Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica24 schreef:Mmmm ben nog even aan het nadenken of ik mee wil... Jeannet, ga je dan ook mee? Dan ben ik niet in mijn eentje ouder dan de rest...
sambagirl schreef:Monica24 schreef:Mmmm ben nog even aan het nadenken of ik mee wil... Jeannet, ga je dan ook mee? Dan ben ik niet in mijn eentje ouder dan de rest...
ja fraai is dat..... mag ik als de oma mee.... ha ha ha, maar om je vraag te beantwoorden, ik ga niet mee, ik ben meer van de gezapige ritjes op de betsies van stal, dus ik wil de meiden die vol willen gaan, verder niet in de weg zitten!
Maar.... jij kan toch gerust mee, daar heb je mij verder niet voor nodig toch
Monica24 schreef:lovis schreef:ben ook geen 18 meer hoor
Haha, ik zie het. Je 1e cijfer is gelijk aan dat van mij. Je lijkt overigens wel jonger (als ik de goeie voor me heb, maar dat denk ik wel).
Monica24 schreef:haha, de oma, zoveel ouder dan ik ben je nu ook weer niet. En je kan toch gewoon een rustige vragen? Ik vond het vroeger ook leuk, hoe wilder hoe mooier, maar nu ook niet meer. Je wou trouwens toch niet zeggen dat je nu op een gezapige betsy rijdt hè...
![]()
En ik vind het gewoon gezellig hoor als je ook meegaat!
KarinW86 schreef:Helaas niet rijden deze week... Jammer dat jou les standaard op 12 staat lin...Ben benieuwd op wie ik volgende week dan zit ahahahahh...
sambagirl schreef:Monica24 schreef:Haha, ik zie het. Je 1e cijfer is gelijk aan dat van mij. Je lijkt overigens wel jonger (als ik de goeie voor me heb, maar dat denk ik wel).
daar is dan ook alles mee gezegd, met het 1e cijfer, qua leeftijd zit je veeeeeeeel dichter bij mij dan bij bij Lovis!! ha ha
Monica24 schreef:KarinW86 schreef:Helaas niet rijden deze week... Jammer dat jou les standaard op 12 staat lin...Ben benieuwd op wie ik volgende week dan zit ahahahahh...
Heeft er nog niemand afgebeld? Dat komt de laatste weken veel voor. Of ziek of zo. Vorige week waren er ook 4 niet. Zal ik vanmiddag even kijken? Ik ben er dan toch.