Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:winnitou schreef:Nou ben ik er weer even gaan ze allemaal slapen, gezellig hoor. ga jullie voorbeeld dan zo ook maar volgen.
kom dan ook op een vroeger tijdstip![]()
LIQUITA schreef:Gisteren is Erik nog met casper naar de dierenarts geweest. Hij was steeds aan het piepen, wilde z'n poot niet op tillen bij het plassen. Wij konden niet precies ontdekken waar het vandaan kwam. De dierenarts eigenlijk ook niet, ze had wel het idee dat het uit z'n bekken of rechter poot kwam. Bij een 1e aanraking op een bepaalde plek piepte hij enorm en bij de 2e aanraking helemaal niet meer. Vreemd wel. Hij heeft pijnstiller mee gekregen. Als het maandag niet over is moeten er foto's gemaakt worden. Hij heeft ook vreselijk veel las van de warmte, is heel erg aan het hijgen, het water loopt van z'n tong en tussen de kussentjes van z'n voeten is het helemaal nat. Ik weet dat het honden via tong en poten hun warmte kwijt raken, maar dit heb ik nog nooit eerder bij hem gezien. Ben hem nu aan het kortwieken met de tondeuse en flink aan het borsten. Hij is gelukkig niet meer aan het piepen, dus de pijnstiller doen hun werk.

. Volgens mij was hij gewoon bevangen door de hitte ofzo
LIQUITA schreef:Het lijkt nu beter te gaan met Casper, hij heeft niet meer gepiept en is weer een stuk vrolijker. Volgens mij was hij gewoon bevangen door de hitte ofzo

LIQUITA schreef:Het lijkt nu beter te gaan met Casper, hij heeft niet meer gepiept en is weer een stuk vrolijker. Volgens mij was hij gewoon bevangen door de hitte ofzo

. LIQUITA schreef:Johanna waar was je nou? Mavantos stond op je te wachten.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Johanna waar was je nou? Mavantos stond op je te wachten.
ik had geen idee hoelaat en ben in slaap gevallen op de bank sorry liquita ben vandaag weer druk in de weer geweest met de schutting
de meiden zijn nu bij opa en oma vandaar mijn tukkie
. Erik was mee dus die heeft Mavantos mee genomen, dus kwam helemaal goed
.
. LIQUITA schreef:Ga nu m'n bedje opzoeken, morgen vroeg en gezond weer op.
smuidra schreef:Ik was gisteren een dag naar de NK mennen. Het was er bloedheet maar we hebben het gelukkig de hele dag droog gehouden.![]()
![]()
![]()
![]()
(van buiten dan)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende maand zijn de WK in Beesd. Ga er dan ook heen, maar het is te hopen dat het iets minder warm is.
Hoop dat alles goed komt met Casper. Altijd vervelend als je niet wat het is..... Is hij nergens in gestapt of zoiets???????
xan schreef:Ik sluit weer af want mijn tijd zit erop.
Zie jullie allemaal weer volgende week, en ik zal nog ff snel wat flessen Sangria kopen. Want de laatste vakantieweek wordt het toch weer ouderwets gezellig buiten aan de picknik tafel ????
Groeten en tot volgende week.