okee ik heb even gekeken en deze vind ik leuk Pablo, Prins, Omar, Kanjer en Fox!maar het belangrijkste is dattie lekker hard kan!
Fe_m_ke schreef:okee ik heb even gekeken en deze vind ik leuk Pablo, Prins, Omar, Kanjer en Fox!maar het belangrijkste is dattie lekker hard kan!hahahaha ik neem camera mee zie je zo femke gaan.... ROETSSSSSSJJJ
Strand is idd echt super tof! Vind t heel jammer dat ik niet meekan, maarja..Ben stiekem ook wel benieuwd op welke paard (of pony ) Steef nu eigenlijk zit...
DJoysDesignz schreef:Fe_m_ke schreef:okee ik heb even gekeken en deze vind ik leuk Pablo, Prins, Omar, Kanjer en Fox!maar het belangrijkste is dattie lekker hard kan!hahahaha ik neem camera mee zie je zo femke gaan.... ROETSSSSSSJJJklinkt goed, maar nu ga ik echt naar mn oma byebye
Esile schreef:Strand is idd echt super tof! Vind t heel jammer dat ik niet meekan, maarja..Ben stiekem ook wel benieuwd op welke paard (of pony ) Steef nu eigenlijk zit...Ik PB je even!
Stef_Winston schreef:ik ook Niet?! Dat was me nou nog niet opgevallen na het lezen van al deze pagina's...
We weten niet op wie jij zit, niemand hier uit het topic. Want er is nog geen paardenlijst bekend voor vanavond want die maakt Len nog.Hebben wij jouw even goed in de maling genomen met z'n allen