Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan krijg ik altijd hoofdpijn
.Sunrise_ schreef:x_Anne_x schreef:aah ik word gek. Ik kan nergens anders aan denken dan aan timo. Heb vannacht ook bijna niet geslapen. Ik wil t niet zo erg vinden!
Anne, het is juist hartstikke normaal dat je het erg vindt en dat moet je je zelf ook toestaan! Het is goed om er boos om te zijn, om erom te huilen, echt. Blijf jezelf echter ook vertellen dat Timo het waarschijnlijk heel goed gaat krijgen
. Geen trekkende kindjes [Niet jij natuurlij, jij rijdt haar hartstikke netjes
] meer, geen slecht passend tuig meer, maar een lekker warm dekentje op
.
moet alleen mn moeder nog strikken
.
Citaat:fbi was ongeveer 4 jaar lang mijn lievelingspony...fbi heeft me geleerd buiten te galloperen en echt te springen. ze was echt verschrikkelijk lief en elke vakantie huurde ik haar voor een week, 2weken ofzo..dan gingen we elke dag lekker rijden, in het bos ofzo...fbi is denk ik (niet overdreven) wel 25 keer kreupel geweest en altijd gingen we met zn tweetjes wandelen of voetjes afspuiten...fbi en ik zijn nog een xtje 1e geworden met dressuur. ook heeft fbi een ontsteking in haar schoft gehad. het werd een dikke bult waar allemaal etter in zat..ze heeft toen minstens4 dagen op stal gestaan en ze was toen heel erg ziek..... na 4 weken op de wei hebben gestaan ging het eindelijk weer goed en ik huurde haar....we begonnen rustig aan weer met eerst een kwartiertje per dag rijden, toene een halfuurtje enz. maar helaas werd ze weer een beetje onregelmatig...dus weer wandelen en afspuiten...en toen ging ik op vakantie...na een week kwam ik weer thuis en ik ging naar de manege...daar hoorde ik dat ze net die middag was ingeslapen...ik heb geen afscheid meer van haar kunnen nemen...ik mis haar nog elke dag en er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan haar denk...mijn hele kamer hangt vol met haar... beau mijn verzorgpony is echt superlief, maar fbi zal altijd mijn topper blijven...
fbi ik mis je zo en zal je nooit vergeten...... R.I.P.
fbi..is gestorven op 30 juli 2004...
sorry voor het lange verhaal. maar ik moest het gewoon even kwijt, want ik mis haar verschrikkelijk..........
groetjes manon