Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
terorita schreef:jaaaaa die Jane!!!! ik werd acuut nog verliefder op d'r![]()
![]()
mooie galop foto Jane!!

wel grappig 

Wauw.. Sophie er nog even op toen we er heen stapte.
Op een gegeven moment ging Sophie naar boven toe want die vond het maar niets, longeren in de regen..
Marjon en ik waren uiteindelijk een behoorlijk nat.. Newton daarna even deken op gedaan en even in de stapmolen gezet.. Toen zijn stal een beetje gedaan.. En daarna mocht meneer de wei nog even in.. Gelukkig was Laura's moeder zo lief om hem erin te zetten want wij waren daar qua schoenen niet echt op voorbereid.. 

Pebbs schreef:leuk mel dat je een paar x extra kan rijden !
Melanie_B schreef:Mooie foto's Jane, die met de spiegel is echt leuk!!
Zo, ben weer terug van de manege.. man man, wat een slecht weer!
Eerst was het de bedoeling dat Marjon zou gaan rijden, maar ze heeft hem toch maar even gelongeerd, bij de dijk daarzo. Dan laat ze hem de heuvel op en af lopen.. En daar gaat ie zo goed van lopen..Wauw.. Sophie er nog even op toen we er heen stapte.
Op een gegeven moment ging Sophie naar boven toe want die vond het maar niets, longeren in de regen..
Marjon en ik waren uiteindelijk een behoorlijk nat.. Newton daarna even deken op gedaan en even in de stapmolen gezet.. Toen zijn stal een beetje gedaan.. En daarna mocht meneer de wei nog even in.. Gelukkig was Laura's moeder zo lief om hem erin te zetten want wij waren daar qua schoenen niet echt op voorbereid..
Toen we weg gingen kwam Action aan.. Wat een leuk dier!
Wel een kleintje, maar onwijs schattig..
Dinsdag ga ik Newton rijden, & misschien donderdag ook, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker.
! JAaa dat weer speelde die niet helemaal mee jammer.
! Die mooie kanjer 
, echt grappig dat ze nu een 'eigen' paard hebben

!! 
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Mooie foto's Jane, die met de spiegel is echt leuk!!
Zo, ben weer terug van de manege.. man man, wat een slecht weer!
Eerst was het de bedoeling dat Marjon zou gaan rijden, maar ze heeft hem toch maar even gelongeerd, bij de dijk daarzo. Dan laat ze hem de heuvel op en af lopen.. En daar gaat ie zo goed van lopen..Wauw.. Sophie er nog even op toen we er heen stapte.
Toen we weg gingen kwam Action aan.. Wat een leuk dier!
Wel een kleintje, maar onwijs schattig..
Dinsdag ga ik Newton rijden, & misschien donderdag ook, maar dat is nog niet helemaal 100% zeker.
Aaaaah leuk mel! JAaa dat weer speelde die niet helemaal mee jammer.
Die oude Newton heeft het nog in ze bol zitten hoor! Die mooie kanjer
Ben ook wel benieuwd naar Action, echt grappig dat ze nu een 'eigen' paard hebben
![]()
Beter dan onyx in ieder geval, zo groot voor der
Leuk!!
Hij ging er nog een paar keer mooi aan de kletter.
Pebbs schreef:okaaii !
miss dat ik komende week een extra lesje mee pik
tis me laatste week voor ik wegga,
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:okaaii !
miss dat ik komende week een extra lesje mee pik
tis me laatste week voor ik wegga,
Pff.. Alweer laatste week!
Ah, lekker.. Extra lesje!

- Tattoo