kimmiepimmie schreef:hee joyce je hebt juist hele boeiende fot's haha kariqmaar als je die van kariq (zal wel Karin zijn) mooier vind moet je hem weer mooier maken dan die van karin haha goed idee he
Heeeel goed idee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kimmiepimmie schreef:hee joyce je hebt juist hele boeiende fot's haha kariqmaar als je die van kariq (zal wel Karin zijn) mooier vind moet je hem weer mooier maken dan die van karin haha goed idee he
kimmiepimmie schreef:hmm oke dan maak je hem heel stijvol pak je paar oude foto's van kariq uit mij profiel ofzo?
Lisa_Caro schreef:haha net vuurwerk wezen afsteken met me zusjedie weet allemaal truukjes om bijna serieuze bommen te maken hahaha
AndalusierX schreef:Joehoeee!
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Bijna alles is dicht toch
AndalusierX schreef:Joehoeee!
Wat gaan jullie morgen allemaal doen?
Bijna alles is dicht toch
Stef_Winston schreef:Haha Joyce ook al bezig met quotes verzamelenIn het begin staat niks leuks
daar ben ik al geweest
kimmiepimmie schreef:lisa zeker door een heksen kring te maken met rottjes? haha en dan kruit erin enzo pfff deed ik ook allemaal vroeger hihi
kimmiepimmie schreef:lisa zeker door een heksen kring te maken met rottjes? haha en dan kruit erin enzo pfff deed ik ook allemaal vroeger hihi
Stef_Winston schreef:Oehhh ik wil het nieuwe Topic