kimtiffany schreef:Tif en Tif zijn ineens jut en jul, zag ze gister ook al heel gebroederlijk naast mekaar staan grazen!
Hopelijk heeft Tif 2 nu ook door dat ze rustig de wei uit moet komen en dat komt het allemaal goed.
Ze heeft nu als we over het erf stappen ook hele (luide) gesprekken met Tif 1... hinekken heel stompwijk bij mekaar met zijn tweeen... :p
Ik ben in Den haag geweest... was heel leuk... tot we naar huis gingen.
was een ruzie in de rr, er stapten er twee uit in voorburg en net voor de deuren dicht gingen gooiden zij iets van pepperspray naar binnen... toen eerste vriendin knock out ging en ik geen lucht meer kreeg aan de noodrem getrokken en eruit geklommen. eenmaal op het perron onstond er een vechtpartij en werd iemand neergestoken.
We hebben wel ff naar de EHBO gemoeten ivm de pepperspray, want wij hadden de volle laag gekregen, maar verder waren wij gelukkig ongedeerd!
ben wel nog steeds beetje misselijk, want heb best veel binnen gekregen!
( wel jammer dat het niet de dader was die neergestoken was)
BEKEND VERHAAL!! Ik zat in dezelfde randstadrail!!!!!!!
Wat een tyfusdebielen he... ik stond ook vlakbij waar de ruzie ontstond, apart dat ik je niet gezien heb, maar het was ook zo'n chaos!!
Het gevecht zag ik buiten, maar heb niet gezien dat er iemand neergestoken werd! Ik kende ook een voorburger die aan het vechten was, ben echt benieuwd wie die pepperspray gespoten had... wat een mongool...Ik stond echt helemaal achterin de randstadrail en ineens kreeg ik ook een branderig gevoel in mjin ogen en keel en toen had ik pas door dat er pepperspray gespoten was...
Het wordt voor mij ieder jaar bevestigd dat ik eigenlijk niet naar zo'n feest moet gaan, er gebeuren altijd van die dingen, altijd vechten, altijd gezeur... en toch ga ik iedere keer weer... hoop elke keer dat er een keer NIET iets gebeurd...
Ook die ramp nu in apeldoorn, denk je leuk feest te gaan vieren word je ineens onderuit gereden! 2 doden en 12 gewonden is de stand nu.... wat een E L L E N D E!!!
Kortom ik vond koninginnenach NIET leuk!
Ga zo lekker naar Tjelle toe.. daar vind ik het wel leuk