Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is dakota groot??
mar_leen schreef:Ik ben echt zooo benieuwd hoe het word...
Ik hoop dat we gewoon veel stappen maar toch ook wel af en toe ook een lekkr galopje er in hebben zitten...
Ben echt zooo benieuwd naar de leiding...

Chanelll schreef:17 DAGEN!
?PrimaDonna_ schreef:Helloa!
Ben net terug van een intake op me nieuwe school en ik ben AANGENOMEN
Ze waren heel enthousiast enzo.
Daarna even wezen shoppen bij de Makro met me moeder, 2 nieuwe bjorn borg boxers en een bikini van brunoti

PrimaDonna_ schreef:Maar meiden als ik er als eerst ben ga ik gewoon al mijn spullen op die bedden leggen haha XD
!PrimaDonna_ schreef:Ik ga morgen weer paardje rijden
Op Ratina of Prima Donna, nog even denken.
Bij mij op de manege mag je gewoon zelf kiezen op wie je wil.

lalunique schreef:jongens...(hee ik begin bijna altijd met; jongens..) het is echt trietst:
ik heb al iets van 3 weken niet meer paardgereden!(ik verveel me, vandaar dit bijzondere bericht)

Joram schreef:Chanelll schreef:&Even over dat galopperen;
die paarden moeten een paar dagen achter elkaar aardig wat uren per dag een ruiter op hun rug dragen, en vaak is het ook nog heel heet, en als je dan veel gaat galopperen is dat ook een beetje zielig voor die paarden.
Daarom ben ik blij dat ik eerste week ga met idee er achter dat dan wat minder heet is en de paardjes zijn dan ook nog beter op kracht. Maar idd, essentie van trektocht is om lange afstanden rijden. Al zal af toe stukje ren gallop wel leuk zijn als de omstandigheden het toe laat. En dat zal vast wel keertje.
Wil je echt crossen dan zou je eigelijk meer naar cros week moeten gaan.
Vandaag heb ik nog even buitenrit gemaakt op Carmina, een Tinker van kennis. Ging echt super en had ook meteen rij maatje, zodra ik terug ben van vakantie ga ik zeker vaker doen.
dus iedereen heeft paarden die genoeg op kracht zijn 
PrimaDonna_ schreef:Goeimorgen
MICHEAL JACKSON IS DOOD!
Dat kreeg ik als eerste te horen toen ik wakker werd XD

_Patriciaa schreef:woej ik heb er zin in
Zit alleen te bedenken wat voor een "2e" kleine tas ik mee zal nemen.. voor mn spullen tijdens JT ..

_Patriciaa schreef:Ik ga binnekort een keer naar soest, daar zit een grote ruitershop ;D !
Hoop dat ze uitverkoop hebben en ik wat leuke dingen kan scoren ;D

IsabelvS schreef:

Britt_Sisi schreef:Ik heb een scooter gekocht, 2ehands bij zon winkel!
Hij lijkt hierop! http://link.marktplaats.nl/261296497 alleen dan in de zon is die paarsen hij heb spiegels

Lynniiie schreef:Dakota is een paard, zou zo rond de 1.65 zijn denk ik.
was net nieuw toen ik mn Rb ging halen.. mocht toen mee oefenen 
zit hier gewoon al te stuiteren achter de com, zie alleen wel super tegen de muggen op, maar dat is het enige
maarja.. ik heb de hoop al wel opgegeven