Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

always (A) Enn. ik was zo superduper tevrede op twingo, en op me doorzitten wat ik toch erg lastig vind op haard. alleen.. er werd geen 1 x voorgelezen DAT ik moest doorzitten :S Nu wist ik et een paar x zelf wel XD maar t is ook fout gegaan 2x wat me dus weer puntjes heb gekost
Was best wel pissst dat er gewoon iedere x wel iets fout voorgelezen word, maaja kmoet de proef ook uit me koppie kennen. Alsnog een trotse 2e plek, 2 puntjes verschil maar met de 1e plek !
Of anders op.. Kamonaa
Of op Chibraaa
?
Maar wat vervelend zeg dat ze fouten gemaakt hebben..
claudiaaB schreef:Melissa ! ik zat je profiel te spieken, echt leuk
Enn kheb wat voor je![]()
14-04-2001 is geboorte datum van Ushi
hihi kun je dat erbij zette
Dat ga ik er gelijk in zetten natuurlijk! Haha mocht je haar stamboom of iets zien? 
En ik vind twingo echt een uitdaging want die doet het niet zomaar haha
Aan die punten valt helaas niets meer te doen
Maar volgende x ken ik die proef dan maar uit me kop ! dan gaan we helemaal knallen

) Tweede keus Roxanne.
claudiaaB schreef:Giooo,
Gaa k niet redde.. Ik heb al 2 paardjes 3x pwen daar wil ik al me aand8 voor geven
claudiaaB schreef:Jaa indd je moet ook echt niet stoppe wijffie !
En anders had k et graag gedaan hoor
Is je stage nog coeeel???

Manon_S schreef:Ja ga nooit meer zoveel drinken.
Ze hebben niks in me glas gedaan ofzo het was echt puur die alcohol.
Was er zelf bij dat ze het inschonken en had ook steeds me glas in me hand. En dronk ook gewoon uit die flessen waar zij ook uitdronken.
Met uitgaan heb ik niks gedronken. Was de meeste van de tijd buiten enz.
Ja heb wel geleerd er van ja, bij nader inzien konden ze ook allemaal dingen bij me doen was zo lam als een lammetje..
Ook in me slaap enz maar ze hebben niks gedaan.
Had ook niet verwacht dat ze wel iets zouden doen, voor zover ik weet zijn het goede jongens en ze hebben me ook geholpen toen ik zwaar iritant bezig was en alles.
Maarja voor mij even geen indrinken meer, ik houd het bij shotjes op de avond zelf.
Een rustige maar ook leuke avond met Melissa is toch leuker dan dit hele gedoe.

. Niet lam ! Hahahah
?