he?
(probeer geen leestekens te vergeten)
zijn er al mensen eerder naar zo'n info avond van 2 moons geweest?
meen me te herrineren dat iemand het op stal me de site had gegeven toen lennox niet wilde terugkomen vanuit berkel ?:D
edit: spatie vergeten
Paard van haar is zooo ontzettend gaaf (en ook echt zoooo superveranderd.. ik ken hem nog uit zijn moeilijke periode
)